Hoi! Mijn buikje groeit idd ook lekker door! Zal van het weekend weer eens een foto laten maken. Ik paste geloof ik met een week of 18 mijn gewone broeken niet meer. Zelf zag ik het al wel eerder hoor, maar ben van mezelf niet de slankste dus niet iedereen viel het toen al op. Ligt ook echt aan welke kleding ik aan had. Nu kan je er niet meer omheen hihi Verlof; ik kon niet kiezen, 34 of 36 weken. Dus vandaar.. haha 35 weken Mijn laatste werkdag is 26 januari, nog 9 weken te gaan! (en nog een week vrij tussen kerst en oud en nieuw dus eigenlijk nog maar 8 weken werken, dus schiet al best op!) Nijn en Kimsel fijn dat jullie je niet meer misselijk voelen! Groeiende (.) heb ik helaas niet gehad, ze zijn nog steeds klein Had van mij wel wat mogen groeien haha. Kitty hou je het wachten nog een beetje vol?
Ik ben het wachten stiekem wel een beetje zat. Maar ik houd moed en hoop gewoon dat dit mijn ronde wordt. Ik heb nu ook 2 acupunctuur behandelingen gehad, ik gebruik Utrogestan, er zijn al een aantal mensen die me goed steunen en flink voor me duimen.....Zal het een leuk sinterklaaskadootje worden?
Kitty dit MOET gewoon jouw ronde worden.. En kan je eindelijk ook hier meepraten over kwaaltjes, groeiende buiken en echo's. Ik hoop het zo voor jullie!!!!
@sasjuh; wow wat gaat dat snel zeg.. Nog maar 8 weekjes werken hihi. Ik denk dat ik mijn verlof in laat gaan op 36 weken maar pak daarvoor 1 of 2 weken vakantie want denk dat die laatste loodjes wel zwaar zijn en pak na mijn verlof ook nog een weekje extra vakantie. Ik ben toch de hele zomer vrij en normaal pak ik ook 3 weken in de zomer. Heb dan nog genoeg dagen over om het eind van het jaar ook nog een keer vakantie te pakken. Wat een super foto meid!! Echt heel mooi om te zien! Hoop dat ik ook heel snel zo een duidelijke foto mag posten hier Ben erg benieuwd wanneer ik iets ga merken aan mijn buikje.. @kitty; hoe gaat het meid? Wanneer ga je een testje wagen? Ik hoop echt zo dat het deze ronde raak is en je niet verder hoeft te gaan met IVF.. Ga aankomende dagen goed in de gaten houden hier en mijn duimen draaien voor jou! @kimsel en pinkpearl; hoe issie met jullie??
Nog een paar daagjes wachten....Waarschijnlijk vrijdag proberen, op 11 dpo. Is dat te vroeg? Normaal word ik die dag al ongesteld. Vorige keer had ik op dag 12 getest en toen was mn test omowit. Was jouw test al duidelijk positief toen je 2 dagen voor NOD testte? Ik vind het erg spannend, ik kan er bijna niet van slapen.
@kitty; wat spannend nu zeg... Ik kon er toen ook slecht van slapen en was zo ongeduldig dat ik 3dgn voor mijn NOD al had getest.. Eerst een sensitest maar deze was erg onduidelijk, ik moest de teststrip echt tegen het licht houden en toen nog twijfelde ik of het niet gewoon het schaduwlijntje was wat normaalgesproken zou moeten verkleuren.. Ik heb toen meteen een kruidvattest gedaan die goedkope, deze was duidelijk positief. Het streepje was wel nog licht maar wel duidelijk zichtbaar. Ik heb de dagen erna wel elke dag getest. De sensitesten bleven onduidelijk maar die van kruidvat bleven positief, streepje was zelfs nog iets donkerder de dag erna. Ik was erg onzeker, kon het niet geloven en was ook bang dat de pregnyl nog zichtbaar was. Ik heb een paar dagen na mijn NOD een clearblue gekocht, toen deze direct duidelijk positief was kon ik het pas geloven. Als ik jou was zou ik morgenvroeg een kruidvattest doen. Ik hoop echt zo dat jij ook goed nieuws mag brengen daarna!! Lijkt me best confronterend nu hier voor jou met al die zwangere vrouwen maar ik vind het toch nog super om jou te mogen volgen! Heel veel succes met testen!
Kitty ik heb ook 2 dgn voor mn NOD getest, met die kv testen. Een licht maar al duidelijk lijntje was er toen te zien! Erg spannend, mn duimen draaien op volle toeren voor je!!
Nou meiden, ik denk dat het mij nog niet is gegund om bij jullie aan te sluiten. Ik heb vanochtend een negatieve test in handen gehad. Echt helemaal wit. Ik blijf nog even 2 dagen Utrogestan gebruiken (voordeel dat je zelf kunt bepalen wanneer je ongi wilt worden) en dan maar wachten op mn ongi...Want is er nog een kans op een positieve test? De kruidvattesten zijn erg gevoelig, vandaar.
@kitty; verdorie!! Had zo gehoopt een blij bericht hier te lezen! Ik zou zeker nog een test doen over 2 dagen voordat je stopt.. Wanneer zou je eventueel met IVF kunnen gaan beginnen? Dan is je kans wel heel groot want ze plaatsen een embryo terug dus het hoeft alleen nog te blijven plakken Ohw meid, waarom wil het toch niet lukken he, stomme IUI! Gelukkig hebben jullie nu weer iets nieuws en positiefs om naar uit te kijken en 2012 is jou jaar meid!!
@kitty; had je nog een test gedaan van het weekend? Hoe is het met de rest? Hier gaat nog steeds alles goed. Morgen weer een echo, vind het wel weer spannend.. Maar als het er morgen goed uitziet hoef ik me denk ik geen zorgen meer te maken want die 12 weken zitten er bijna op. @kimsel; merk je al iets aan je buik / kleding?
Nijn hoe was je echo? Heb je nog een mooie foto van ons? En hoe is het met de andere dames? Ik heb nog een buikfoto voor jullie, gisteren gemaakt met 27 weken: Bekijk bijlage 204339
@kitty; balen meid. Heb je nog een test gedaan? @sasjuh; mooi buikje hoor! Lukt het allemaal nog? @nijn; mijn buik begint al een beetje te groeien. Je ziet al een klein heuveltje. Komt ook omdat ik normaal een strakke buik heb dus dan valt het misschien eerder op. Draag qua broeken ook al zwangerschapsbroeken. Mijn eigen broeken kreeg ik niet echt meer dicht; zat niet fijn. Maar mijn shirtjes kan ik wel nog gewoon aan hoor. We zijn druk bezig met de kinderkamer nu. Van het weekend de spullen bestellen. Maar we hebben wel al geverfd maar dat kwam ook omdat we op de bovenverdieping nieuw laminaat wilde leggen dus hebben we dat maar meteen gedaan. En hoe is het bij jou?
Kimsel ik pas zelfs nu de meeste van mn eigen truitjes en shirtjes nog! Alleen broeken idd al sneller niet meer. En alles lukt me eigenlijk nog prima, voel me nog steeds goed en hou het zo nog wel een aantal weken uit Leuk he, dat klussen in de babykamer! Willen jullie eigenlijk het geslacht weten?
@sasjuh; wat een mooi buikje al! Is de babykamer helemaal af? Wat gaat het stiekem toch snel he. Mijn echo van gister was echt prachtig. Onze baby was super actief, armpjes bewogen en maakte zelfs een koprol. Je kan nu ook echt een mensje zien, echt zo bijzonder. Op de foto zie je duidelijk een armpje hihi. Ik was gister precies 11 weken maar hij of zij had de lengte van een baby van 11 weken en 3 dgn. dus hij of zij ontwikkelt zich goed Ben echt helemaal gelukkig nu en ga het vandaag ook tegen mijn clienten op het werk vertellen. Hartslag was ook mooi regelmatig. Ik blijf wel in het ziekenhuis onder behandeling ivm aangeboren hartafwijkingen in de familie en een erfelijkheidsaandoening bij ons in de familie, maar dit heeft geen risico's voor de baby, alleen voor mij na de bevalling, maar ook maar super minimaal. Vind het niet zo erg dat ik in het ziekenhuis moet blijven, heb een leuke gyn, wil toch zeker daar bevallen en hun echo's zijn vaak net iets duidelijker als bij een verloskundige. Volgende week dinsdag de nekplooimeting, dus mogen we weer gaan kijken en dan 3 jan. met 15 weken weer! De gyn. gaat dan al op zoek of hij kan zien wat het wordt maar meestal is dit met 16 a 17 weken pas duidelijk te zien. Zoo spannend! @kimsel; wat leuk om met de babykamer bezig te zijn!! Ik ben in gedachten wel al aan het bedenken wat ik allemaal wil hihi. In het nieuwe jaar gaan we aan de slag. Zoals je boven kunt lezen was mijn echo gister echt super! Wanneer mag jij weer? Zal hier even een foto plaatsen van onze kleine hummel.. Bekijk bijlage 204486
Wauw meiden, ziet er goed uit! Fijn Nijn dat je beeb goed groeit. En ik heb niet meer getest. Ik was toch ongesteld geworden. Dus nu maar een maandje aan de pil en maar duimen dat ik begin januari mag beginnen. Volgende week is er een informatieavond. Daar ga ik maar heen. Je weet maar nooit of je er nog iets van op steekt.
@Sasjuh; ja wij willen zeker weten wat het wordt. Ben echt heel erg benieuwd. Zal ongeveer half januari worden denk ik. Maar we houden het kamertje wel vrij neutraal hoor. Welke kleur hebben jullie het kamertje? @Nijn; leuk he, zo'n duidelijke echo! Wij moeten volgende week terug naar de verloskundige om het hartje te luisteren. Dan maken we ook gelijk een afspraak voor de 20 weken echo, dus ik ben benieuwd. @Kitty; balen zeg. Hopelijk brengt IVF jullie meer geluk. We blijven duimen voor je hoor!
Kitty wat balen.. Hopelijk is IVF jullie ding en mag jij in 2012 ook eindelijk goed nieuws brengen hier!! Nijn wat een mooie echo! Echt een mensje al he, zo leuk Onze babykamer is bijna af, nog wat schapjes en andere muurdecoratie ophangen, en nog een rolgordijn en de boel opruimen. Maar het meeste is klaar! Ook zo ongeveer alles nu gekocht, al gaan we vast nog wel meer dingen bedenken.. Kimsel laten jullie nog eerder dan de 20 wkn een geslachtsbepalende echo doen? Wij konden nl echt niet wachten tot de 20 wkn haha en hier zit een pretecho bureau die het vanaf 16 weken doet. Wij hebben onze kamer ook neutraal, en met accesoires er wat roze ingebracht (dekentje, aankleedkussenhoes enz.) Behang is wit, zilver met grijs.