Heb al een half jaar geen menstruatie, iemand ervaring met provera en clomid?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nijn86, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Nijn; fijn dat de nekplooimeting goed was. Nu nog het bloedonderzoek even afwachten.
    Wij hebben 20 januari de 20-weken echo. Dan ben ik bijna 21 weken maar ik kon niet eerder. Wel ongelovelijk dat ik dan al over de helft ben! Buik begint bij mij ook al best te groeien en bij jou?

@ Sasjuh; wel lekker in principe dat je nog kan werken toch? Als je je verder nog goed voelt. Lekker wat afleiding enzo. Komt toch wel stiekem al dichtbij he, maart. Maar volgens mij heb je nog genoeg te doen en anders lekker boeken lezen, dvdtjes kijken, genieten van de rust zolang het nog kan ;).

@Pinkpearl; leuke kamer hoor. Vind je het geen raar idee dat er straks een kleintje in ligt? Vermaak je je verder zo wel nog met je verlof?

2. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pinkpearl, je hebt echt een hele mooie kamer! Wauw!
    Kimsel, wil je het geslacht weten? Spannend hoor! En de tijd gaat echt snel!

3. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Kitty; ja, ik wil zeker het geslacht weten. Kan bijna niet wachten....
    Hoe was de info-avond?

4. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @pinkpearl; het is heel mooi geworden! Wij willen ook een donkerbruine muur in ons kamertje straks. Maar moeten nog even zoeken hoe we het precies willen, we gaan dadelijk in het nieuwe jaar op zoek naar alles. Echt zo leuk en dan hoop ik dat deze koude periode snel voorbij mag gaan ;)

@kimsel; ik heb nog niet echt een buik, maar zie zelf wel verschil, net alsof ik wat meer vet heb dan anders maar kan mijn broeken nog met gemak dicht. Maar het zal vanaf nu wel gaan komen verwacht ik. Wel leuk om ook echt een buik te hebben, beter dan dat mensen denken dat ik gewoon wat ben aangekomen! Draag je al zwangerschapskleding?

@kitty; hoe was de info avond? Wanneer ga je starten?

5. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    De infoavond was niet echt speciaal. Enige wat nieuw was, is hoe ze in het lab werken. Dus hoe je met de zaadjes en eitjes omgaan vanaf de punctie tot de bevruchting en terugplaatsing. Maar ik weet nog niet precies wanneer ik mag starten. Ik ben bang dat dit pas eind januari is. Ik hoop eerder, want ik ben er nu wel weer klaar mee. Donderdag hoor ik het.....

6. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @nijn; ja ik draag echt al zwangerschapsbroeken. Mijn eigen broeken kreeg ik niet meer dicht. Maar de verloskundige zei dat het bij mij ook wel sneller te zien was omdat ik niet veel bij te zetten heb omdat ik normaal veel buikspieren heb en een platte buik. Maar heb niet echt een buik nu hoor, meer een klein heuveltje ;)

@kitty; hopelijk mag je snel starten. Spannend hoor. Zie je er tegen op?

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Kitty ik ga voor je duimen dat je eerder mag beginnen! Frustrerend om zo te moeten wachten lijkt me.
    PinkPearl wat hebben jullie er een supergaaf kamertje van gemaakt! Alles nog rustig daar?

Ik heb weinig te melden, morgen weer op controle bij de vk. Ook gaan vriendlief en ik morgen in ondertrouw voor ons geregistreerd partnerschap in januari, leuk dagje dus!

8. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sasjuh, doen jullie dat ivm de zwangerschap? Want zelf ben ik ook niet getrouwd en we hebben geen samenlevingscontract. Is dat juridisch gezien nodig?

9. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Kimsel, ik zit er erg tegenop. Bij IUI kan je nog iets sturen, maar zoals nu moet ik alleen maar wachten tot ik mag starten. Ik vraag me af hoe andere meiden dat doen, want het is niet zo makkelijk om een ongi precies te plannen.

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ja eigenlijk wel. Wij hebben wel een samenlevingscontract, hebben we destijds gedaan toen we ons huis kochten. Echter heeft dat helemaal niets met een evt kindje te maken.
    Bij mij gaat het er vooral om dat ik het erg leuk vind om straks dezelfde achternaam als vriendje (straks dus man haha) en ons meisje te hebben. Ook is het makkelijk, omdat anders na de geboorte mn vriend nog ouderlijk gezag aan moet vragen bij de rechtbank, al die zaken.
    Daarom dus gekozen voor geregistreerd partnerschap, zo is dat allemaal geregeld en kunnen we als we willen over een aantal jaar alsnog trouwen.

11. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @kitty; ben benieuwd wat ze ervan zeggen morgen, hopelijk kun je al eerder beginnen, kan me voorstellen dat je dat wachten nu wel zat bent.

@kimsel; hoelang draag je al je zwangerschapsbroeken? Ik heb gewoon een normaal postuur (maatje 36) en heb nu het gevoel dat ik echt een vetrolletje heb, dus laat maar snel een buikje komen want dit is niet fijn!

@sasjuh; gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Wat leuk! Hoe was de controle bij de VK? Wij zijn vorig jaar getrouwd dus daar hebben we geen zorgen meer over. Leuk dagje vandaag voor jullie!

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nijn dank je!
    Bij de vk was alles goed! Mijn bloedgroep is negatief dus ik moest met 27 wkn bloed laten prikken om te kijken wat de bloedgroep van het kindje is. Deze blijkt positief te zijn dus ik kreeg nu een injectie omdat je anders anti-stoffen aan kan maken tegen je eigen kindje. Prik was niet erg fijn, mn been doet nu nog zeer haha.
    Hartje klonk weer prima en beeb was druk aan het schoppen tegen dat apparaat. Ze ligt nog steeds in stuit dus hopelijk besluit ze nog om te draaien!

13. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sasjuh, zeker ivm resusfactor. Klinkt heftig zo'n prik. Ach, als het voor jullie gezondheid goed is, dan heb je het er wel voor over.
    En natuurlijk gefeliciteerd met je aankomend geregistreerd partnerschap. Mijn vent is niet zo van het trouwen (stelt alles uit), maar ik wist niet dat je hier ook de naam van je partner kan aannemen.

En ik laat jullie morgen weten hoe de afspraak was.

14. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @sasjuh; fijn dat alles er goed uit ziet en hopelijk draait jullie kleine meid zich nog om ;) ik ben ook wel benieuwd wat mijn bloedgroep is, zal over 2 weken wel alle uitslagen krijgen als ik de gyn. weer zie.

@kitty; succes morgen, ben erg benieuwd!

15. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik ben ook wel benieuwd! Ik weet iig dat ik geen HIV en Hep B of C heb. Dat is mooi. Dan kunnen mn eitjes gewoon worden ingevroren. Dat is goed nieuws nr 1. Hopelijk morgen nog meer goed nieuws.

16. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @kitty; hoe was je gesprek vandaag?

17. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gesprek is goed gegaan. Helaas mag ik niet eerder beginnen dan week 4 (dus over 5 weken). Het is erg druk. Ivm de feestdagen schuiven veel mensen op naar januari/februari, waardoor de wachtlijst nu 5 tot 6 maanden is! Dat is even andere koek dan IUI. In week 3 krijg ik een echo en prikinstructies. Als ik dan in week 4 ongesteld wordt, dan moet ik bellen en voor dag 7 in mn cyclus een afspraak maken. En in de tussentijd hormonen spuiten. Receptjes meegekregen, nog wat bloed en urine afgenomen. Nu ga ik echt aftellen.....

Hoe is het met jullie verder?

18. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Kitty fijn dat je nu in ieder geval weet wanneer je kan beginnen! Ik ga zo voor jullie hopen dat IVF er voor gaat zorgen dat jullie eind 2012 een mooi kindje mogen verwelkomen!

Hier alles prima!

Verder wil ik jullie allemaal hele fijne kerstdagen wensen en een gelukkig en bovenal gezond 2012!

19. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @kitty; wat balen dat je nog zolang moet wachten, kan me voorstellen dat je daar helemaal gek van wordt!! Gebruik deze tijd lekker samen om even tot rust te komen even niet met zwanger worden bezig zijn en dan dadelijk vol goede moed ermee gaan starten! Ik ga echt duimen dat het de eerste ronde gewoon raak is bij jullie!! Zie je er tegenop, de punctie enzo?

Hebben jullie allen al leuke feestdagen gehad? Hier wel! En vandaag nog bij schoonouders. Fijne dagen nog!!

20. PinkPearl

PinkPearl Actief lid

16 jan 2011
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Meiden,
    Hoe is het?
    Lekker aan het genieten van de vrije dagen?
    Hier word het steeds spannender... de datum komt steeds dichter bij.

Alvast een heel gelukkig 2012 gewenst met mooie kindjes en natuurlijk een zwangerschap voor Kitty!

xxx PP

Deel Deze Pagina