PP het komt idd nu dichtbij voor jou! Wat zal jullie nieuwe jaar mooi beginnen. Wil je thuis bevallen of in het zh? Verder is het stil hier.. alles goed meiden? Onze baby kamer is klaar! Ik heb een aantal fotoos in een ander topic geplaatst hier op het forum, heb geen zin ze nog een x te uploaden dus mocht iemand ze willen zien.. zoek maar even naar berichten van mij
Nog even PP! Wie weet komt de kleine wel met oud en nieuw! Spannend hoor. Je voelt je verder goed? Met mij gaat het verder wel goed. Het wachten duurt alleen zo lang. Nog een kleine 3 weekjes en dan mag ik eindelijk stoppen met de pil! Joepie! Jullie ook alvast een hele fijne jaarwisseling en een goede gezondheid voor 2012. Dat jullie maar een zorgenloze zwangerschap mogen hebben, en in 2012 een heel mooi en gezond kindje krijgen. En dat ik jullie snel mag volgen natuurlijk!
@pinkpearl; hier gaat alles goed! Met jou ook nog alles goed? Idd spannend, ben erg benieuwd wanneer het gaat gebeuren! In ieder geval alvast heel erg veel succes ben benieuwd naar de eerste bevallingservaring @sasjuh; idd. een beetje stil hier Met mij gaat alles prima, kijk uit naar dinsdag want dan mogen we weer gaan kijken Heb jij nog een echo gepland staan of wordt je alleen nog maar in de gaten gehouden voor je bloeddruk? Gaat voor je gevoel de tijd snel of juist niet? Ik kan niet wachten dat we mooi 2012 in mogen gaan! @kitty; bedant voor je lieve woorden! Voor jou ook een super jaar gewenst en hopelijk ben je heel erg snel zwanger met IVF zodat ook jij in 2012 eindelijk mama mag worden! Voor iedereen natuurlijk een goede jaarwisseling en voor ons allen een goede bevalling van een gezond mooi kindje! 2012 zal een bijzonder jaar worden!
Nijn ik heb 31 januari nog een groei/liggingsecho, met 35 wkn. Zelf heb ik het idee dat ons meisje gedraaid is en nu met haar kontje boven ligt want er drukt de hele dag iets tegen mn ribben aan. Ben benieuwd! Verder alleen de standaardbezoekjes aan de vk, bloeddruk en gewicht meten, hartje luisteren enz. Ik vind de tijd nu supersnel gaan ineens! Als ik er aan denk dat over een maand of 2 ik mama ben.. Kan me er nog geen voorstelling bij maken. Fijne jaarwisseling allemaal, en voor Kitty hoop ik een zwangerschap in 2012!
Fotoos van ons kamertje; http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/zwanger-worden-clubs/210832d1325247900t-stoppen-de-pil-november-wie-meer-deel-3-img_4748.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/zwanger-worden-clubs/210833d1325247995t-stoppen-de-pil-november-wie-meer-deel-3-img_4749.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/zwanger-worden-clubs/210834d1325248051t-stoppen-de-pil-november-wie-meer-deel-3-img_4751.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/zwanger-worden-clubs/210836d1325248229t-stoppen-de-pil-november-wie-meer-deel-3-img_4753.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/zwanger-worden-clubs/210837d1325248274t-stoppen-de-pil-november-wie-meer-deel-3-img_4754.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/zwanger-worden-clubs/210838d1325248321t-stoppen-de-pil-november-wie-meer-deel-3-img_4755.jpg
Zo ook weer even een berichtje van mij. Ben ontzettend druk geweest vandaar. @nijn; ik draag vanaf week 12 ongeveer zwangerschapsbroeken. Toen groeide mijn buik ineens. Nu staat het voor mijn gevoel een beetje stil; gewoon een klein heuveltje. @sasjuh; gefeliciteerd met jullie ondertrouw. Hopelijk is de kleine meid straks gedraaid en ligt het niet meer in een stuit. Wanneer voelde jij de eerste bewegingen en wat voelde jij precies? Leuke foto's van het kamertje trouwens. Leuk dat iedereen het weer helemaal op z'n eigen manier en smaak inricht. @pinkpearl; spannend hoor. Het kan nu elk moment komen. Ik zal het goed in de gaten houden hier . @kitty; spannend jaar voor jullie zeg. Je hebt inderdaad minder zelf in de hand maar als het goed is wel meer kans moet je maar denken. Wij zijn trouwens ook niet getrouwd. Misschien gaat dat er in de toekomst nog wel van komen maar mijn vriend is ook niet zo van het trouwen. Nou zijn wij gister bij de gemeente geweest om de vrucht te erkennen (kan gewoon bij burgerzaken). Toen hebben we een akte meegekregen. Deze moet je overhandigen als je het kindje gaat aangeven bij de gemeente. Verder krijg je een brief mee die je na de geboorte moet invullen en opsturen voor het ouderlijk gezag. En dat is het dus het valt allemaal best mee wat je moet doen als je niet getrouwd bent. Hier gaat verder alles goed. Voel me erg goed. Soms een beetje onzeker of met de kleine alles goed gaat, maar dat is afwachten tot de 20e. Verder lekker bezig met de kinderkamer. We hebben al zoveel spullen/ cadeautjes gekregen. Leuk om te zien dat iedereen zo meeleeft. Ik wens jullie allemaal een super 2012! En dat er maar veel mooie baby's geboren mogen worden!
Kimsel heb het even terug gezocht in mn 9 maanden dagboek (stom hoe snel je zoiets vergeet) en ik voelde ons meisje met ongeveer 19 wkn voor het eerst. Ik kan het het beste omschrijven als zeepbellen, die in je buik kapot sprongen zeg maar. De ene dag ook meer als de andere dag hoor! Jij al wat gevoeld?
Sasjuh, ziet er mooi uit! En altijd weer spannend een volgende echo. Lijkt me zo bijzonder om zo'n klein mensje te zien dat in je buik groeit! Kimsel, jeetje, alweer bijna op de helft! En ben je al benieuwd wat het geslacht wordt? Of wil je het niet weten? Nijn, ik hoop echt dat ik jullie snel mag volgen. Over 2 weken hoor ik of ik een 'Go' krijg om te starten en hopelijk ruim een week later beginnen met hormonen.
@sasjuh; hopelijk is jullie meisje mooi omgedraaid, een stuitbevalling lijkt me wel eng en de kans op een keizersnede is dan ook wat groter.. Om de hoeveel weken krijg je zo een controle bij de VK? Ik hoop niet dat ik straks met hoge bloeddruk te maken krijg, mijn bloeddruk is nl altijd wel wat aan de hoge kant. Mijn tante heeft dat ook en tijdens haar zwangerschap vanaf een week of 30 heeft ze zelfs een aantal keer in het ziekenhuis gelegen en mocht alleen nog maar rusten. Daarom wel fijn dat ze je regelmatig een keer controleren. Leuk kamertje trouwens! Idd. leuk om te zien dat iedereen het weer in zijn eigen smaak inricht! Wij gaan woensdag babyshoppen @kimsel; al een kamertje gekocht? Ik heb ook al erg veel cadeautjes gekregen, echt leuk! Ik begin nu echt een buikje te krijgen maar krijg mijn eigen broeken (zijn vrij laag model) nog wel dicht, buikje zit er net boven. Jij zult je beeb bijna gaan voelen, mijn schoonzus en vriendin voelde het ook rond de 19e week. Jij bent al bijna op de helft dat het maar gauw voorjaar mag worden! @kitty; de laatste 2 weekjes meid en dan kun je eindelijk weer gaan beginnen! Krijg je voor het stoppen van de pil nog een echo of moet je komen wanneer je ongi bent geworden? Heb je leuke feestdagen gehad? @pinkpearl; hoe issie met jou? Lijkt me een spannende periode, hopelijk laat de kleine meid niet meer te lang op zich wachten! Ik krijg morgenvroeg weer een echo. Dus zal morgen weer effe update hoe het gegaan is.
De echo zag er goed uit! De beeb lag lekker te slapen maar hebben het hartje wel gehoord gelukkig. Helaas nog niet kunnen zien wat het wordt, hij of zij zat rechtop dus de gyn. kreeg het niet mooi in beeld. Over 4 weken (31 jan.) dan ben ik 19 weken en mag ik nog een keer terug komen. Hier nog een foto van onze beeb met de lange benen haha Bekijk bijlage 211757
Mooi Nijn! Echt bijzonder. Het wordt al een echt mensje. Hopelijk weet je volgende keer wel wat het wordt!
Nijn wat een mooie foto zo met die beentjes! Jammer dat het geslacht nog niet gezien kon worden, 15 wkn is ook nog wel vroeg natuurlijk. Nog even geduld!
Wauw nijn.. mooie echo. Echt grappig die beentjes! Zoveel plek heeft ze bij mij niet meer.. Vandaag ben ik uitgerekend!! Wel gek hoor. Maar denk niet dat er wat gaat gebeuren... voel nog niets... xx PP
@Nijn; mooie foto hoor! @Pinkpearl; spannend zeg! Mijn verloskundige vertelde dat 70% van de vrouwen over de uitgerekende datum gaat (vooral bij een eerste) en dat maar een heel klein percentage op de dag zelf bevalt. Maar wie weet..... Ben erg benieuwd. Hebben jullie eigenlijk ook (voor de zekerheid) een jongensnaam? Wij zijn druk bezig geweest met de babykamer in de kerstvakantie. We hadden het geluk dat de kamer op voorraad was, waar we geen rekening mee hadden gehouden. Meestal zit er namelijk een levertijd op van 6 tot 12 weken. Nou ja, vriendlief heeft alles vast in elkaar gezet dus de basis staat al. Wel een beetje vroeg maar nou hebben we mooi de tijd om de rest bij elkaar te sprokkelen . En anders staan de spullen toch maar op de zolder..... Ben nog steeds erg benieuwd naar de echo. Kan bijna niet wachten. Voel nog niet echt iets wat me soms wel onzeker maakt. Maar ik heb gelezen dat de meeste het tussen de 18 en 20 weken voelen dus een beetje geduld hebben!
@kimsel: Juist fijn dat je al een begin hebt gemaakt met de kamer! Leuk he om lekker te rommelen met die spulletjes... We hebben wel een jongensnaam maar die heeft mn man bedacht en ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog een beetje aan moet wennen... (We zijn van de orginele namen dus we hebben geprobeerd zowel voor een jongen als een meisje een originele mooie naam te bedenken.. die je niet zo vaak hoort) Dat je nog niets voelt is niet gek hoor. Dat heeft met heel veel dingen te maken. De stand van je baarmoeder, hoe je placenta ligt enz. Dus niet druk maken! Ik voelde de eerste bewegingen al heel snel maar mijn vriendin pas met 22 weken... Het voelde bij mij eerst als een soort belletjes in mn buik...
PP, precies 40 weken, mijn schoonzusje is precies op de uitgerekende datum bevallen, dus het kan nog . Echt spannend, nog even en dan zijn jullie met zn 3en. Je weet toch al het geslacht? Het lijkt me erg lastig om een mooie naam te bedenken. Mijn partner en ik hebben het er ook wel eens over en we hebben ook al een paar leuke namen in ons hoofd Ik wil ook meepraten over dikke buiken, baby kamers, namen ed....Helaas moet ik nog even wachten....Zucht.
Idd. nog even geduld, maakt het dadelijk des te leuker!! @pinkpear; spannend nou zeg, hoe vaak wordt je nu nog in de gaten gehouden? En wanneer zouden ze eventueel iets gaan doen, strippen ofzo? @kimsel; ik hoorde van mijn schoonzus en vriendin dat hun de beeb voelde in de 19e week dus maak je nog niet ongerust. Wanneer heb je de 20 wekenecho? Ga je vertellen wat het wordt? Spannend he, maar ook heel erg leuk!! @kitty; ik hoop echt zo dat jij volgende maand ook over andere dingen met ons mee kunt praten! Kan me voorstellen dat het voor jou niet makkelijk is! De hoeveelste mag je stoppen met de pil? Nog eventjes en dan eindelijk weer een kans!! Wij hebben gister de babykamer en de kinderwagen gekocht! Super leuke dag maar wel lang en vermoeiend, moest bij thuiskomst meteen overgeven terwijl ik helemaal niet meer misselijk ben eigenlijk.. De box blijft voor mij een moeilijke keuze.. Onze meubels zijn vrij donker, beetje bruin met een olijf, grijze tint erin en we hebben antraciete tegels en een zwarte bank + zwarte stoelen aan de eetkamer. Ik wil daarom geen donkere box maar je hebt veel hout kleuren die denk ik niet mooi bij de meubels staan en dan heb je wit wat denk ik net iets te wit is haha. Had het liefst iets gezien wat net van het wit af is maar wel heel licht.. Wordt dus nog even zoeken voor ons..
http://www.twfeurope.nl/dynamisch/bibliotheek/cache/720_485_4_364_0_nl_denver_3x2.jpg Als je op deze link klikt krijg je een foto van onze babykamer te zien
mooie kamer nijn! Pff ik ben nog steeds niet bevallen. Wachten wordt nu wel erg saai hoor! Morgen gaan ze me strippen.. hopelijk zet dat de boel in gang!! xx PP