@pinkpearl; de kleine zit nog lekker in mama's warme buik! Hopelijk geeft het strippen snel resultaat, bij mijn schoonzus was het na de derde keer strippen dat de weeen begonnen, 1 dag voordat ze anders ingeleid zou worden... Hoe voel je je verder? Laat je ons weten hoe het morgen gegaan is? Hoe is het met de rest??
Spannend PP! Ik hoop voor je dat het meevalt en de kleine snel komt. Nijn, ik heb weinig bijzonders te melden. Ik moet alleen maar wachten. Ik heb veel last van mn borsten. Doet soms gewoon zeer. Ik denk dat dit komt omdat ik zolang de pil slik? Nog even en dan mag ik stoppen met de pil. En dan gaan we voor t eggie!
PP ik moest toevallig nog aan je denken vandaag, maar nog niet bevallen dus! Ben benieuwd of het strippen wat gaat uithalen. Jullie zullen nu inmiddels wel razend benieuwd naar jullie meisje zijn! Kitty lastig zeg die pijnlijke borsten.. Hopelijk ben je er vanaf als je weer stopt met de pil. Hier weinig bijzonders te melden. Alles gaat goed, voel me prima en geniet van het bewegende mensje in mn buik. Morgen weer naar de vk voor controle, kijken of ze nog steeds in stuit ligt. Denk zelf van wel eigenlijk, zo te voelen. En nog 2 weken werken en dan al met verlof, time flies!
@ Sasjuh; tjee wat gaat de tijd snel hè. Al plannen aan het maken voor je verlof? @ Kitty; nog ff meid en dan mag jij ook weer "echt" aan de slag. Hier gaat alles goed. Voel me goed. Buik begint echt te groeien. Voel ook af en toe wat "plopjes" in mijn buik. Ben erg benieuwd naar de echo volgende week. Of alles er op en eraan zit en wat het natuurlijk is. KAn bijna niet wachten.
@kimsel; wanneer voelde jij die plopjes voor het eerst heel duidelijk? En voel je ze echt vaak op een dag? Ik ben zo benieuwd wanneer ik onze beeb ga voelen, lijkt me zo leuk. De vorige echo lag de beeb te slapen en bewoog bijna niet, konden wel het hartje horen maar ben toch blij als ik dadelijk voel dat hij of zij leeft!! @kitty; nog 1 week en 2dgn zie ik. Wordt je snel na de pil ongesteld? Fijn dat je dan eindelijk kunt gaan beginnen, wel spannend he.. @sasjuh; succes bij de vk vandaag, als de beeb nog in stuit ligt gaat ze dan proberen haar te draaien? @pinkpearl; heel veel succes vandaag, ben benieuwd hoe het strippen je vergaat en of het iets gaat doen. Deed het veel pijn? Ik ben gister naar een informatiebijeenkomst geweest bij ons in het ziekenhuis over bevallen.. Ben blij dat ik daar niet naar toe gegaan ben vlak voordat het zover is, want kregen zelfs foto's te zien hoe zo een hoofdje er dan uitkomt en zag er niet echt smakelijk uit.. Ik ben er toch wel een beetje bang voor hoor.. Wel zeker interessant om zo een bijeenkomst bij te wonen alleen had ik verwacht dat ze ook wat meer op de borstvoeding in zouden gaan, want ik twijfel echt nog enorm of ik het wel of niet ga doen. Daar zijn weer andere avonden voor kwam ik gister achter. Wat doen jullie daarmee?
Nijn ik wil zelf heel graag bv geven. Ga nog naar een info avond bij de lactatiedeskundige. Volgende week heb ik een info avond en rondleiding in het zh. Wil in principe gewoon thuis bevallen, maar dan heb ik dat in het zh ook eens gezien mochten we er wel heen moeten. Ik zie juist helemaal niet tegen de bevalling op, terwijl ik normaal gesproken alles eng en vies vind.. Bij de vk was alles goed, nog een korte echo gehad en ons meisje is gedraaid! Ze is ook al bezig met indalen, haar hoofdje drukt echt al tegen mn bekken dus ze verwacht ook niet dat ze nog terug draait. Mooi nieuws dus! Ook niet veel aangekomen, 1,6 kg in 3 weken, en mn bloeddruk was keurig dus weer goedgekeurd!
@Nijn; ik wil zelf geen borstvoeding geven. Je krijgt wel veel te horen dan dat het beter is maar ik heb er niks mee en ik vind het ook leuk als mijn vriend de fles kan geven. Ik voel de "plopjes" af en toe. Ik ga er vanuit dat het de baby is ini ieder geval. Vaak voel ik ze 's avonds. Lijkt een beetje op een borrelend geluid in je buik. @Sasjuh; wat fijn dat ze is gedraaid. Dan kan je in ieder geval sowieso op de natuurlijke manier bevallen. Jij wilt dus thuis bevallen? Ik graag in het ziekenhuis dus tzt ga ik ook naar zo'n informatiebijeenkomst van het ziekenhuis. Om ons heen worden allemaal jongetjes geboren. Van de 6 zwangeren op het werk, hebben er al 2 een jongen gekregen, 2 weten dat ze een jongen krijgen en 2 is nog niet bekend! Volgen of willen jullie eigenlijk bepaalde zwangerschapscursussen gaan volgen?
Haai meiden! Het strippen was niet meer nodig!! Dinsdagavond braken mn vliezen en woensdag ochtend is onze docher Bliss geboren!!! Ik zal later wel uitgebreid vertellen over de bevalling (als jullie dat willen weten natuurlijk!) maar het gaat allemaal prima. Zit helemaal op een roze wolk!!! Hier alvast een fototje! xx PP
Pinkpearl, van harte gefeliciteerd! En wat een mooie meid! Natuurlijk willen we alles weten! Hopelijk gaat alles goed met jou en de kleine. Aparte naam hoor! Geniet ervan!
PP en PP man, van harte gefeliciteerd! Wat een mooie meid en een leuke, aparte naam. Heel gaaf! En ja ik ben heel erg benieuwd naar je bevallingsverhaal, dus mocht je zover zijn.. Geniet er van he!
Wauw, wat een beauty! Van harte gefeliciteerd! Geniet er lekker van! Kan me heel goed voor stellen dat jullie op de roze wolk zitten. Zeker een leuke naam! Uitgebreid verslag kan altijd later. Eerst aan jezelf denken hoor
@pinkpearl; wow wat een mooie meid! Gefeliciteerd!! Aparte naam, even wennen maar wel leuk! Ik wil graag alles weten over de bevalling maar eerst moet jij even goed uitrusten en genieten van jullie kleine meid! @sasjuh; wat fijn dat jullie meisje gedraaid is. Wij kregen ook een rondleiding in het zk, maar ik wil perse in het ziekenhuis bevallen heb teveel bevallingen meegemaakt in mijn eigen vriendenkring waarbij ze op het nippertje net optijd hebben moeten ingrijpen zowel voor moeder en kind. Ik zou thuis geen seconde rust hebben en mezelf nooit vergeven mocht er thuis iets gebeuren wat ze in het ziekenhuis hadden kunnen voorkomen. Maar ook dat is weer voor iedereen anders want ik ben nl wel bang voor de bevalling haha. Ik denk dat ik ook nog naar een info avond ga over bv, maar weet het nog echt niet wat ik ga doen. @kimsel; leuk dat je de beeb al kan voelen, ik voel nog steeds niks, dus moet nog even geduld hebben. Ik ga zwangerschapsyoga doen. Mijn schoonzus heeft daar heel veel aan gehad tijdens haar weeen. Ik moet nog even informeren waneer een geschikt moment is om daar mee te gaan starten. En jij? Dragen jullie trouwens nog gewone bh's? Ik kreeg bij de livera te horen dat ik een bh zonder beugel moet aanschaffen, schijnt beter te zijn voor de melkklieren maar heb het nog niet gedaan, heb altijd met beugel, zeker nu ze nog wat groter zijn geworden want heb momenteel een D-cup...
Nijn ik draag de hele zwangerschap nog gewoon mn eigen bh's van voor die tijd, zitten nog prima. Ik moet nog voedingsbh's kopen, die zijn wel zonder beugel. Ik wilde ook altijd in het zh bevallen, maar ineens had ik zoiets van.. nee ik blijf toch liever thuis. Als ik wel in het zh wil bevallen moet ik het 1e gedeelte ook thuis doen, en met zo'n 6 cm ontsluiting en weeën dus alsnog naar het zh. Ik zie wel hoe het loopt, maak me er totaal niet druk om en moet ik alsnog naar het zh om 1 of andere reden, nou ja ook prima! Qua zwangerschapscursussen; ik ga elke week naar Zwangerfit. Een soort fitness/aerobics voor zwangeren. Echt een uurtje actief bewegen dus. Vind het erg leuk! PP hoe is het met jullie?
@Nijn; ik wil ook zwangerschapsyoga gaan doen. Voor de rest niks. Ik wil nu het sporten weer lekker gaan oppakken. Zolang ik nog kan tennissen blijf ik dat doen. Daarnaast ga ik 1x per week baantjes zwemmen en wij hebben thuis een spinningfiets dus dat ga ik ook 2x per week een half uur doen. Zo blijf je toch een beetje in beweging en hoop ik de zwangerschapskilo's beperkt te houden . Aanstaande woensdag hebben we een informatieavond over "goed geinformeerd zwanger" dus ik ben benieuwd. @ Kitty; ben je al gestopt met de pil. @Sasjuh; al bijna verlof of niet? Ben jij eigenlijk al veel aangekomen in je zwangerschap? Ik zit nu dus op de helft en ben ongeveer 6 kilo al aangekomen. Volgens mij 4 kilo buik en 2 kilo borsten . Ik denk dat het vooral komt omdat ik een stuk minder ben gaan sporten (dat deed ik 4x per week) en nu nog maar 1 of 2x de afgelopen tijd. Qua eetpatroon is er bij mij niet veel veranderd. Ik eet iets meer maar wel gezond (crackertje/ ontbijtkoek etc.) Zie je op tegen de bevalling? @Pinkpearl; ik ben ontzettend benieuwd naar je verhaal hoe alles gegaan is. Eerst lekker effe bijkomen en genieten. Vrijdag de 20-weken echo! Ben vandaag precies 20 weken. Ben zo benieuwd!
Kim ja ik heb bijna verlof, nog 6 dagen werken. Ik ben tot nu toe 7 kilo aangekomen. Let ook wel op mijn eten en probeer zoveel mogelijk te bewegen. 20 weken alweer, wat een mijlpaal hé. Spannend hoor vrijdag.
Nog een paar dagen en dan mag ik eindelijk stoppen met de pil. En Nijn, spannend hoor de 20 weken echo. Wat gaat de tijd snel!
Hee Sasjuh! Ja, nog steeds. Echt vervelend. Ik ga morgen eens vragen of dat door de pil kan komen. Ik heb er nog drie liggen. Het echte aftellen is begonnen! En hoe is het verder met jou? Wanneer ga je stoppen met werken?
Nog 3 dagen dus! Ik ben benieuwd naar het ivf gebeuren, zou zo gaaf zijn als het iets positiefs oplevert voor jullie. Met mij is het prima! Volgende week donderdag is mijn laatste werkdag. Raar idee hoor.