Heb al een half jaar geen menstruatie, iemand ervaring met provera en clomid?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nijn86, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @nijn; Fijn zeg. Wat leuk dat jullie waarschijnlijk ook een meisje krijgen. Mijn placenta ligt ook aan de voorkant dus ik kon het ook pas later voelen. Wel spannend hoor maandag. Ik vond het spannend maar wel heel leuk om te zien.
    Ik ga ook de 24e naar de beurs. Ben benieuwd of het iets is.

@sasjuh; op het laatst groeien ze toch het hardst? 3300 gram is wel een mooi gewicht. Wel je rust nemen hè ;)

@ Kitty; succes morgen

Ik ga vanavond naar een kennismakingsles van yoga. Ben benieuwd of het wat is.

2. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nijn, wat fijn dat alles goed is met de beeb. Cool, weer een meid. Nu maar hopen dat in andere topics alleen maar jongens worden geboren, anders is er straks een meidenoverschot ;). Dan moet ik later ook maar een meid krijgen, hahaha.

En echt mooi om te lezen dat ze de tijd voor je nemen en alles goed checken als er iets niet helemaal lekker loopt. Het zijn gelukkig voorzorgsmaatregelen. Ik hoop ook dat de volgende echo verder geen afwijkingen laat zien en jullie een gezond kindje verwachten.

Maar, eh, als jullie het geslacht aan niemand vertellen, betekent dat ook dat jullie geen roze (of blauw) gaan gebruiken in de kinderkamer, kleertjes of kinderwagen? Dat lijkt me juist lastig om het dan voor te houden.......

3. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @kimsel; hoe was de kennismakingsles bij de yoga? Vanaf hoeveel weken starten vrouwen daar meestal mee? Ik moet bij ons nog informeren maar wil het in ieder geval ook gaan proberen.

@kitty; Hoe was de FM? Hopelijk breng je ons goed nieuws!
    Wij willen zeker wel gaan aankleden met roze maar ons behang kan voor een jongen en meisje. We hebben afgesproken dat wanneer de kamer behangen is en het babykamertje staat de mensen in onze omgeving het kamertje mogen zien. Op het laatst gaan we het aankleden, dan gaat de deur mooi dicht! Kleertjes die ik nu al koop leg ik gewoon nog even achter bij ons in de klerenkast tot het moment dat niemand meer op de kamer komt. Een dekentje voor de kinderwagen hoeven mensen nu ook nog niet te zien dus dat kunnen we allemaal later pas laten zien bij de geboorte..

4. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @nijn; kennismakingsles was wel leuk maar erg wennen hoor! Ik ben best een actief iemand en zo'n les is natuurlijk een en al rust. Had het nog met die yoga-mevrouw na afloop nog over gehad en ze vertelde me dat het voor je lichaam even wennen is. Maar juist omdat ik zo actief ben, denk ik dat het wel goed voor mij is. Dus denk wel dat ik het ga volgen. Hoorde dat pinkpearl er ook baat mee heeft gehad.
    Volgens mij was die cursus vanaf 16 weken. Bij ons kun je ook elk moment starten.
    Lijkt me wel moeilijk hoor om het geslacht verborgen te houden. Wordt flink opletten dat je je niet verspreekt. Ben benieuwd maandag.

@kitty; hoe was het bij jou vandaag?

@sasjuh; en voldoende rust genomen vandaag?

5. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Het gaat gestaag. Nu grootste eitje 15 mm. Ik heb er in totaal 8. Hopelijk groeien deze mooi door. Vrijdag weer terug en zoals het er nu uit ziet, krijg ik maandag de punctie. Spannend he?

Yoga zou ook niets voor mij zijn, hahaha. Maar ik denk dat de rust en de ademhalingsoefeningen wel nuttig zijn. Het is het proberen waard!

6. PinkPearl

PinkPearl Actief lid

16 jan 2011
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden!!
    Hier alles goed!! Bliss is zo'n schatje. Ze doet het super.

@kitty: Klinkt goed! Spannend hoor...
    @nijn: wat fijn dat de echo goed was! Leuk hoor..een meisje (waarschijnlijk). Hier is het inmiddels een en al roze in huis!
    @sasjuh: Ik zou me niet te druk maken over het gewicht hoor. Ik heb al vaker gehoord dat ze dat toch moeilijk kunnen schatten. Zelfs een keer iemand gehoord die continu onder controle stond omdat het te klein (zij was helemaal in de stress) was en uiteindelijk kreeg ze een kind van 8 pond ?!
    Maar rust nemen kan geen kwaad...zeker doen dus!!!
    @kimsel: Ja ik had echt wat yoga bij de bevalling. Vooral dat je je leert concentreren op je ademhaling. Ben normaal ook vrij druk en helemaal niet 'yoga-achtig'. Maar tijdens de weeen zat ik echt helemaal in mn eigen wereldje. Als was de koningin binnen gelopen tijdens de bevalling.. ik zou het niet gemerkt hebben ;).

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hoi!

Kitty fijn dat je eitjes toch groei laten zien, beter langzaam dan helemaal niet! Succes weer morgen.
    Nijn fijn een goede echo! En waarschijnlijk ook een meid dus.. het is hier wel een roze topic :D Knap dat jullie het geslacht geheim willen houden, dat was ons never nooit gelukt!
    Kimsel dus je gaat wel verder met yoga?
    Pinkpearl fijn dat alles zo goed gaat met jou en Bliss! Je man/vriend ook al helemaal gewend aan de vaderrol? Ik maak me ook niet druk over het feit dat ons kindje aan de kleine kant zou zijn. Hoor idd vaker dat ze er helemaal naast zitten. Ach dinsdag een extra echo, een x extra naar ons meisje kijken is nooit erg hihi!
    Maar stiekem kan ik niet meer wachten hoor.. ik wil haar zo graag in het echt zien en ben zo benieuwd hoe de bevalling zou gaan verlopen, echt spannend allemaal!

Hier geniet ik volop van alle vrije tijd! Lekker in huis aan het rommelen, beetje dvdtjes kijken enz. Ik vermaak me prima!

8. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @sasjuh; ja, ik denk wel dat ik doorga met de yoga. Heb er veel positieve verhalen over gehoord dus wil het gewoon proberen.
    Kan me voorstellen dat het lekker genieten is nu je niks echt hoeft. Hoe is het met je buik? Wordt het al zwaar?

@kitty; veel succes morgen, spannend!

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Kimsel nee ik vind het absoluut nog niet zwaar. Mijn buik zit me ook niet in de weg en doe eigenlijk alles nog. Wat dat betreft heb ik echt een heerlijke zwangerschap!!

10. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @kimsel; dan moet ik aankomende week ook maar eens bellen. Eens informeren wanneer de dames hier meestal starten met de yoga. Hoorde van mijn schoonzus dat zei met 28 weken was gestart en dat de meeste dames toch wel al een dikke buik hadden dus denk dat ik nog eventjes wacht. Dat ik met 25 weken ofzo ga starten, even nachecken maar ben wel benieuwd. Hoe gaat het verder?? Nog een echo op de planning staan?

@kitty; hoe was het gister in het ziekenhuis? Ben erg benieuwd.. Kijk je erg op na de punctie? Wanneer wordt er dan een eitje teruggeplaatst? Heel veel succes meid!

@pinkpearl; wat fijn om te lezen dat alles goed met jullie en de kleine meid gaat! Gaat het borstvoeding geven nog steeds goed? Met hoeveel weken was jij gestart met yoga? Lekker nog van genieten!!

@sasjuh; dus je verveelt je niet zo te lezen! Wat lijkt het mij heerlijk om met zwangerschapsverlof te gaan :) Lekker de gehele zomer thuis, hopelijk krijgen we een betere zomer dan afgelopen jaar... Succes voor dinsdag, komt helemaal goed!

Hier gaat ook nog alles goed. As maandag de 20 weken echo.. Toch wel spannend maar vooral erg leuk zo een uitgebreide echo! Hopelijk ziet alles er goed uit, mijn man is die dag jarig dus zou een fijn verjaardagscadeau zijn!

11. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    Echo zag er goed uit :D
    Alle afmetingen kloppen en vele afwijkingen zijn al uitgesloten. De beeb was super bewegelijk dus dat was ook leuk om te zien en het geslacht is bevestigd, we krijgen een dochter :)

Bekijk bijlage 221310

12. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Nijn; welkom bij de meidenclub ;) Haha... mogen we allemaal op roze.
    Leuk om te zien he zo'n echo!

13. jupje

jupje Actief lid

26 sep 2011
    164
    0
    0
    hoi meiden

even een vraagje. ik ben nu 17 dagen geleden gestopt met provera. na 3 dagen ongsteld geworden, bloed laten prikken en all bloedwaardes zijn in orde. nu ben ik afgelopen zaterdag weer ongesteld geworden. dit is dus de twee keer binnen die 17 dagen.... heeft iemand hier ervaring mee?

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nijn wat fijn dat alles goed is! En ook een meisje :) mooie echo foto.

15. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nijn, wat mooi! Echt waar!

Jupje, ik zou het niet weten. Geen ervaring met zo'n korte cyclus. Maar maak je geen zorgen hoor, je lichaam doet gekke dingen na het stoppen met de pil.

En hier, ik ben zenuwachtig voor morgen......Whaaaah, zal t zeer doen? Heb ik mooie eitjes en hoeveel? Worden ze bevrucht, zijn ze van goede kwaliteit, enz......

16. PinkPearl

PinkPearl Actief lid

16 jan 2011
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd nijn! Ziet er goed uit!!!
    Kitty: hoe was t?? Ben zooo benieuwd!!!

Hier alles top! Vandaag met m'n meisje bij het consultatiebureau geweest.
    Ze doet t prima. Ze woog 4315 gram en was 54,5 com (bij geboorte 3485 en 52). Lekker aan t groeien dus.
    Over 4 weken moet ik weer.. dan moet ze dr eerste prikjes :(

17. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @jupje; ik heb daar geen ervaring mee, ik zou gewoon het ziekenhuis eens bellen om het na te vragen.

@pinkpearl; fijn dat alles goed gaat met jullie kleine meid, ze zal wel al flink gegroeid zijn... Gaat zo snel. Mijn nichtje is precies even oud als dat ik zwanger ben en die groeit z'n best haha

@kitty; hoe is het gegaan? Bevruchte eitjes? Wanneer is de terugplaatsing, wat spannend zeg!

@sasjuh; nog steeds aan het genieten van je verlof? Of verveel je je al... Hopelijk laat de kleine meid niet te lang op zich wachten :)

@kimsel; hoe gaat het met jou? Voel je je goed? Al een dik buikje? Bij mij groeit het nu wel goed!

18. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Kitty hoe was de punctie, was het pijnlijk of viel mee? En hoe was de opbrengst? Spannend hoor!
    PP super om te horen dat je meisje het zo goed doet! Heb je nog mooie fotoos voor ons? Geef je bv trouwens?
    Nijn leuk dat je buikje begint te groeien! Maak je nog eens een buikfoto? En Kimsel ook?

Ik geniet nog steeds ja! Ben niet erg productief hoor haha.. Alles lekker rustig aan. Beetje in huis aan het poetsen, naar het winkelcentrum, internetten, boekje lezen enz.
    En natuurlijk erg uitkijken naar de komst van ons meisje!
    Gisteren extra groeiecho gehad en alles was goed! Ze was in een week tijd maar liefst 300 gram aangekomen :D
    Morgen weer controle bij de vk.

19. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

De punctie is meegevallen. Al heb ik nog wel wat last van mn onderbuik. Er zijn in totaal 6 eitjes gevonden. Vandaag kreeg ik te horen dat er 1 is bevrucht. Ik baal wel natuurlijk, maar hopelijk krijg ik vrijdag te horen dat de kwaliteit goed is om teruggeplaatst te worden.

20. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @sasjuh; ik zal snel eens een buikfoto maken en posten. Jij zult nu ook wel een flinke toeter hebben neem ik aan? Fijn dat jullie kleine meisje goed gegroeid is!!

@kitty; wat spannend meid! Hopelijk is het een goed eitje!! Wordt het dan ook vrijdag teruggeplaatst? Ik ga voor je duimen!

Deel Deze Pagina