Heb al een half jaar geen menstruatie, iemand ervaring met provera en clomid?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nijn86, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jupje

jupje Actief lid

26 sep 2011
    164
    0
    0
    spannend Kitty!!!

Ik heb het ziekenhuis gebeld. schijnt normaal te zijn. weet nu alleen helemaal nietmeer hoe de cyclus loopt. heb ook een afspraak gemaakt bij de fertiliteitsarts. volgende week vrijdag zijn we aan de beurt. spannend..

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Jupje succes bij de FA! Ik vond Provera helemaal niets, werd er ook niet ongesteld van.

Kitty hm dat is dan wel even een tegenvaller als er maar 1 van de 6 eitjes bevrucht is.. Maar ik ga gewoon duimen dat dat een top embryo is en over 9 maand uitgegroeid zal zijn tot een prachtig kindje!

Nijn mijn buik valt nog wel mee qua grootte eigenlijk. Pas de meeste van mn oude shirtjes en truitjes ook nog wel. Ik ga mn buik echt missen denk ik.. Ben benieuwd naar je foto!

3. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nijn, morgen is inderdaad de punctie. Ik laat morgen nog wel even weten hoe het is gegaan.

4. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Ik ben blij! Vanochtend hoorde ik dat de bevruchte eicel mooi is gedeeld naar 8 cellen. De embryo is dus van A kwaliteit. Heel fijn! Deze emmy is dus teruggeplaatst en nu is het duimen of het blijft plakken! Over 12 dagen mag ik testen, dus heel spannend!

Hoe is het verder met jullie?

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Yes Kitty! Nieuws waar ik op zat te wachten! Dit moet gewoon een plakkertje zijn :) Succes met deze 12 lange dgn wachten..

6. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Kitty; dat is goed nieuws. Fijn om te horen zeg. Worden nu 12 spannende dagen voor jullie. We zullen hard duimen! Fijn dat de punctie meegevallen is.

@Sasjuh; heerlijk toch dat verlof. Lekker genieten van het rustig aan doen. Kan me wel voorstellen dat je nu extra uitkijkt nu je eigenlijk aan het "wachten" bent. Spannend hoor! Ik zal dalijk even kijken of ik een buikfoto geplaatst kan krijgen

@Nijn; ja, bij mij alles goed. Meisje beweegt goed. Buikje groeit ook aardig maar heb nog niet echt een grote toeter hoor.

@Pinkpearl; fijn dat ze het zo goed doet. Gaat met jou ook alles goed. Is het lekker genieten of zijn er nog dingen tegengevallen?

7. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    FF proberen of het lukt zo, de buikfoto van afgelopen zondag (24 weken). Niet heel charmant maarja ;).

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Mooi Kimsel! En wat ben je gespierd.. haha of lijkt dat zo?

Hier nog alles goed! 37 wkn alweer en mag nu officieel ook thuis bevallen. Alles is klaar, dus laat maar komen hihi. Nee heb echt het idee ruim over tijd te gaan, dus ik ben erg benieuwd.
    Mannetje is echt super ongeduldig, die wil het liefst niet meer naar het werk en kan echt niet wachten tot ik ga bevallen, wel heel lief!

9. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    Sasjuh; nou ik sport altijd wel heel veel dus het klopt wel een beetje. Grappig dat je dat op de foto kan zien.
    Maar het kan ineens heel snel gaan hè dus het hoeft nog niks te zeggen dat je nu het gevoel hebt flink over tijd te gaan. Maar 70% van de vrouwen schijnt over de datum heen te gaan. Nou geniet lekker!

10. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimsel ik dacht dat ook gelijk te zien, je schuine buikspier is echt zichtbaar. Sport je nog intensief? Ik sport ook veel en ik ben benieuwd of je wel door kunt sporten.

11. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    Kitty; ik sport nog steeds maar dan anders: hardlopen doe ik niet meer. Dat voelt niet fijn. Tennis nu nog af en toe en 3x per week een half uur op de spinningfiets en dan gewoon eigen tempo. En dan nog af en toe zwemmen. Bewegen is juist goed alleen je moet het een beetje aanpassen.

12. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig. Ik moet er ook niet aan denken om elke avond op de bank te zitten. En idd, gewoon op eigen tempo doorgaan :).

De dagen gaan langzaam voorbij. Nog een weekje en dan hoop ik te weten of mn emmy is blijven plakken! Ik heb nog geen idee welke kant het op zal gaan. Alles staat nog open.

Sasjuh, kom je de dagen een beetje door?

Nijn, hoe is het met jou?

13. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Sasjuh; hoe is het bij jou? Nog alles rustig?

@ Kitty; wanneer kan/ mag je testen? Spannend hoor.

@Nijn; hoe is het verder met jou? Voel je jullie meisje al?

Hier alles z'n gangetje. Heb nu lekker een weekje vrij. Woensdag naar de negenmaanden beurs. Ben benieuwd of het wat is. Daarnaast ga ik aan de slag met een schilderijtje voor de babykamer. Afgelopen donderdag bij de VK geweest en alles was prima. Ik voel haar nu ook wel heel duidelijk een paar keer per dag.

14. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimsel, woensdag as bloedtest. Dus dan weet ik het zeker. Toch wil ik morgen of woensdagochtend een testje wagen. Echt, mn lichaam zegt dat ik ongi moet worden. Daarom durf ik niet te testen. Normaal word ik na dag 12 wel ongesteld, maar door de Utrogestan blijft deze uit. Echt irritant. Ik had liever spontaan ongesteld geworden, dan dat ik nu een negatieve test in handen houd of vanuit het zkh hoor dat ik niet zwanger ben. Dilemma :S.

15. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @kitty; hoe moeilijk het ook is, ik zou toch proberen tot woensdag te wachten. Zo'n bloedtest geeft duidelijkheid. Spannend hoor. Ik duim voor jullie!

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Even snel: vanmiddag ben ik na een vlotte bevalling mama geworden van een prachtige dochter: elin. Ze weegt 2760 gram en alles gaat goed.

17. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    Sasjuh; van harte gefeliciteerd. Lekker op tijd ook ;) Hoop dat alles goed is gegaan. Geniet er lekker van en hopelijk horen we snel je verhaal. Maar eerst lekker genieten!

18. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo Sasjuh, dat is snel! Geniet ervan en we horen later wel meer!

En Kimsel, vanochtend moest ik echt testen. Ik kan er gewoon niet van slapen. En zie hier het resultaat. Ik schrok wel, want ik had dit niet verwacht. Maar het erge is nog, ik had even later wat bruin en later wat rood bloedverlies. Echt heel weinig en erg dun/licht, maar toch. Als ik niet had getest, dan zou ik hebben gezegd dat ik nu ongesteld zou worden, maar dat het niet doorzet. Grrr. Hadden jullie ook last van bloedverlies bij eerste weken van de zwangerschap?
    Morgen bloedtest, dus hopelijk krijg ik dan het verlossende antwoord.

19. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @kitty; dat ziet er goed uit. Lijkt er wel op hè. Ben erg benieuwd naar de uitslag van de bloedtest morgen! Ik heb geen rood bloedverlies gehad tijdens de zwangerschap. Een heel klein beetje bruin. Maar dat wil niks zeggen want je leest vaak dat het een innesteling kan zijn. Zolang het niet doorzet is het een goed teken toch? Heb je nu ook utrogestan?
    Spannend morgen! Veel succes!

20. PinkPearl

PinkPearl Actief lid

16 jan 2011
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Kitty...een positieve test!!! Super!!!
    Wel spannend nu.
    Bloedverlies kan gewoon innesteling zijn.
    Heel veel succes me de bloedtest
    xxPP

Deel Deze Pagina