Nog steeds bloedverlies. Echt irritant. Dat maakt me onzeker. Ik had vandaag dus een bloedtest. HCG waarde was 122, dus zwanger! Dus ik kan het nog niet helemaal geloven en ik hoop ook van harte dat mn beeb blijft plakken. Maandag ga ik terug om toch nog even bloed te prikken en te kijken of de HCG is gestegen, ondanks het bloedverlies. En nog steeds door met Utrogestan.
@kitty; op zich goed nieuws! Een voorzichtige proficiat alvast! Nu hard duimen dat de beeb blijft plakken. Ik ga voor je duimen. Hopelijk houdt het bloedverlies snel op.
Kitty wat spannend! IK had ook bloed verlies in het begin hé.. En nu ligt er een klein meisje naast me. Duim voor je!
Sasjuh, ook rood bloedverlies? Het lijk een beetje op inkt. Klinkt misschien een beetje gek als ik dat zo schrijf. Wanneer hield het bij jou op? En hoe bevalt het moederschap? Ik ben zo blij voor je! Geniet er lekker van
Ja echt rood bloed en zelfs kleine stolsels. Heb je verder geen kramp oid? Hier alles goed! Moe, maar zo blij met ons kleine meisje
Nog steeds flink wat bloedverlies. Ik heb niet echt krampen. Eerder steken in (ik denk) mn eierstokken. En dan weer pijnscheut in mn onderrug. Hoe lang heeft dit bij jou geduurd? Het maakt me echt onzeker. En heerlijk dat het goed gaat met de kleine meid. Moe, maar voldaan
Gisteren gevraagd en ze zeiden dat het erbij kan horen. Maar ik heb toch best veel bloedverlies. Als het echt op een ongesteldheid gaat lijken, dan kan ik een miskraam krijgen. Maar het bloedverlies blijft erg dun, maar het neemt niet af. Maandag maar afwachten! En in de tussentijd duimen dat mn bloedverlies stopt. En op internet zoeken moet ik ook maar niet meer doen. Je leest zoveel! Positief, maar ook negatief. Vandaar dat ik wel gerust was dat Sasjuh vertelde dat zij ook bloedverlies heeft gehad, maar toch een gezond kind op de wereld heeft gebracht.
@sasjuh: Ik had helemaal over je berichtje heen gelezen: Gefeliciteerd met je dochter!!! Lekker genieten van deze eerste dagen! @Kitty: Wat superspannend zeg... Ik duim voor je!!!! Wij gaan vanmiddag lekker een weekje naar een vakantiehuisje. Genieten met ons gezinnetje!!!
Pinkpearl, wat heerlijk zeg! Het wordt dit weekend goed weer. Kan je lekker buiten wandelen met de kleine! Vanochtend gelukkig al minder bloedverlies. Hopelijk gaat het zo door en heb ik maandag gewoon een top HCG waarde in mn bloed en gaat alles helemaal goed komen. Ik word gelijk weer helemaal blij!
Ik heb hele slechte ervaringen met clomid. Ik kreeg last van mn ogen(slecht kunnen focussen) depribuien, ik kwam aan. en opvliegers met name snachts. Na een jaar behandelingen ben ik resistent geworden. En heb 1 keer een miskraam gehad
Meiden, even een ego berichtje van mij. Ik heb de afgelopen dagen zo in angst geleefd. Nog steeds bloedverlies. Dan leek het minder te worden en dan weer erger. Maaaaaar, het lijk nu echt de goede kant op te gaan. Ik voel het aan mn lichaam, ik zie het (geen bloedverlies meer) en kijk hier, een mooie positieve test! Morgen uitsluitsel adhv een bloedtest. Ik houd jullie op de hoogte. Zal ik dan eindelijk ook bij jullie aansluiten?
@kitty; dat ziet er goed uit meid! Ik hoop het zo voor je. Er is de afgelopen tijd natuurlijk zoveel met je lichaam gebeurt dat bloedverlies misschien niet zo gek is. De aankomende weken blijven toch spannend. Ben benieuwd naar je bloedwaarde morgen. @pinkpearl; fijne vakantie. Lekker genieten! Gaat alles goed met jou en de kleine meid? @sasjuh; gaat bij jullie ook alles goed? Laat je je lekker verwennen door de kraamzorg? @nijn; hoe is het met jou? Hier alles goed. Afgelopen week de laatste spullen gekocht en eigenlijk hebben we nu alles. Gister de kinderwagen besteld en een schilderijtje gemaakt.
Kitty ik voel de positiviteit! Dit moet gewoon een goede bloedtest worden morgen, kan niet anders. Ga je gewoon feliciteren meis, super! Kimsel oww heerlijk die kraamzorg.. morgen nog tot 1 uur en dan zit de kraamweek er al weer op. Wat is dat snel gegaan zeg.. Vorige week om deze tijd was er nog niets aan de hand en morgen is ons meisje alweer een week oud.. Bizar! Welke kinderwagen heb je?
@sasjuh; lijkt mij inderdaad ook raar. Heb je wel een voorspoedige bevalling gehad? In het ziekenhuis of thuis? Wij hebben de Joolz gekocht. Welke hebben jullie? Geniet nog lekker van de kraamzorg morgen !
Hey meiden! Ik heb goed nieuws! Bloeduitslag was helemaal goed! Gelijk een afspraak gemaakt voor een 1e echo. Dus al over 2,5 week mn 1e echo . Ik ben erg benieuwd wat ik dat kan zien.
Kitty en vriend gefeliciteerd! Heerlijk, ga van elk moment genieten, jullie hebben het zo verdiend. Kim ik heb een hele vlotte bevalling gehad, gewoon thuis. 5 uurtjes in totaal haha. Het was heftig maar goed te doen. Zei 1 minuut na de geboorte tegen de vk; was dit alles? Haha dat zegt genoeg denk ik