Heb al een half jaar geen menstruatie, iemand ervaring met provera en clomid?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nijn86, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nijn, mooi dat je weer wat meer vertrouwen hebt. Ik heb stiekem toch ook wel wat meer vertrouwen gekregen nu ik toch wel hoor van verschillende kanten dat het toch nog vroeg is op cd10 om iets te zien. Het is nu zwaar hopen dat er vrijdag wel iets te zien is. Je moet je nieuwe afspraak nog even in je handtekening zetten ;)

2. PinkPearl

PinkPearl Actief lid

16 jan 2011
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, Heb even de polie gebeld hoor..
    Moest inderdaad 10 dagen (2x per dag) duphaston slikken. Ben benieuwd hoor. nu 3 pillen gehad..

@kitty:Bedankt voor de uitleg! Het word steeds duidelijker. Zit wel veel te googlen hoor maar soms duizelt het allemaal een beetje. Hoe was het in het ZH vandaag? al een 'groot' ei???
    @nijn en vpkaatje: succes met jullie eitjes...
    @Kimsel: fijn om te lezen dat het lukt. Hopelijk heb je donderdag een positieve test in handen!!

3. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,
    Ik ben vandaag weinig opgeschoten. Ook de echoscopist zag dit in, dus ze heeft het even besproken met de gyn en ik moet mijn dosis verhogen en vrijdag weer terug. Dan krijg ik weer een echo en mijn casus wordt weer met de gyn besproken. Ik zit ondertussen op dag 16 en na een week ben ik weinig opgeschoten. Dus vrijdag hoop ik eindelijk vooruitgang te hebben geboekt!
    En kimsel, welkom bij de club! Erg fijn zo om ervaringen uit te delen. Je loopt idd op ons voor! We leven met je mee :).
    vpkaatje en nijn, fijn dat jullie het nu allemaal wat rooskleuriger zien. Heb er vertrouwen in, het komt allemaal wel goed met ons!
    Pinkpearl, als je nog andere vragen hebt, dan hoor ik het wel. Goed dat je hebt gebeld! Ik hoop dat de pilletjes gaan helpen!

4. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Nijn86: Toen ik op CD9 ging waren er 4 eitjes te zien die ongeveer 12mm waren. Daar moest ik dus ook mee uitkijken want als ze alle 4 door zouden groeien dan zou de dosering Clomid te hoog zijn. Op CD 11 bleek dat er 1 eitje mooi doorgroeide en de rest afzwakte dus dat was een goed teken. Op CD9 vertelde ze me wel dat je niet altijd iets hoefde te zien dus maak je vooral niet ongerust.

@vpkaatje: Hoe is het bij jou gegaan?

Nou had ik vandaag weer iets. Ik werd vanochtend wakker met een beetje buikpijn. Toen ik naar het toilet ging verloor ik bruin bloed. Eigenlijk de hele dag door nog (maar het zet niet door, het is alleen als ik op het toilet zit). Ik gebeld naar het spreekuur maar ik kreeg niet zo'n slimme meid aan de telefoon. Ze zei dat het van alles kon zijn maar dat ik eigenlijk nog niet ongesteld kan worden. Dat is te kort na de eisprong (8 dagen). Toen ben ik zelf een beetje gaan googelen en ik vond informatie over een innestelingsbloeding en dat je dan oud bloed verliest. Klinkt logisch maar ben nog niet gerustgesteld. Morgen nog maar een keer bellen. Als dit namelijk mijn menstruatie is, moet ik een afspraak maken omdat ik weer Clomid moet gaan slikken.
    Hebben jullie hier toevallig wel eens iets over gehoord?
    Ben er toch wel een beetje ongerust over.

5. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kitty, jammer zeg!! Afwachten maar weer...

Pinkpearl, mooi dat je nu meer duidelijkheid hebt, goed dat je even gebeld hebt.

Kimsel goed te horen dat je dus op cd 10 nog niet perce iets hoeft te zien. Ik ben vandaag niet geweest, ik moet vrijdag weer heen. Ben erg benieuwd.
    Het kan heel goed innestelingsbloed zijn. Dat klinkt logischer. Maar vorige cyclus had ik ook al op 9dpo bruinverlies, met de dag werd het meer en roder en toen werd ik ongesteld.
    Ik hoop voor je dat dit niet het geval is. Succes!

6. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    Nou ik verlies nog steeds bloed vandaag.
    Vanochtend gebeld en ik moest maar weer afwachten of het echt door zou zetten. Maarja... wanneer zet het echt door en wanneer is het mijn echte menstruatie? Ik ben tenslotte al meer dan een half jaar niet meer ongesteld geweest en toen ik aan de pil was, was ik het ook nooit zo erg. Heb ook niet echt buikpijn maar ik voel het wel rommelen in mijn buik.
    Ik ben nu heel erg aan het twijfelen wat ik moet doen; morgen toch nog een keer bellen om een afspraak te maken of het weekend nog even afwachten en kijken of het minder wordt? Dalijk ben ik niet op tijd met de Clomid. Wat zouden jullie doen?
    Ik had er echt wel rekening mee gehouden dat het de eerste keer niet gelijk raak zou zijn maar ik had niet verwacht dat ik 8 dagen na mijn eisprong al een bloeding zou krijgen. Maar Kaatje, jij hebt dat dus ook gehad?
    Oja, als je meerdere blaasjes hebt, is dat geen slecht teken hoor! Het is het belangrijkste dat er 1 doorgroeit daarvan en niet alle 4.
    Succes morgen in ieder geval.

7. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @kitty; balen zeg.. Hopelijk dat je snel effect merkt als de dosis is opgehoogd!! Succes morgen!

@vpkaatje; Heel veel succes morgen met de echo! Ben je zenuwachtig? Ik wel al een beetje voor zaterdag.. Hoop zo op een eitje :)

@pinkpearl; Goed dat je gebeld hebt!! Voor jou te hopen dat aankomende week snel voorbij is zodat je kan gaan beginnen met prikken..

@kimsel; wat vervelend dat bloedverlies.. Heb idd ook gelezen dat wanneer een eitje zich innesteld 1 op de 3 vrouwen dan bloed verliest, maar het klinkt niet echt goed dat het nog steeds aan houdt. Wanneer het morgen niet over is zou ik de gyn. gewoon nog eens bellen. Zolang het niet echt doorzet mag je toch nog niet met clomid beginnen dus daar hoef je je dan geen zorgen om te maken! Succes meid!

8. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimsel, ik heb ergens gelezen dat je beter te laat kan beginnen met de Clomid, dan te vroeg. Als je te vroeg begint is het een verloren ronde. Ik had hetzelfde probleem deze cyclus met de Clomid. Steeds wat bloed, maar nog niet echt doorgebroken. Op een gegeven moment brak het echt door en toen wist ik ook zeker dat die paar dagen daarvoor nog geen echte ongi waren.
    Lastig he. Mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil duurde 67 dagen, ik had toen een eisprong en een lf van 13 dagen. De tweede cyclus duurde 104 dagen met een lf van 9 dagen. Het is op zich te kort. Maar aan de andere kant... als je lf maa rminimaal 7 a 8 dagen duurt. Want dan nestelt het eitje zich eventueel in en als die dat goed doet dan komt er een bepaald hormoon vrij die ervoor zorgt dat je bms in stand blijft. Ik ken iemand die had een lf van 8 dagen en die was wel uit zichzelf zwanger. Al zou ze nog wel medicijnen krijgen hiervoor, dit was dus niet meer nodig.
    Dus je denkt dat het niet negatief is, al die eiblaasjes op cd10 en nog geen eitje.

Nijn, ja ik begin echt al wel zenuwachtig te worden. Had het al een beetje, maar nu helemaal. Ben zo bang dat het niet aanslaat. Ik weet dat het opgehoogd kan worden enzo, maar toch, wil natuurlijk t liefst dat t nu aanslaat. En ook al ben ik niet gelijk zwanger daarna, als ik maar weet dat ik gewoon kans maak elke maand. Mn geduld begint op te raken. Ik ga uit van allemaal grotere eiblaasjes, maar geen eitje. Jullie horen het morgen van mij. Ik heb de hele dag vrijgenomen van mn werk. Wel fijn. (Al kan ik dat natuurlijk niet telkens doen.)

9. PinkPearl

PinkPearl Actief lid

16 jan 2011
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel gerommel in mn buik! Ben erg benieuwd.. Zou ik echt ongesteld worden??? Ik kan het bijna niet geloven na al die maanden!

@vpkaatje en kitty: succes morgen!

10. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @ Vpkaatje:Nee, dat kan echt nog geen kwaad. Het is ook best moeilijk te zien zo op CD10. Echt nog helemaal het begin. Ben benieuwd hoe het nu verder bij je gaat verlopen.

@Nijn, je mag morgen dus weer terugkomen? Ik ben benieuwd wat ze zullen zien nu.

@ Pinkpearl: ben je al ongesteld geworden? Ik werd van de Provera maar een klein beetje ongesteld. Een onttrekkingsbloeding noemden ze het.

Bij mij is het bloeden zo goed als gestopt. Ik heb dus maar geen contact meer opgenomen met de gynaecoloog.
    We wachten dus maar weer af. Ik ga er vanuit dat ik volgende week dan echt ongesteld wordt en dan inderdaad zeker weet dat dit geen menstruatie was. Dan moet ik toch terugkomen bij de gyn voor een nieuwe uitgangsecho en voor Clomid. Dan krijg ik het wel voor een paar maanden mee dus dan hoef ik voorlopig niet naar het ziekenhuis. Ik zal dan gelijk vragen of het "kwaad"kan dat ik 8 dagen na de eisprong al wat bloed was verloren. Mijn vriend zegt dat het logisch is dat er bloedverlies is omdat ik zo lang niet ongesteld ben geweest. Hij ziet het meer als: goed opstarten. Nou ja, we wachten maar af...

Hebben jullie het trouwens in de omgeving verteld? Ik bijna niet dus elke keer weer smoesjes verzinnen. Vooral op het werk vind ik het lastig. Ik zit in het onderwijs dus ik kan ook niet zomaar een paar uurtjes vrij nemen.

11. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kimsel, het zou idd wel erg snel zijn als je nu ongi wordt! Maar zelf helaas geen ervaring mee. Maar het is (zoals vpkaatje ook zegt) pas een ongi als het helderrood bloed is. Begin zeker niet te vroeg met Clomid. Het is wel lastig dat het zo voor het weekend is. Heb je nog geen recept gekregen? Op dag 5 wordt overigens ook vaak begonnen en ik ben uiteindelijk op dag 4 begonnen.
    @En pinkpearl, heeft het al doorgezet? Eindelijk na al die tijd?
    @Nijn, succes morgen!
    @ vpkaatje, hoe was het vandaag? Heb je beter nieuws dan ik heb?
    Ik heb vandaag met de gyn gesproken, omdat het nog steeds niet goed gaat. Het gaat zelfs achteruit. Mijn grootste eitje is niet groter dan 13 mm, bms is nog 2 mm. Ik ben al meer gaan spuiten, maar dat heeft niet geholpen. Wat nu? Zelfs de gyn weet het niet....Dus maar weer bloed geprikt en weer een verhoging van de dosis. Maandag weer terug voor een fm en daarna overleggen met de gyn. Echt balen. Ik ben al bijna kind aan huis daar! Vanochtend ook ruim 1,5 uur daar gezeten. Gelukkig ben ik vrij vandaag. Ik had echt nooit van te voren verwacht dat het zo moeizaam zou lopen en dat ik zo veel naar het ziekenhuis zou moeten. Het is voor een goed doel, dus daar denk ik maar over na. Ik schrok trouwens wat een prikpen 900E kost....€431,59. Zal dat echt zo duur zijn? Het wordt gelukkig vergoed, maar toch?

12. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pinkpearl, spannend hoor, ik hoop 't voor je!
    -
    Kimsel, bij mij was mn ongesteldheid ook heel anders
    dan normaal gesproken, door de provera. Veel minder
    bloed verlies en ook bijna geen pijn. Toch was bij
    de startecho te zien dat mn bms mooi dun was. Dus
    blijkbaar ben je dan toch alles kwijt.
    Tsja als je zo lang niet ongesteld bent geweest kan
    het idd een doorbraak zijn. Maar toch blijft het vaag
    en kan het dus best een innesteling zijn.
    Ik heb het op werk aan paar collega's verteld en
    enkele vrienden van ons weten het. In de familie nog
    niemand, maar we twijfelen wel elke dag. Wilden het
    zo graag als verrassing houden, maar moet nu twee
    keer in de week naar het ziekenhuis en dan al die
    medicijnen met hun bijwerkingen. Tsja, dan maar geen
    verrassing en toch maar eerlijk vertellen wat ons
    bezig houdt? Lastig he.
    -
    Kitty, jeetje wat balen zeg!! 13 mm is echt nog te klein.
    En je bms dat heeft de dikte wat het na een ongesteldheid
    heeft. Dit is echt zo k*t voor je zeg! HEEL VEEL
    succes maandag!!!!!!!!
    zo'n prikpen zal idd wel zo duur zijn. Al die medische
    dingen zijn superduur, aso maar waar.
    -
    Ben vanmorgen naar zkh geweest voor follikelmeting
    op cd14. Mn bms was 7,3 mm (vorige keer op cd10 5 mm),
    dit was heel mooi. Eitjes gaan normaal pas rijpen wanneer
    je bms 8 a 9 mm is zei ze vorige keer. Het is dus nog
    niet zo vreemd (al voelt het wel als balen) dat er nog
    steeds geen eitje rijpt bij mij nu. Ik krijg nog een
    week de tijd, als er dan nog geen eitje rijpt, dan weer
    provera en clomid ophoging. Er waren vorige keer allemaal
    eiblaasjes te zien. Nu weer, allemaal tussen 2 en 8 mm
    en eentje 9 mm. Pas vanaf 10 mm worden ze meegeteld.
    Het is nu hopen dat de ene follikel van 9 mm dinsdag
    is gaan groeien! Maar ik ga er niet meer van uit.
    Op zich kan er nog van alles. Dus is niet mega negatief,
    maar blijft spannend en onzeker.

13. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor je berichtje. Ik heb natuurlijk gelijk gegoogled en ik las dat menopur nog wel eens wordt voorgeschreven om het bms dikker te krijgen. Dat zal ik maandag maar eens vragen. En gijn dat er bij jou wel vooruitgang is! Moet je dinsdag weer terug? De kuur Clomid is toch al voorbij? Dus je lichaam moet het nu zelf doen? Balen dat je over een week weer aan de Provera moet als er geen vooruitgang is. Maar dan weet je iig dat de dosis te laag is geweest en je door kan gaan naar ronde 2. Liever niet natuurlijk :D Ik hoop zo voor je dat je eitje(s) verder groeit/groeien. Met je bms komt het wel goed!

14. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Kitty, balen zeg dat het zelfs achteruit gaat. Ik wist niet dat zo'n ding zo duur was. Hopelijk weet de gyn maandag meer. Ze zullen vast wel een oplossing hebben toch?

@vpkaatje, jammer dat er nog geen duidelijk eitje te zien is. Misschien heb je dan dus de hoogste dosering nodig. Het is in ieder geval fijn dat je zo in de gaten gehouden wordt toch?

Ik heb trouwens de bijsluiter van Clomid er maar eens bijgepakt. Daar staat dat een bijwerking kan zijn: doorbraakbloeding.
    Misschien dat het dat wel (geweest) is. Verlies nu nog amper bloed. Wordt dus een spannend weekje. Ben benieuwd welke kwaaltjes ik kan gaan verwachten; die van een menstruatie of die van een zwangerschap. Ik ga maar van het eerste uit (kan het altijd nog meevallen). Zou anders ook wel te mooi zijn als het gelijk raak zou zijn.
    Maar dan weten jullie het in ieder geval ook dat dit dus "gewoon" een bijwerking kan zijn.
    Toch handig dat internet ;) Al kan je jezelf er ook helemaal gek mee maken door alle (negatieve) verhalen die je erover kan vinden.

15. PinkPearl

PinkPearl Actief lid

16 jan 2011
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog niets helaas. Maar.. heb nog steeds krampen in mijn buik! (nooit gedacht dat je zo blij kon zijn met buikpijn ;)) Volgens mij komt het ook pas als je stopt met de pillen. Hoe was dat bij jullie met de provera? Werden jullie ongesteld tijdens het slikken van de pillen of pas na het stoppen?

@kimsel: Lastig he? Dat je de afspraken zo geheim moet houden enz. Ik zit zelf ook in het onderwijs!! De directie weet er wel van maar verder wil ik het stil houden. Er zijn bij mij op school al veel collega's zwanger/bevallen :( . Ik hoorde pas dat er al 'roddels' waren dat ik ook zwanger was omdat ik steeds uit de klas was. Echt frustrerend om te horen!!!!

16. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen buikpijn gehad. Volgens mij helemaal geen bijwerkingen gehad. Raar dat zulke roddels de wereld in komen. Bij mij op het werk en bij onze ouders heb ik af en toe het idee dat ze iets door hebben. Ze weten dat we kinderen leuk vinden en dat we ze ook graag willen krijgen. Dat het slechts een kwestie van is voor ze horen dat ik daadwerkelijk zwanger ben. Ze moesten eens weten dat het niet zo makkelijk gaat :(.

17. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb tijdens de Provera geen bijwerkingen gehad. Ik kreeg pas een ontrekkingsbloeding 3 dagen nadat ik gestopt was met de Provera.

18. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kitty, ja dat klinkt idd bekend. Ik hoop voor je dat ze
    het je maandag meegeven, dan is dat toch weer een lichtpuntje.
    Ik moet idd dinsdag weer heen. Dinsdag en vrijdag. Vrijdag
    laatste keer follikelmeting. Als er dan nog niks groter is
    dan 10 mm dan krijg ik provera mee. Idd balen, want het is
    een cyclus van niks geweest dan. Maar ja, moet toch met
    laagste dosering beginnen. Dat begrijp ik wel. Al had ik
    vantevoren al het gevoel dat het vast wel opgehoogd zou
    moeten worden. Zit immers ook nog met schildklierproblemen.
    Dus tsja.
    -
    Kimsel, heb nu Clomid 50 gehad. Krijg hierna Clomid 100
    en dan is er ook nog 150. Dus zit voorlopig nog niet aan
    de injecties.Internet is idd heel handig, al kan je echt
    soms ook te veel vinden. Alles weten maakt ook niet gelukkig.
    En ieder lichaam is anders, dus het zegt soms ook niks.
    Bij mij bv ook, als ik dan zoek op geen eitje op cd10.
    Bij de een komt er toch ineens een superei, bij de ander
    dus niet en is vervolgens drie jaar bezig om zwanger te
    raken. Het zegt echt helemaal niks. Het is en blijft
    afwachten. Succes met het wachten!
    -
    Pinkpearl, het meest logisch is dat je eerst je provera
    kuur af moet maken. Provera zorgt er juist voor dat je
    baarmoederslijm intact blijft, bij het stoppen wordt het
    afgebroken. Vanaf stoppen met provera duurde het bij mij
    nog vijf dagen, op de zesde dag brak mn menstruatie pas
    echt door. Echt lang, hoop voor je dat het bij jou sneller
    doorbreekt.Ja zeg wat frustrerend. Bij mij werd dat ook al
    telkens gevraagd als ik es misselijk was of een keer geen
    koffie nam. Heb toch wel lichtelijk laten doorschemeren
    dat dat niet echt leuk is om zulke dingen te vragen, los
    van mij persoonlijk, dat er ook vrouwen zijn waarbij het
    niet lukt en of ze zich wel realiseren dat het dan een
    megapijnlijke vraag kan zijn. Sindsdien is mij nooit meer
    naar gevraagd. Dit was overigens al een half jaar geleden.
    Ik denk wel dat mn collega's door hebben dat het niet
    lukt, maar ze horen mij er verder niet over. Ja, een
    enkeling weet het wel. Ik wacht het juiste moment af en
    dan vertel ik het de familie ook denk ik. Twee keer per
    week naar het ziekenhuis en de bijwerkingen van de
    provera en clomid elke keer; dat kan ik onmogelijk nog
    langer geheim houden.
    -
    Vertellen is misschien wel fijn, je kan er ineens met
    meer mensen over praten. Bovendien krijg je misschien
    meer begrip. Men weet ineens dat je eigenlijk best een
    heftige tijd doormaakt. Het kan dus ook voordelen hebben.
    Dat moment van de familie verrassen met het feit dat
    je zwanger bent; is maar een moment. De hele fase
    ernaartoe duurt megalang en wie weet hoe lang nog?
    Het "geheim" bewaken, kan ook negatieve energie en
    eventueel lichtelijk spanningen opleveren. Heb ik soms
    wel van mezelf in alle bochten wringen om maar niks
    te hoeven vertellen.

19. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Ik wil graag ook meekleppen
    Ben nu 4 dagen bezig met primolut
    Moet dat 7 dagen slikken hopen dat ik daarna een normale ongi krijg
    Heb al een paar maand constante bloedingen daarom ook deze medicatie
    Moet daarna Clomid slikken dus is spannend!

@kitty Mijn man heeft voor we zwanger raakten van mijn zoon ook zijn spul ingeleverd en zijn uitslag was dat ze een goede vorm hadden maar ze waren langzaam net als bij jou man
    Wij moesten ook beginnen met iui maar voor de eerste afspraak raakten we zwanger

En qua schoonzusje die van mij is ook zwanger en probeerde haar kindje te aborteren door de pil door te slikken...
    Wat niet lukte ze is nog steeds zwanger
    Maak me er zo boos om!

@VPkaatje Ik weet hoe het is om er "teveel mee bezig te zijn"
    Want hoe kan je er niet mee bezig zijn??
    Moet wel zeggen dat na 3 jaar proberen en eindelijk de beslissing iui een soort "last" van mijn schouders viel
    En werd spontaan zwanger
    Is natuurlijk anders als je PCO hebt,maar het kan dus wel door stress

Ik moet ook even reageren op jou man kitty want snap het aan de ene kant wel dat hun het erg vinden om te horen dat er wat "mis" is maar zeg nou zelf wij hebben veel meer ellende HSG,follikelmetingen enz enz

@nijn ik moet je toch even vertellen dat je niet jezelf hoeft te prikken als je dat niet kan/wil daar heb je thuiszorg voor

@drank Ik drink al jaren niet meer en al helemaal niet meer sinds ik mijn zoon heb

@bloedonderzoeken wisten jullie dat er automatisch een soa test bij zit in het begin dat je bij de gyn komt?

20. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @pinkpearl; ik werd 2 dagen na provera ongesteld, de laatste keer kreeg ik op de laatste dag dat ik provera nam al een bloeding, dus ik reageer hier snel op :) Wanneer is jou kuur af? Hopelijk zet het dan snel door!

@kimsel; ik heb het mijn ouders, schoonouders een vriendin (die zijn zelf ook al lang bezig) en op mijn werk aan 2 collega's en aan mijn leidinggevende verteld. Laatst vertelde mijn schoonzus zwanger te zijn van de tweede en hebben daarom ook besloten het tegen hun te vertellen, hun zitten er zelf ook midden in en toch fijn om er met hun over te kunnen praten.

Voor mij een k*t dag vandaag. Vanochtend voor de echo geweest voor CD12. Mijn bms was niet dikker geworden en was nog steeds 5mm. Ook in mijn eierstokken was geen vooruitgang te zien. De gyn. die ik vandaag had die zei dat hij denkt dat ik injecties nodig heb en dat hij verwacht dat clomid niets gaat doen. Toen ik zei dat mijn eigen gyn. eerst de clomid nog wil ophogen zei hij dat ik het traject van mijn eigen gyn. moet opvolgen. Stom hoe iedereen daar anders over denkt.. Waarom ophogen als hij toch al kan zien dat het waarschijnlijk geen zin heeft... Hoop dat ik aankomende week mijn eigen gyn. nog tref dan kan ik dit aangeven. Anders zijn we zo weer 2 maanden verder en nog steeds geen eisprong :(
    As dinsdag moet ik terug komen voor weer een echo.. Mijn klein beetje hoop is weer weg, en ben bang dat ik gewoon nooit een eisprong ga krijgen en ik dus geen kinderen kan krijgen..

@kitty; hoop dat jij snel duidelijkheid krijgt hoe nu verder.. Wanneer heb je weer een afspraak?

@vpkaatje; dan moeten we dinsdag samen.. Hopelijk samen met goed nieuws... Maar voor mij ga ik er niet vanuit, zeker niet na de opmerking van de gyn, van vandaag..

Deel Deze Pagina