Heb al een half jaar geen menstruatie, iemand ervaring met provera en clomid?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nijn86, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    Welkom whitesaber!! Voor jou ook een spannende tijd! Gezellig dat je met ons mee wil kletsen :)

2. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Nijn!
    Balen zeg! Zitten we in hetzelfde schuitje. Ik moet maandag weer terug. Ik ben benieuwd of de hogere dosis heeft geholpen. Clomid wordt tussentijds niet verhoogd toch? Dan moet je zoals vpkaatje vertelde eerst aan de provera en dan wordt bij de volgende cyclus de dosis verhoogd, toch? Hormonen spuiten kan een goede oplossing voor je zijn, zeker als je oestrogeen niveau laag is.
    Gelukkig mag dinsdag weer terug. Ik weet dat het niet leuk is om te horen (ik kan het weten, ik heb het al 6 keer de afgelopen 2 weken aangehoord), maar probeer hier of thuis je frustaties te uiten en probeer het dan van de positieve kant te zien dat je in ieder geval nauwlettend wordt gehouden. Ik duim iig voor je dat je dinsdag beter nieuws krijgt!

3. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    Bedankt voor je reactie kitty! Het klopt idd dat ik dan weer eerst provera krijg en kan dan pas de clomid verhogen. Ik hoop volgende week mijn eigen gyn. te spreken want als de gyn. vandaag zegt dat hij aan mijn eierstokken kan zien dat ik waarschijnlijk injecties nodig heb, waarom eerst nog verhogen? Qua bloedwaardes was alles goed.. Eigenlijk heb ik niet eens echt PCO alleen een eisprong probleem.. Raar dat de clomid niks doet dan. Maarja, eerst dinsdag maar weer afwachten. En idd. een goede huilbui lucht daarna weer op. Ik probeerde me er vanochtend op voor te bereiden dat ze waarschijnlijk niks zouden zien maar het blijft een pijnlijke klap als ze dat bevestigen.

4. PinkPearl

PinkPearl Actief lid

16 jan 2011
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties.
    Dag 6 van de duphaston... Nog 4 te gaan!

Echt balen dat die eitjes niet goed groeien... Succes meiden!

5. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whitesaber, welkom! Je hebt je goed ingelezen zie ik ;)
    hihi. Ik wist idd van die soa test. Nou ja weten. Nu wel.
    Want ik keek even op het formulier van het bloedprikken
    en had verwacht dat ze zouden kijken naar hormoonwaardes
    enzo, maar stond antistoffen Chlamidya. Tsjongh. Nou ja.
    Hoort erbij denk ik dan maar.
    Drinken doe ik niet veel, af en toe een wijntje, nu het
    nog kan zeg maar.
    Succes met de clomid! Spannend hoor!
    -
    Nijn, jeetje balen zeg. En apart dat elke gyn er weer
    anders over denkt. Daarom ben ik echt blij dat ik elke
    keer dezelfde heb, de fertiliteitsarts. Kom ik dus niet
    voor zulke verrassingen te staan. Dus je bms was nog
    5 mm. Dat heeft toch nog wel genoeg tijd om te groeien.
    cd 12 is nog vroeg natuurlijk.... En hoe groot zijn
    de grootste follikels dan nu?
    Snap je angst en frustratie. Ik ken het gevoel. Maar gelukkig
    is er na ophogen ook nog iss de injecties. Heel veel succes
    jij ook dinsdag! We houden mekaar op de hoogte.
    Dat jezelf er op voorbereiden dat is ook beter, anders
    komt de klap nog harder aan. Shit blijft het altijd.
    Heb ik ook hoor, als ik dan weer hoor nee nog steeds
    geen eitje dan kan ik ook wel janken.
    -
    Kitty, super dat je zo "positief"blijft. Het is ook zo.
    Bij de pakken neerzitten werkt alleen maar negatief op
    alles. Jij mag maandag weer. Duim voor je!!!!

6. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik duim ook voor jou voor dinsdag! Zal het ons gegund zijn om deze ronde al een mooi ei te produceren?

7. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou toch es hartstikke mooi zijn he!

8. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Nijn, wat raar dat deze gyn dat zegt. Ik zou inderdaad ook met je eigen gyn even overleggen hoe nu verder. Misschien moeten ze het ophogen wel eerst doen om er zeker van te weten dat dat niet werkt. Maar van de andere kant... als ze het al aan de eierstokken kunnen zien.... Ik zou me in ieder geval even goed laten informeren door mijn eigen gyn.

@ Whitesaber, welkom!

@Kitty, hopelijk is het jullie gegund deze keer een eitje te produceren.

Bij mij zit mijn menstruatie er aan te komen. Van de ene kant een kleine teleurstelling, van de andere kant een fijn teken dat alles werkt en zijn werking heeft gedaan. Hopelijk wil het goed doorzetten. Ik moet dan naar nog 1x terug. Krijg dan weer een uitgangsecho en als het goed is voor 5 maanden Clomid bij om het thuis verder te gaan "klussen". Ik denk dat ik maar ovulatietesten ga doen want de eerste keer wordt je natuurlijk heel goed in de gaten gehouden.
    Zou ook te mooi zijn als het gelijk de eerste keer raak zou zijn.

Succes jullie deze week met jullie bezoekjes. Ik hoor het wel weer!

9. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kimsel,

Balen zeg! En zeker dat je nu niet meer in de gaten wordt gehouden. Maar op naar de volgende ronde. Nieuwe ronde, nieuwe kansen ;).

10. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimsel, wat een dubbel gevoel ja......

Mijn eierstokken af en toe steekjes, aan beide kanten.
    Uitgenodigd voor een babyshower bij een vriendin. Aj..

11. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @vpkaatje; voor jou is het echt fijn telkens dezelfde te hebben idd. Ik hoop dat ik morgen mijn eigen gyn. zie dan ga ik het meteen vragen en anders vraag ik de bevindingen van de gyn. die ik dinsdag zie dan heb ik er weer een mening bij. Mijn grootste follikel was 8mm dus die werd nog niet meegeteld, heb er best veel maar er gebeurd niks mee. Voor ons morgen toch wel weer spannend he, durf er na zaterdag niet meer vanuit te gaan maar idd is CD12 ook nog best vroeg, morgen is dag 15. Succes alvast!

@pinkpearl; ik hoop dat je eind van deze week mooi je menstruatie krijgt en dat je kan beginnen met prikken.. Spannend hoor! Moet je zelf de naald in je huid prikken of is dat zo een pen dat dat vanzelf gaat?? Wie weet gaat dit voor mij over 2 maanden ook het geval zijn, hoop dat je er snel een eisprong van krijgt!

@kimsel; zoals ik net ook al tegen vpkaatje zei hoop ik morgen mijn eigen gyn. te zien. Had ik ook maar gevraagd wat hij dan precies zag aan mijn eierstokken.. Maar ik voelde me zo kut dat ik niks meer kon vragen, had een brok in m'n keel op dat moment. Ik mag toch ook aannemen dat mijn eigen gyn. me geen pillen gaat geven als ze al met zekerheid kunnen zeggen dat het niks gaat doen... Hoop morgen weer een antwoord te krijgen hierop, of misschien toch stiekem wel een positieve verandering in mijn eierstok..
    Wat vervelend dat je voelt dat je menstruatie eraan komt.. :( Het voordeel is wel dat je weet dat er een eisprong komt dmv clomid en deze dus bij jou goed zijn werk doet! Zou ik al heel blij mee zijn. Wanneer je dadelijk die clomid mee krijgt naar huis, wordt je dan niet meer in de gaten gehouden in het ziekenhuis? Je kan dan ook gaan temperaturen, kun je ook je eisprong bepalen.

@Kitty; heel veel succes voor dadelijk!! Duim voor jou op een mooi ei :)

12. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nijn, ja balen he... 8 mm, 9 mm, je kan er niks mee. Kan echt beide kanten op. Toch nog die onzekerheid steeds. Ik ga er zelf vanuit morgen dat er meerdere blaasjes groter zijn geworden. Maar dat ze nog steeds niet met zekerheid kan zeggen of het een eitje is. Vorige keer was ie 14 mm, maar bleek ook niet groter te worden dan dat. Jij ook succes!

13. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe, mijn ei(blaasje) is 19 mm!!!! Dat is groot genoeg voor mn inseminatie! Ik moet vanavond pregnyl spuiten en woensdag word ik geinsemineerd. Eindelijk! Ik ben zo blij! Alleen mijn bms is nog dun, 3 mm, dus ik weet niet of deze ronde kan slagen. Het begin is er iig en de gyn zei dat het misschien de aankomende dagen dikker wordt. Voor de zekerheid weer geprikt op Oestradiol. Ook wel leuk, de gyn heeft een kopie van mijn kaart gemaakt en gaat mij bespreken met collega's in een academisch ziekenhuis. Mocht het deze ronde niet lukken, dan wordt het plan aangepast. Ik moet iig al met een hogere dosering beginnen en wie weet nog andere medicatie gebruiken?
    Nou, wish me good luck met het zetten van de prik vananvond en ik spreek jullie snel!

14. PinkPearl

PinkPearl Actief lid

16 jan 2011
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Kitty! Gefeliciteerd met je ei!!!
    Goed zeg! heel veel succes de komende dagen.
    Ik duim voor je!!!!

15. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @kitty; wat een super nieuws!!! En wat spannend! Ik ga voor je duimen, en hopelijk wordt je bms nog wat dikker.. Zodat mocht je eitje bevrucht worden hij of zij goed kan innestelen hihi. Je hebt in ieder geval deze ronde wel een kans ;)

16. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    #176 Dreamer08, 21 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2011
    Hoi Kitty,

Gefeliciteerd... dat is iig al heel wat! Succes vanavond met prikken!
    Kwas ff benieuwd hoe het met je ging...;)

Liefs Dreamer

17. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meiden! Het duimen heeft zeker geholpen. Nog even volhouden en ik hoop dat het de komende dagen allemaal goed gaat komen :). Ik houd jullie op de hoogte!

18. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Yoohoo kitty gefeli :D

19. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhhhh Kitty, wat mooi zeg! Heeeeeel veel succes gewenst.
    Echt heel erg spannend. Misschien ben je wel zwanger
    over een paar weken. Hoop echt voor je dat je bms nu wat
    dikker zal worden zeg.
    -
    Morgenochtend weer een echo.... heb nu sinds enkele
    dagen weer telkens steekjes in mn onderbuik aan beide
    kanten. Hoop zooooo dat er nu eindelijk een eitje is!

20. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bms was vorige keer 7,3.. was nu 8,5 mm.
    Geen eitjes te zien. Grootste follikel nog steeds 9 mm.
    Vrijdag kijken of er toch nog iets is gaan groeien, anders
    met provera beginnen en alles afbreken. Dan Clomid 100 mg.
    Getverderre!

Deel Deze Pagina