jongen of meisje??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door labmuisje, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labmuisje

    labmuisje Actief lid

    19 apr 2006
    245
    0
    0
    Hoi allemaal.

    Ik heb even een vraagje over je eigen gevoel.

    Ik heb zelf namelijk sterk het gevoel dat ik zwanger ben van een meisje, maar de acupuncterist (schrijf het zeker niet goed) van mijn vriend zei dat ik zwanger ben van een jongetje. Dit heeft ze gevraagd aan het onderbewustzijn van mijn vriend doormiddel van vragen stellen. En ze zegt dat ze het tot nu toe nog nooit fout heeft gehad.

    Dus dat zou betekenen dat mijn eigen gevoel er naast zit.....

    Wie heeft hier meer ervaring mee...???

    en ps zou er misschien iemand voor mij willen pendelen om te kijken wat de pendel ervan zegt???

    Groetjes labmuisje.
     
  2. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    mijn gevoel zegt sterk dat ik een jongetje ga krijgen het is heel raar ik wilde altijd heel graag een meisje vanaf kinds af (maakt me niet uit al het maar gezond is) maar nu zegt mijn gevoel dat het een jongetje wordt. ben wel benieuwd of dit klopt. verder heb ik geen ervaringen met acupuntuur(fout denk ik zoals ik het schrijf hihi)
     
  3. Shade

    Shade Actief lid

    1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    Ik heb tot de bevalling aan toe gedacht dat ik een meisje zou krijgen.
    Heb verschillende mensen laten pendelen en er was 1 bij de gelijk kreeg en zelfs de datum goed had.

    groetjes ellen
     
  4. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Ik heb het bij alle kinderen fout gedacht.... :oops: . Terwijl ik ervan overtuigd was :)

    Dus nu, zeg ik wijselijk niks. Maar de chinese conceptiekalender zegt een jongen.
     
  5. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

    ik had vanaf ik wist dat ik zwanger was het gevoel dat ik zwanger ben van een jongen en met de echo van 18 weken werd mijn gevoel ook bevestigd.

    Dus het is niet altijd mis met je gevoel.
     
  6. Niet meer actief

    Bij mijn oudste liep ik te twijfelen tussen een jongen of een meid, mijn gevoel zei beide. Alleen toen wist ik nog niet dat ik een tweeling kreeg, en bij de echo (13 weken) bleek het een tweeling te zijn. Bij de geboorte bleek het een jongen en een meid te zijn. Helaas heeft ons dochtertje niet bij ons mogen blijven, maar onze zoon wel.
    En bij mijn tweede zwangerschap wist ik zeker dat ik een meid kreeg en dit werd bevestigd bij de echo (20 weken) en natuurlijk ook bij de geboorte.
    Ik ben benieuwd of ook deze keer mijn gevoel gelijk krijgt. Maar deze keer wil ik het ook niet weten!!!
     
  7. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik wist heeel zeker dat een jongen zou krijgen...
    overtuigd was ik, ookal widle ik stiekem een meisje...

    met de echo bleek echter dat ik een meisje kreeg, mn hele gevoel zat dus fout hahaha !!!

    maar goed, tis 50/50 dat je het goed hebt, en das een hele grote kans ;)
     
  8. tamaratje

    tamaratje Niet meer actief

    Hoi,

    Ik heb vanaf kind af aan gezegt dat ik een jongetje wou, eigenlijk vanaf dat we bezig zijn, hoop ik stiekem op een meisje, mijn gevoel zegt dat ik een Jongetje krijg.

    Iedereen in me Familie heeft de afgelopen tijd meisjes gekregen, al die meiden kleertjes is zo leuk! daarom hoop ik denk ik stiekem op een meisje maar een jongetje is ook zeker welkom....

    We zien het over een paar weken wel.
     
  9. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    ja ik dacht dus de hele tijd een meisje en wat bleek op de echo; een jongen!! Ik was wel ff verbaast omdat ik er zo van overtuigd was. Maar wat je denkt is denk ik niet altijd zo. ;)
     
  10. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    ik was ervan overtuigd dat ik een meisje zou krijgen en was zelfs mijn man al aan het plagen dat het een roze kamer moest worden en dat hij zich maar vast moest gaan voorbereiden op balletlessen.
    Tot de 20 weken echo (en later met een echo van 25 weken) bevestigde dat het een Jongen werd dus nu wordt ik geplaagd dat ik straks naar het voetbal moet (ik haat voetbal :) )

    Groetjes
     
  11. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hmm wou dat wij het al wisten. Beide zijn we zeer benieuwd.
    Ik heb echt geen flauw idee moet ik zeggen. Mijn vader en schoonmoeder denken een jongen. Mijn beste vriendin en zusje ook.
    Zou een jongen ook wel heel leuk vinden, maar is het een meisje dan is dat ook heel leuk. Ben echt heeeeel benieuwd. 16 juni de 20 weken echo dus dan weten we het waarschijnlijk...
     
  12. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik had vanaf het begin het gevoel dat het een meisje zou worden, en ja hoor.................een meisje
     
  13. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Ik denk dat het gevoel ook vaak ernaast zit omdat men onderbewust toch een voorkeur heeft en daardoor het gevoel krijgt van oh ik krijg een meisje of jongen natuurlijk.
    Ik hoop zelf eigenlijk een meisje te krijgen maar dat heb je niet voor het zeggen, ik ben bang dat ik teleurgesteld zou zijn als ik weer een jongen krijg.
    Ondanks dat het alleen maar om een gezond kind draait, ben ik bang voor mijn gevoel.
    Bij de oudste wist ik zeker dat ik een meisje zou krijgen (doordat ik dat hoopte) en bij de 2de wist ik zeker dat ik een tweeling kreeg waarvan er 1 het niet overleeft heeft, maar ik wist gevoelsmatig toch zeker dat ik een jongen kreeg.
    Dus 2 van de 3 voorgevoelen klopte bij mij maar waarschijnlijk gewoon toevalstreffers.
     
  14. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Wij hadden beide hetzelfde gevoel en dat is inmiddels ook bevestigd! ;)
     
  15. sophietje

    sophietje Actief lid

    3 jan 2006
    166
    0
    0
    huismoeder
    den haag
    :D ik heb n andere zwangerschapals bij me zoontje,dus wist ik gewoon dit is n meisje :) en ik had gelijk :) ik vind t superleuk,heb n jongetje en nu straks n klein meisje erbij ;) gr sophietje
     
  16. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Mijn gevoel was voor 95% een jongen had een Jongensnaam waar ik helemaal achter stond.

    Bij 20 weken echo.....een meisje. Was blij verrast. Kan me nu moeilijk inhouden en wil van alles kopen. Tuurlijk als het maar gezond is maar als ik over paar weken een pretecho krijg en ze zouden dan zeggen een jongen :rolleyes: dan zou ik echt even moeten omschakelen. Maar de dame die de echo deed was nogal zeker.

    gr. cassandra
     
  17. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Ik helemaal niet het gevoel wat het word wel het gevoel dat het er 2 zijn. Ik droom al jaren over meerlingen en nu helemaal nu ik zwanger ben. Ik ben reuze benieuwd wat de echo de 22 ste te vertellen heeft.
     
  18. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    lieve schat, ik heb de andere reactie's niet gelezen, maar wil je echt bij de 1e (ervan uitgaande dat het als het goed is ook je laatste niet zal zijn) het geslacht al wete???

    heb je dan zelf niet zoiets van ik wil dat het voor beide een verrassing is????? wat is er nou mooier dan niet te weten wat er er straks (gezond en wel) uit komt????

    bij een 2e is het weer anders maar nee bij een 1e is het mooiste toch juist het onwetende??

    succes :D
     
  19. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hnmmm.... wat oneerlijk voor de tweede, alsof je tweede kindje minder bijzonder is? !!

    ik denk sowieso dat zoiets heel persoonlijk is,... jij vind dat het een verassing moet blijven, anderen weer niet...

    ik denk dat je als persoon zelf wel goed nadenkt of je het wilt weten of niet, en dan kom je tot een keuze... jij wilt niet, zij wilt wel...
     
  20. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    nee dan begrijp je mij verkeerd, beide zijn even speciaal, net zo bijzonder, alleen ik kan me er niks bij voorstellen bij de 1e te willen weten wat het zou zijn, idd wat jezelf al zegt het is voor iedereen een eigen keuze om te willen weten wat het wordt logisch ook, maar bij een 2e kan niemand ontkennen dat het toch net even iets anders is, niet minder bijzonder of wonderbaarlijk het is en blijft anders!

    ik heb nu 2 heerlijke kinderen van 8 en 5 (j + M ) koningswens, en de 3e zou ik echt niet willen weten, kan het niet uitleggen maar ik zeg wel hetgeen andere denken maar niet durven zeggen ,sorry dan hoor....
     

Deel Deze Pagina