een beetje feng shui achtige met een kleine waterloop en een bruggetje en hangmat, maar het is er vandaag veel te warm ga jij graag zwemmen?
Nee, lijkt me wel gaaf om als piloot te vliegen!! Heb jij de dodenherdenking een keer overgeslagen? ps: Ichtus, mijn achternaam begint niet met een J!
weleens? euhm... nee eigenlijk altijd hahahaha heb jij ooit al tijdens het vrijen met je vriend/man aan een ander gedacht?
heel zwaar zelf, bij het afstappen van een moto aan de uitlaatbuis... (verkeerde kant afgestapt) was al een derde graads brandwonde en heeft ERG veel pijn gedaan... Heb je al eens een gat in je hoofd gehad?
Jupzzz, vette scheur in mijn hoofd Gelijk op de 1ste dag van onze allereerste vakantie ooit. Heb het voor elkaar gekregen achterstevoren van de-grote-zwembad-glijbaan af te glissen op mijn 8ste. mocht gelijk de hele vakantie niet meer zwemmen wat vind jij de leukste eigenschap van je partner?
dat hij nooit tegenspreekt hahahhaa wat vind je de vervelendste eigenschap van jouw partner? (ik bij die van mij dat hij nooit tegenspreekt hahaha is namelijk zowel negatief als positief)
mijn ex man hing altijd erg aan me en nam nooit het initiatief voor iets,het irriteerde mij mateloos en hij was altijd onzeker.voor mijn gevoel had ik 2 kinderen in huis... heb jij weleens een grote mond gegeven tegen iemand?
ha al heel vaak, vooral nu ik zwanger ben ik laat me gewoon niet meer doen ik ben wel niet onbeschoft... ben jij een strenge mama?
ja,vind ik wel,met een puber van 12 die steeds grenzen opzoekt moet ik wel... ben je weleens depressief geweest?