Hai meiden, Leek me niet verkeerd om even een schoon topicje te starten. Wat mij betreft mag die andere weg hoor (voor de meelezende mod's) hij wordt zo lang. Donderdag 8 juni de eerste fm weer. De eerste keer kon ik op dag 12 gaan spuiten (donderdag is het dag 12) dus ik hoop dat ik deze ronde niet zo vaak heen hoef. De acupuntuur gaat goed! Ik heb niet zo veel blokkades maar ik ben TE gespannen en een controlfreak volgens hem (klopt ook wel een beetje ) Van de dingen die om mij heen gebeuren mis ik weinig en dat veroorzaakt, logisch, stress. Ik heb nu kruiden die rust moeten geven (wie weet). Ik kan alles heel moeilijk van me af zetten, dat kon hij duidelijk merken. Op naar donderdag en tot die tijd....broeden broeden broeden!!! Liefs Elmo
Dank je wel Natasja! En bedankt voor al het duimen uiteraard We willen nu echt wel heel heel heeeeel graag!! Hoe staat het bij jou eigenlijk, je hebt geen bannertje he 8) Las ergens dat het spannend is/was?? Elmo
Prut zeg! Balen!! Succes in (weer) een volgende ronde! Het wordt ook voor jou nu wel eens tijd meid! Liefs xx
Elmo, Heel veel succes meid, ik duim voor je en heb een kaarsje branden, nu goed gaan broeden!!! En dat van die acupunctuur, ik hoop dat de kruiden je ontspannender krijgen. liefs fredje8
Hoi Elmo, ik ken je dan wel niet zo goed maar wil je deze ronde heel veel sterkte wensen!!! Hopelijk is het gauw raak! Liefs Marjo
Eey Elmo, handig weer een nieuwe want zo kon ik weer een beetje bij blijven Ook ik duim voor je, altijd al gedaan hoor.... Groetjes
Hey meiden, Nog een paar dagen en dan start de 3e ronde officieel!! Donderdag de eerste fm! Morgen weer naar acupunctuur dan zijn we voor donderdag weer helemaal klaargestoomd! Lief dat jullie weer meeleven!! Dikke zoen Elmo