en wat was ik zenuwachtig! Ik heb echt 2 nachten slecht geslapen, wat als het hartje niet zou kloppen, stel er is helemaal niks te zien....vanalles spookte door mijn hoofd Eindelijk om 10.00 uur mochten we naar binnen en mocht ikmeteen gaan liggen. De verloskundige voelde meteen dat mijn baarmoeder goed was gegroeid. Dus dat was al een kleine opluchting! En toen de echo. Oh wat mooi! er is al zoveel te zien met 10 weken. We zagen de armpjes, beentjes en het lijfje zo goed! En Natuurlijk zagen we ook zijn/haar hartje kloppen! En wat wassie beweeglijk! Het is nu 3,5 cm. lang! WAUW!
Gefeliciteerd. Leuk om te zien he? ik verbaasde me er bij mijn echo over dat hij/zij al zoveel beweegt! Het is een hele geruststelling als je dat ziet. Ik was ook zo zenuwachtig.
hartstikke mooi meis! ik mag morgen weerin de hoop dat er iets in de vruchtzak zit die we 16 dagen geleden zagen op de echo!
hoi hoi van harte gefeliciteerd met je prachtige echo en nu lekker genieten van je frummeltje groetjes nathalie
hee gefeliciteed. Ik had dinsdag bij 8 weken en 3 dagen de 1e echo! Alles was goed. Wow wat klopte dat hartje duidelijk. Groetjes Ria