Bloedverlies veel te vroeg!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mobius, 10 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Hoi,

Ik heb even een heel dringende vraag. Zal situatie even kort schetsen:
    Zou mijn eisprong op 30 april gehad hebben en mijn ongi zou nu maandag, 14 mei opnieuw moeten starten. Ik heb een hele regelmatige cyclus dus ik wist bijna zeker wanneer ik eisprong zou moeten hebben (alhoewel ik het nooit voel)
    We hadden rond mijn ei goed geklust :oops: dus we hadden eigenlijk veel hoop dat het deze keer wel eens kon lukken...

Nu zie ik ineens gisterenavond bloed op mijn toiletpapier! Even later was het weg! Mijn vriend dacht meteen aan de innesteling, maar ik vond dat toch extreem laat voor een innesteling (9 dagen na bevruchting).
    Maar vanochtend kwam mijn ongi dus echt goed door....5 dagen te vroeg! :cry:

Probleem is nu dat we net afspraak hadden gehad met fertiliteitskliniek (wegens slecht zaad van mijn man). Hij heeft al een staal moeten afgeven en ik zou dus moeten bellen op de 1e dag van mijn ongi voor een bloedname.

Mijn vraag is dus nu: Is het normaal dat mijn ongi nu 5 dagen te vroeg is?
    Zou het toch innesteling kunnen zijn? Hoe lang duurt zo'n bloeding bij innesteling?
    En moet ik nu vandaag al bellen naar de ferti kliniek?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen...

Groetjes
    Eva

2. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    zou gewoon bellen hoor. hun kunnen je vast helpen.

zolang het geen helder rood bloed is kan het innesteling zijn (4 tot 10 dagen na eisprong zeggen ze) dus dag 9 zou kunnen.

volgens mij hoor!

zelf verlies ik ook rosig slijm maar zoals je ziet hoef ik nog niet ongie te wordenmaar wel eisprong gehad al, hpen dat ongie wegblijft

3. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Dat is het nou net...bloed is echt helder en blijft maar duren. Ongi dus :cry: :cry:

4. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    mischien heb je wel eerder je ei gehad. ik had zelf altijd een cyclus van 28 dagen (1 jaar lang ongeveer) en daarna heb ik 2 keer een cyclus gehad van 24 dagen. en een keer 25 dagen. ik gebruik nu de persona en had vorige maand mijn ei sprong op dag 11 of 12 (had een eisymbool op die dagen) dag 12 voelde ik krampen dus ik denk dat toen mijn eisprong was. dus is mijn cyclus korter geworden.
    ik weet niet hoelang jij zonder pil bent, want als je nog niet zolang bent gestopt moet je lichaam nog wennen om alles zelf te doen. ze noemen het hier ontpillen.

maar nog iets een vriendin van mij was de eerste 2 maand van haar zwangerschap ongi. dus dat kan ook weer.

liefs san.

5. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Morgen om kwart voor 9 moet ik bij de dok zijn voor een bloedname dus dan zal er wel meer duidelijkheid zijn. ben echt wel helemaal uit mijn doen vandaag :cry:

6. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    dat is helemaal te begrijpen hoor. dan wens ik jou veel succes.
    laat je het even weten hoe het gegaan is?

liefs san.

7. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Tuurlijk! ;)

Tot morgen iedereen :D

Groetjes
    Eva

8. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik ben benieuwd. veel succes.

liefs san.

9. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Kom net van bij de dok. Heb bloed laten nemen. Volgens dok was het heel normaal dat mijn ongi 5 dagen te vroeg waren :cry: :cry:
    Dus op naar de volgende poging maar :(

Woensdag moet ik naar het ziekenhuis voor een foto van de baarmoeder.
    En zo gaan de testen maar door... :(

Deel Deze Pagina