succes meis de 5e. Goed van je dat je de stap hebt gewaagd. ikzelf ben em ook steeds maar aan het uitstellen. zal voor jullie duimen de 5e. Liefs, Daan
nou vanmiddag gaan we naar de gyn. gister sprak ik me schoonzusje even die heeft bijna 2 jaar geleden ook in het zelfde schuitje gezeten. dus ik weet wat me te wachten staat. savonds me vriend zei al wat word je toch stil nou en daar kwamen de tranen, want het blijft toch wel eng allemaal. zat gister ook naar de bevalling te kijken op tv toen moest ik ook soms me tranen wegslikken (ondanks dat ik die aflevering al is had gezien) ik ben benieuwd vanmiddag . ik hou jullie op de hoogte liefs sonja
Veel succes Sonja, Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik vond de gyn een verademing... eindelijk op weg naar meer zekerheid; want de onzekerheid over waarom het niet lukt, vond ik persoonlijk "killing". Veel succes vanmiddag en laat ons snel iets weten!
Heel veel succes vandaag Sonja.....ik sta op het punt om naar de huisarts te gaan voor hetzelfde euvel..dus ik begrijp je spanning heel goed... Ik duim voor ons allebei meis...
me mannetje komt zo thuis en dan gaan we zo naar het ziekenhuis. als ik terug ben laat ik jullie het weten
zo we zijn weer terug heb een inwendige echo gehad. baarmoeder zag er goed uit ,links zag hij al een eitje groeien , hij zei al op dag 15 denk ik dat ie springt. verders moet ik op dag 22 bloed prikken om te zien of de ei werkelijk is gesprongen dan me ongi afwachten en dan op dag 3 van de nieuwe cyclus opnieuw bloed prikken. en mannetje moet zaadjes inleveren. en dan een week na de 2de bloedprik dag moet ik terug naar de gyn dan krijgen we van alles de uitslag. dus tot nu toe valt het allemaal mee gr sonja
idd ik zei al tegen me vriend dan weet je wat er je donderdag te wachten staat, want vrijdag springt het eitje dan als het goed is