Klinkt opzich wel als een beetje geruststelling toch? Nog even af wachten, maar veel klus plezier deze week
het viel idd erg mee. nu we ook weten dat er een eitje zit dat zo op dag 15 kan springen kunnen we er zelf ook nog voor gaan en dan maar afwachten of het raak is. wie weet is het wel zo raak nu we weten dat er een eitje zit. hij heeft het aangewezen op de echo,nou werd ik er al niet veel wijs uit maar zag wel wat zitten toen hij het aan wees.
gyn had gelijk heb me eisprong op dag 15 gehad, temp ging toen omhoog. sinds 2 dagen steeds steken in me liezen , niet de hele dag maar met vlagen ene keer links dan weer rechts, tis best wel pijnlijk. heb geen idee wat het kan wezen , ik probeer er maar niet te veel aan te denken voor dat ik alles in me hoofd haal en me zelf weer gek praat.
Oke dusss... op zn hondjes en randjesfietsen daarna, heb begrepen dat een goed recept is. hihihi Succes, irisje
Ik heb dat ook Son...last van mijn liezen na mijn ei.....dan denk ik: heb ik nu mijn ei wel gehad of moet ie nog komen? Soms word je niet goed van wat je voelt...pfff.... Zal blij zijn als ik es kan zeggen....dat kwam nou omdat ik zwanger ben! Hou je haaks meis...
dat hebben we op dag 14 en 15 gedaan , nou hopelijk heeft het geholpen , maar ja voor dat we dat weten zijn we alweer ff een tijdje verder.
Wat fijn dat jullie je ei goed benut hebben! Nu het ergste van alles....wachten. Succes de komende 11 dagen. Olga