Oooh, dus dat kun je beter niet gebruiken als je kind open wondjes van de luieruitslag heeft?? Niet dat ik dat ooit heb meegemaakt, maar dacht juist dat dat ervoor gemaakt was.
o ik lees net over sudocreme dat het brand als de nete wat ben ik blij dat ik die al jaren geleden de deur heb gewezen whaha een van mijn kindjes gilde het ook steeds uit en sinds dien gebruik ik andere wel duur haha 11 euro voor een grote tube maar bepathen ofzo iets hi hi
nee ik lust het niet als ik die geur ruikt brrrrrr De olie heeft heel goed gewerkt, heb nog steeds een vette mond, moet zeggen het is ook wel een beetje vies maar goed het helpt wel Ik ga zo maar even een paar labello's kopen Iedereen bedankt voor de tips !
Wat betreft dat Sudocreme, dat wist ik echt niet .. voel me gelijk een slechte ouder, heb het laatst nog op de kapotte billetjes van mijn zoontje gedaan, en ik vond ook wel dat het niet echt heelde en heb er toen bepanthen opgedaan maar wist het echt niet dat sudocreme zo slecht was.. Weer wat geleerd
Pure chocolade. Werd vroeger op school gezegd dat dat een heel goed middel is voor droge handen en lippen.
oke hihihhi dat wordt straks nog wat als je kinderen krijgt. of heb je ze al? met een knijper op de neus broodjes smeren hahaha
zal voort eerst maar even beter lezen gnagna helaas lees ik altijd maar half whaha en kom ik met mijn opmerking en dan pas ga ik goed lezen o o echt eh soms
hihihi ik ken het soms lees ik ook maar half, en zeg ik iets terwijl het al meerder malen is gezegd hihihi