Hallo, We gaan volgend jaar april trouwen, en we gaan morgen naar trouwringen kijken. Nu zitten we te denken wat we er eigenlijk in willen hebben. We vinden elkaars naam en datum zo standaard. Heeft er iemand anders een leuk en origineel idee?
Tja, wij hebben wel gewoon onze voornamen en de datum, maar je zou ook een korte dichtregel of jullie levensmotto kunnen doen of zoiets?
Wij hebben idd ook elkaars naam en trouwdata erin. Vrienden van ons hebben elkaars speciale bijnamen erin. Wat hun alleen voor elkaar gebruiken. Kan ook.
Wij hebben elkaars naam en datum, en na de geboorte van mijn dochter heb ik haar naam erbij laten graveren. Ik heb wel eens een boek gelezen over een stel dat ging trouwen. Zij hadden in hun ring: nu en altijd. Vond ik ook erg mooi!
Hier ook naam en datum met een hartje ertussen.. Ik zou ook niet weten wat ik er anders in zou moeten zetten en wat het dan voor meerwaarde zou hebben.. (Voor mij dan hè)
Wij hebben elkaars naam en datum gewoon.. Maar ik weet niet hoe dik/dun je vingers zijn.. Ik heb erg dunne vingers, maat 15,25. Bij mij paste er ook echt niet meer in dan dat
Wij hebben onze "verkerings" datum erin en dan een hartje en onze trouwdatum... Namen vond ik niet nodig die weet ik wel die ander data zijn meer voor m'n man zodat hij het niet kan vergeten
Wij zitten er ook al sinds December over na te denken, maar we weten echt niets.. Voor verlovingsringen hier trouwens, nog geen trouwringen haha.
Ik heb alleen de naam van mijn man erin staan, en hij de mijne. We wilden eigenlijk "The other half of me" maar bij hem paste het wel, bij mij niet.
Hier ook hele dunne vingers allebei haha dus wij hebben alleen de datum + naam van elkaar maar misschien is endless love wel wat (als dat past)?