Wij willen graag een weekendje weg van donderdagavond 29 juni tot en met zondag 2 juli. Nu weten we niet zo goed waarheen..... We willen niet in Nederland blijven, maar ook niet heel erg ver rijden. Mijn man wilde graag naar Denemarken, maar dat wordt echt te ver weg.... Hebben jullie ideeen? Alvast bedankt! Marian
ook denthe is een aanrader... wij zijn er 2 weken geleden geweest.. het was een soort groot bungelow park met mooie huisjes met rietendaken.. op het park had je van alles restaurant zwembad strandje winkel enz enz het was er heerlijk rustig en we hebben genoten in ons huisje zat een bubbelbad en een sauna en de huisjes waren prachtig mooi en van alle gemakken en luxe voorzien... ook er dichtbij assen waar je heerlijk kan winkelen.. het park heete hof van saksen en het was van arkos... www.arkos.nl tip tip tip tip....
Center parcs, daar werk ik! Dus leek me nu ff niet de perfecte locatie voor een ontspannen weekend.... Het is de ardennen geworden! Hier gaan we heen: link Lijkt me erg leuk en is ook nog heel voordelig ook! Groetjes, Marian heb moeite met de link plaatsen....hij is en blijft te lang.... Hahahaha gelukt met hulp van Natasja, bedankt he?
Lekker een chalet huren in de ardennen idd Of een beetje verder lekker romantisch naar Parijs..Met de trein Of naar zee op een romantisch hotelletje .. Veel plezier alvast!!
Het ziet er waanzinnig goed uit. Ik ben een paar weken geleden in het stadje Durbuy geweest (ligt er vlakbij) dat was een erg gezellig stadje. En in de ardennen is altijd genoeg te beleven! Groetjes Senna
ik ben een keer in Dinant geweest...(ik weet niet meer hoe die chambredote heet) huh, schrijf ik dat goed??? dat ligt vlak bij namen... ook erg leuk!!
Ik zal Durbuy noteren, kunnen we daar ook ff een kijkje gaan nemen. Ik las trouwens dat Luxemburg nog maar een uurtje rijden is vanaf de Ardennen, dus misschien gaan we daar ook nog wel ff een kijkje nemen, lekker goedkoop tanken daar!! Op de terugweg gaan we nog even bij mijn zus en zwager op visite, die wonen in Brussel. Marian