Honger!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Shivers85, 3 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shivers85

Shivers85 Lid

7 sep 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!!

herkennen jullie dit ook!? Normaal, heb ik ochtends aan 1 boterhammetje genoeg.. maar nu kan ik er wel 3 naar binnen werken!
    omdat ik ochtends gewoon honger heb!

ben nu 8 weken zwanger en ben avonds voornamelijk weeeig op de maag!

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Goedemorgen!

Yep dat herken ik zeker! Ik had geen last van ochtend misselijkheid, maar kwam juist opzetten aan het einde van de middag en avond. Ook dat meer eten. Is natuurlijk niet zo raar, je hebt nu heel veel meer energie nodig zodat je kindje goed kan groeien.

3. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Haha ja is heel normaal, heb het zelf in vlagen.. op dit moment heb ik ook weer TRRRRRRRRRRRRRRRRRRREK, dus zit maar weer braaf op een appel te knagen..

4. mei2014mama

mei2014mama Actief lid

11 sep 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja. Herkenbaar.. Normaal kreeg ik soms geen hap door m'n keel maar nu kan ik als ik wakker wordt al uitzien naar eten! Heb gewoon snel weer trek, maar ik kan ook niet veel eten. M'n ogen zijn wat dat betreft nu echt groter dan m'n maag, ik schep elke keer te veel op of maak te veel klaar. En wat je zegt over de avond herken ik ook! Wat ik zelf het beste vind werken voor de avond is nog een bakje yoghurt met en appel. Lekker iets om op te knabbelen, maar niet zo ongezond als een zak chips :)

5. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Pff ja had ik ook, honger de hele dag door!! Vooral in het begin, maar het is nu al weer een stuk minder.

6. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Jep in het begin heb ik zoveel gegeten dat heb ik mijn leven nog niet gedaan haha. Alsof er 2 lintwormen in je buik wonen, 1 eet 1 slaapt en die wisselen zich af ;)

7. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    hier ook tot week 10 a 11. hele dag had ik honger. soms at ik wel 6 bth per dag en 1x fruit etc tussendoor. avondeten niet brrrr alleen die lucht al. en ala ik snachts wakker werd rond 3 uur moest ik echt een banaan ofzo eten anders ging ik meteen kokhalzen en spugen. ben blij dat die weken grotendeeld voorbij zijn ;)

8. Shivers85

Shivers85 Lid

7 sep 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha grappig om te zien hoe meerdere vrouwen dit ook hebben!
    ik neem avonds ook een bak yoghurt met musli heerlijk!!

En een nieuwe verslaving ontdekt.. Grapefruit sap! dat drink ik echt NOOIT!!! maar als ik er aan denk loopt het water me in de mond.. Hormonen doen echt de gekste dingen met je! :p

9. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    ik had dat in het begin ook...kon blijven eten...en als ik te lang niet at dan werd ik naar op mijn maag. Verder geen last van misselijkheid gehad, mja zolang ik maar iets at hihi....en het liefst slecht eten :p

nu heb ik af en toe weer van die vreetbuien, maar kan het simpelweg niet op dus dat scheelt...en als ik het toch eet dan heb ik pijn in mijn buik...zit namelijk een kindje in de weg in mijn buik hihi

10. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Ik ben op dit moment helemaal weg van een witte boterham met een laag boter en melk hagelslag. Kan ik de hele dag door eten.

Avond eten ook totaal geen zin in eigenlijk.

11. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ik had dat juist niet zo in het begin.. Nu wel.
    midden in de nacht wordt ik wakker met een knorrende maag en moet dan echt iets eten. Gelukkig tot nu toe altijd nog kunnen uitstellen tot de volgende ochtend, maar weer in slaap vallen is dan nog een hele klus.

12. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat eigenlijk vanaf 2 weken terug.. dat ik denk ETEN!!!!

Deel Deze Pagina