hallo ik ben zeven weken zwanger en vandaag met afvegen verlies ik bloed. Ik maak me erg zorgen wat kan er zijn.....
he ayse, Ik zou het even afwachten als ik jou was.. het kan zoveel dingen betekenen bel even je verloskundige en vraag of je een termijnecho mag dan kunnen ze zien of alles in orde is of bel anders naar het ziekenhuis zodat je toch een beetje gerustgesteld word doe rustig aan hoopp dat alles goed komt succes
Hoi, Vervelend! Is het bruinig bloed of echt helderrood bloed? Hoeveel? Het kan van alles zijn, maar idd even de huisarts/verloskundige bellen! Groetjes, Anakin.
Alleen echo kan je vertellen of alles goed is. Je moet bij bloedverlies altijd je verloskundige bellen. Wellicht kan je echo naar voren geschoven worden om je wat meer zekerheid te geven. Succes...
Bedankt voor de reactie ik heb vandaag verloskundige gebeld. Er kon verschillen de reden zijn. Ik kan volgende week terecht voor een echo. Dus afwachtent .....dat is erg dat je niet weet wat er gaat gebeuren...
Ayse, goed dat je belde naar verloskundige, jammer dat je toch nog een week moet wachten want die onzekerheid is heel lastig, ik duim voor je dat het toch nog goed is! sterkte flyke
Volgende week pas? Jeetje, ik kon dezelfde dag nog terecht toen ik wat bloedverlies had gehad.. Dan duurt wachten wel lang voor je.. ik duim met je mee.. Sterkte!
ooo wat raar bij mij is het alleen als ik afweeg dat ik bloed zie. Anders bel ik moren weer de vk als ik nog staads bloed verlies. Wachten is er
Ik had ook alleen een heeel klein beetje bloedverlies bij afvegen, stopte ook na 2x toiletbezoek. Bloedverleis was dus al gestopt toen in de vk belde. Zij stelde voor dat ik meteen die middag nog langs kon komen om te kijken, om mij gerust te stellen. Helaas liep het voor mij niet goed af. Maar dat wil niks zeggen hoor! Probeer je niet bang te maken, maar het kan alle kanten op. Vervelend, en het maakt het nog vervelender als je zo lang in onzekerheid moet zitten. Meid, ik leef helemaal met je mee...
Ik had met 7 weken ook bloedverlies bij het naar de wc gaan. Dit heeft een aantal dagen aangehouden en stopte toen. Een aantal dagen later begon het weer, maar heviger en vervolgens heeft het aangehouden tot bijna 18 weken zwangerschap. Ik ben nu al bijna 30 weken zwanger en alles is helemaal goed. Bloedverlies zegt dus vaak helemaal niets! Ik hoop dat het voor jou ook goed uitpakt. Knuffel Diana