Hoi, heb er sinds vandaag last van slijm met bruin verlies. Alleen had ik gister geen buikpijn. Nu wel een beetje kramp zo af en toe, en het zeurt. Ben ook heel erg bang op het moment. Weet er niet zoveel raad mee. Loop om de haverklap naar de wc. Het is zondag dus ja. Afwachten denk ik maar. Als iemand nog tips heeft hoor ik dat heel graag. cindy
Hoi Cindy, Ik heb geen raad. Ik heb het ook gehad toen ik net zover als jij was. Ik heb toen een week erna een echo gehad en alles bleek goed. Ik heb 2 dagen bruin/rood verlies gehad. Ik hoop dat het bij jou verder niets is. Sterkte en ik hoop dat je wel plezier kunt maken vanavond.
Tips heb ik niet Cindy, je kunt niets doen dan afwachten. Mocht het een MK worden dan kun je dat niet tegenhouden jammer genoeg. Ik wil je heel veel sterkte wensen, en dat je beeb nog 8 maanden mag blijven zitten !
Cindy, meid, ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan. Het hoeft niet erg te zijn. Het is nl. bruin bloed en dit kan nog wat oud innestelingsbloed zijn. Ook kun je door je zwangerschap een wat zeurend gevoel in je buik hebben. Ik duim wel voor je dat de kramp niet erger wordt en dat het bloedverlies snel zal stoppen. Veel sterkte! Marla
Niets kan je zekerheid geven, alleen een echo. Ik heb ook 1 ochtend heeel klein beetje bloedverlies gehad en toen bleek het mis te zijn, een ander heeft dagen lang bloedverlies en alles blijkt ok. Dus je kunt alleen maar afwachten.. als het blijft aanhouden gewoon de verloskundige bellen en om een echo vragen. Sterkte en hopelijk valt het allemaal mee..
Hoi, Helaas. Ik ben vadaag gaan vloeien. Zuiver bloed. Het is maar een heel klein beetje maar toch. Heb nog gebeld naar de artsenpost,maar die zegt omdat ik geen erge buikpijn heb, dat ik mij toch niet zo druk moet maken. Helaas heb ik af en toe toch lichte kramp. cindy
Och meis, wat een nare situatie. Lichte kramp hoort ook bij een beginnende zwangerschap, dus het kan zeker nog goed gaan. Ik duim voor je!
Cindy bij een jonge zwangerschap hoort ook buikpijn, dus nog maar weer afwachten. Ik hoop dat alles goed gaat.
Cindy wat jammer te lezen dat het toch uitgedraaid is op een MK, ik wil je heel veel sterkte wensen! sterkte flyke