Hoi Ik ben een aantal dagen overtijd en heb vanmorgen met ochtend urine een test gedaan met een clearblue digital.. maar hij was mislukt.. Aantal uurtjes later heb ik een nieuwe test gekocht. Maar met weinig urine, ik moest het bekertje schuinhouden zodat ik het staafje erin kon houden.deze test was ook clearblue digital maar dan 3 staafjes erbij zeg maar voor 3x testen.. Deze test gaf aan "niet zwanger".. ik dacht jammer.. en ruimde alles op.. Ik haal het staafje eruit en zie meteen twee streepjes?? Ik twijfelde of dit niet al van tevoren erin zat en heb een ander staafje opengemaakt om te kijken of je al een lijntje zag. Maar totaal niets dus Mijn schoonzus feliciteerde me al maar ik ben zelf nog niet overtuigd . Ik ga straks naar de huisarts urine wegbrengen.. Wat denken jullie ???
Bij de clear blue digitl moet je nooit het staafje eruit halen, ik las een tijdje terug dat iemand dat ook had gedaan maar dat zegt namelijk niets. Je kunt de streepjes van een digitale niet vergelijken met een test waar je gelijk de streepjes van kan zien. Ik zou dan een nieuwe test doen die streepjes laat zien en niet een digitale.
Bij de digitest verschijnen altijd 2 streepjes en je mag dat staafje ook niet aflezen, staat volgens mij ook in bijsluiter.
Klopt. Staat keurig in vermeld dat je de test niet af kunt lezen aan de streepjes. Die zeggen totaal niks. Ooit ook gehad. Twee streepjes, maar echt niet zwanger.
Oh dan ga ik straks is goed kijken op de bijsluiter..maar ik heb deze test al eens eerder gedaan toen ik echt niet zwanger was en als toen ik het eruit haalde zag ik ook maar 1 streepje.. Ik ben ook nog niet overtuigd hoor.. daarom bbreng ik ook even urine weg naar de dokter.. Mvg
De testen bij de huisarts zijn zo ongevoelig als wat. Cb digitaal met indicator was positief en test huisarts negatief. Aan je verhaal te lezen heb je de cb zonder indicator, dus alleen zwanger/niet zwanger? Die zijn dus ook niet zo gevoelig. Even afwachten of eerst ander testje doen, kv 2v5 of etos 2v5, cb+ test is ook vrij gevoelig.
En zo had ik maar 1 streep toen ik WEL zwanger was. Ik heb ook de digitale ovulatietesten van cb gebruikt. Precies hetzelfde. Sensitest gaf ovulatie aan met 2 duidelijke strepen. De cb gaf een smiley en maar 1 streep op het staafje. Soms 1,5 streepje.
Je hoeft niet naar de ha hoor. Ik had ook meestal twee streepjes en dan toch niet zwanger. Het is niet voor niks een DIGITALE test.
hallo ik denk dat jullie inderdaad gelijk hebben.. ik wilde dat staafje uit dat digitale dingetje halen en weggooien.. en zag ik toevallig twee streepjes.. ik dacht eigenlijk dat dit het zelfde is als een gewone test..bijv. die kv testjes en dat de tekst zwanger/niet zwanger gewoon een extratje is ofzo... maja.. zolang ik niet ongesteld wordt dan heb ik nog hoop.. al weet ik dat ik mezelf niet gek moet maken want ik zit inmiddels al op dag 33 en een negatieve test lijkt me dan duidelijk.. bedankt voor de reacties..