Na de eerste ronde clomid bleek ik vandaag op dag 13 van de cyclus maar 1 eitje te hebben van 13 mm. De rest was zeer klein en tellen dus niet mee. Donderdag moet ik weer terug voor de volgende echo en dan zullen we weer zien of hij groeit. Ik ben benieuwd.
ik had ook zon klein eitje... met de sprong was hij 17 mm, maar ben er tog egt zwanger van geworden...
Dat is echt een goed eitje hoor 13mm Op cd 13 moet het zeker 11mm zijn, bij mij was het maar 9mm. Dus ik moet verhogen van dosis clomid... Veel succes bij je volgende echo
Oh ok. ik dacht dat 1 eitje eigenlijk niet zo goed was, maar daar heb ik me dus in vergist. Dank jullie, mijn moed begint alweer te rijzen hahaha
link mooi meid en nu hopen dat ie verder groeit tot een mooi eitje klaar voor bevruchting! Veel succes!
Nou het eiblaasje was nu maar liefst 2 cm! Het is vandaag dag 16 van mijn cyclus. Dus mijn eisprong zit eraan te komen hahahaha. Vanavond maar even aan de gang! Ik heb mn hubbie al ingelicht hahaha. Volgende week even progestoron laten prikken en dan kijken of er ook daadwerkelijk een eisprong is geweest. Ik ben iig blij dat hij groeit!