heb er geen hoop meer in

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marian26, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marian26

    marian26 Actief lid

    11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    hallo dames,

    vandaag voor de zoveelste keer weer ongesteld geworden :(
    en we hadden nog wel zulke goeie hoop dit keer.. ik was voor het eerst begonnen met ovulatietesten en de 23e had ik zo'n vet positieve test.. ook hadden we nog eens juist geklust.. en dan toch wordt ik weer ongesteld.. ik snap er echt niks meer van.. ben gezond en mijn mannetje ook.. en toch kunnen we niet zwanger worden :(:
    bah voel me echt klote..
     
  2. HJ1977

    HJ1977 Actief lid

    6 jun 2007
    447
    1
    0
    Balen zeg. Hoeveelste ronde was dit voor je?
     
  3. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi meis...

    Kop op! Hoe moeilijk ook...
    2006 was voor mij een vruchtbaar jaar echter eindigde al mijn zwangerschappen in MK's. Nu zit ik in ronde 8 na mijn laatste MK en ondanks dat ik er ook soms van baal blijf ik moed houden!

    Het komt goed meis....
     
  4. marian26

    marian26 Actief lid

    11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    dit was ronde 16..
    en ik weet ook wel dat er meer meiden zijn die er zo lang over doen maar toch word ik er weer even helemaal van in de war.. iedereen om me heen word maar zwanger.. en bij ons lukt het gewoon niet!
     
  5. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    knuffel! en sterkte
     
  6. marian26

    marian26 Actief lid

    11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    dankjewel meiden!
     
  7. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    He meid, dikke knuf!

    Tja helaas zegt het op het juiste moment klussen dus ook niet alles. Het is gewoon een puzzeltje en deze wordt pas een geheel als alle stukjes goed in elkaar passen.

    Hopenlijk hebben jullie volgende keer meer geluk.

    Ik wens jullie heel veel succes met het zwanger worden.
     
  8. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    tja meid af en toe is het moeilijk hoop te blijven houden, maar houd je vast aan het idee dat men doorgaans met een jaar a anderhalf zwanger wordt...en dat dat geen uitzonderingen zijn....

    bij ons waren de onderzoeken dusdanig slecht dat we in mei te horen zouden krijgen hoe verder te gaan (iui) omdat de kans om zwanger te worden op de natuurlijke weg nihil zou zijn, en slechts 2 wkn voor we terug moesten naar het umc utrecht bleek het wonder toch ineens geschied en dat juist op het moment we er totaal niet aan hebben gedacht omdat wij uitgingen dat we de medici nodig zouden hebben...

    dus probeer de boel positief in te blijven zien meid, als er bij jullie beide niets noemenswaardig is gevonde waardoor zwangerschap uitblijft moet je vertrouwen op de natuur dat het ook bij jullie echt wel raak zal zijn, maar pas op het moment dat het juiste zaadje door weet te dringen tot jouw eitje... :D

    en dan kun je achteraf alleen maar zeggen dat het de moeite waard geweest is...

    ik weet voor mij makkelijk zeggen bij ons heeft het 18 mnd geduurd en ben inmiddels "al" bijna op de helft.....maar ook ik bleef (soms niet natuurlijk) positief met de gedachte dat het "ooit" nog wel een keer raak zou zijn, met of zonder de medische wetenschap...

    liefs smoekie

    liefs smoekie
     
  9. marian26

    marian26 Actief lid

    11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    aah het doet me toch goed om deze lieve berichtjes allemaal te lezen..
    en tuurlijk houdt ik wel vol maar elke maand weer zo;n teleurstelling.. de ene keer kan ik er beter tegen dan de andere keer.. dit keer dus wat minder.. en jeetje 18 maand dat is ook niet niks! wat geweldig dat het toch ineens is gelukt he! het lichaam zit vreemd in elkaar. Je zou zeggen dat als 2 gezonde mensen een kindje "proberen" te krijgen en het na 16 maand nog niet zo heeft mogen zijn en je wel op de juiste momenten vrijt met elkaar dat er toch eens een klein beebje in je buik zal mogen komen.. maar helaas... voor ons mocht het nog niet zo zijn.. en we willen het zo graag! zoals vele meiden hier natuurlijk!
    maar we gaan maar weer naar ronde 17 bijna op naar de 1,5 jaar.. pfff.. maar echt bedankt voor alle berichtjes dat doet me toch wel weer goed..!

    liefs van marian26
     
  10. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    sterkte en knuf!
     
  11. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ook van my een hele dikke digi knuff!
    Kan me voorstellen dat je er ff helemaal doorheen zit, probeer toch moed te houden meid, ook jouw tyd komt!
     
  12. Mickey06

    Mickey06 Actief lid

    2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Heel herkenbaar meid! Dikke knuffel!
     
  13. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    marian dat is altijd weer een tegenslag om ongie te worden en je kan hier altijd je verhaal kwijt! Zijn jullie al bij de ha geweest enzo?
     
  14. Roosje75

    Roosje75 Fanatiek lid

    1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Idd heel herkenbaar. En de ene keer kun je er ook beter tegen dan de andere keer...
    xx
     
  15. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Hey Meid,

    Probeer de moed erin te houden! Ooit komt jullie tijd! Ook hier één waarbij het niet allemaal gaat zoals we zouden willen.

    Wij zitten nu in de MM.

    Een dikke *knuffel* voor jou!
     
  16. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meis ik weet zo hoe je je voelt bah
    Bij ons gaat dit nu ook al 2 jaar zo
    ga donderdag voor het eerst na de gyn hopen dat zei wat voor ons kan betekenen

    Maar meis koppie op ga flink voor je duimen dikke knuf
     
  17. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    We zijn hier spijtig genoeg met veel te veel waarbij het na zoveel rondes nog niet gelukt is dus kom je hart maar uitstorten.

    Maar, aangezien er nog wonderen gebeuren blijven we elke maand opnieuw hopen!

    Veel succes in de volgende ronde!

    Liefs,
    Marisha
     
  18. Niet meer actief

    Ik wil je even heel veel sterke wensen, en ik weet zeker dat je over een tijdje ook met een dikke positieve test in je handen staat.
    Geef de moed niet op want jullie tijd komt ook.

    Liefs en knuffel
     
  19. marian26

    marian26 Actief lid

    11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    hey meiden..

    echt lief hoor..
    enne wij hebben al de nodige onderzoeken ondergaan.. alles was goed.. en we zouden op de natuurlijke manier zwanger moeten kunnen worden volgens de arts.. zwemmers zijn goed.. tenminste 89% ervan.. en bij mij zit ook alles op zijn plaats..
    ben ook nooit aan de pil geweest dus het ontpillen is ook niet aan de orde..
    dus wij begrijpen het even niet meer..
     
  20. Annerie

    Annerie Bekend lid

    22 jul 2006
    925
    0
    0
    Toi toi toi ook van mijn kant, ik leef met je mee hoor.

    Zit nu (zoals het voelt, je weet maar nooit.....) midden in mijn PMS periode, dus de duivels zullen er ook bij mij wel weer aankomen over een paar dagen.

    Ik word er soms ook zo ontzettend moedeloos van (we zijn 1 jaar bezig), maar probeer hoe moeilijk het me vaak ook afgaat, toch moed te houden.

    Succes meid!
     

Deel Deze Pagina