Ik heb vandaag geprobeerd om de ha te bellen, lukte niet om er door heen te komen. Dus dan morgen maar(ivm doof gevoel in mn vingers). Ik wilde ook weten of ik lichter werk kan gaan doen. Dus heb ik de vk hierover gebeld.. Ze zei waarschijnlijk bij 20 weken wel.. Maar...... IK HEB T NU AL ZO ZWAAR(last van mn onderrug en banden) Heb er nu al weer hoofdpijn van. Van mn mannetje mag ik me niet te druk maken, makkelijker gezegd dan gedaan! Die gasten op t werk luisteren dus totaal niet. Ga t morgen wél aangeven dat ik liever lichter werk wil en anders tussendoor meer wil gaan zitten hoor (ik weet alweer hoe dit gaat, ja maar t moet wel af vandaag en t lullige is.. als IK niet doorga, moet een collega voor mij in de plaats overwerken..Maar zo trek ik t niet langer.. Sorry als t een beetje hak op de tak over komt maar weet t ook niet meer hoor..
Nou meid, hopelijk komt er heel snel een oplossing voor je. En hoe vaak is een vrouw nu zwanger. Er wordt nogal eens door werkgevers moeilijk over gedaan. Helemaal niet nodig, want als blijkt dat die dove vingers (en ik denk het haast van wel, heb er nu ook al last van) door de zwangerschap komt, dan kan de werkgever gewoon iemand anders jouw laten vervangen e.d. dat kost de baas nl niets. ( althans voor zover ik weet dan )
Meis, als je t niet trekt en ze werken niet mee, moet je je ziek melden. Dan moeten ze wel voor een andere oplossing zorgen.