Mijn schoonzus met haar gezin gaan ieder jaar met de carnavalsvakantie naar beerze bulten. En ze vinden het echt super geweldig. Wij gaan waarschijnlijk ook mee volgend jaar.
Ik woon er vlak bij en mijn dochter heeft er zwemles...Het is echt een hele mooie luxe camping, heel geschikt voor mooi weer , maar ook bij regen... Mooie ruime plekken, mooi sanitair en alle extra's...En tja, de omgeving is natuurlijk ook geweldig!!
Ik ben er weleens een dagje geweest en vond het een super leuke camping! Ook heel erg leuk voor kinderen vooral
Ik lees even mee... wij waren in twijfel over de Beerze Bulten of Camping de paal en de laatste is het geworden...... Maar wie weet volgend jaar!!!
wij gaan in meivakantie heen en 2 weekjes in juli. dus heb allebei onze vakanties daar geboekt. heb er al enorm veel zin in. en de omgeving is zeker heel erg mooi als kind gingen we altijd naar nijverdal op de camping dus weet nog genoeg van de omgeving. zelf woon ik 5 min.van de zee af en ben dus verzot op bosrijke omgeving. dat heb je daar dus genoeg
Vrienden van ons hebben er 2 jr geleden gestaan ik vind het een zeer leuke camping mooie plekken , het voordeel is als je met kinderen gaat dat er ook een binnen zwembad is en annimatie zat voor de kinderen. en bos is er idd genoeg en ook leuke plaatsjes om heen te gaan . aldus na mijn idee een prima keuze
wij hebben vanaf 1 april een voorseizoen op camping de paal (voor de tweede keer) erg leuk! Beerze bulten lijkt mij ook erg leuk, ben er nog nooit geweest
hihi als je met kinderen gaat is het erg leuk ja ik ben er afgelopen zomer 3 weken gewest en helaas heel veel regen en lekkage omdat de plaatsen 'heuvelachtig'zijn. Kies dus wel een gunstig plekje uit. Voor kids is het wel leuk, maar waar wij stonden was het om half 10 savonds al dood en dood stil...erg jammer... Maar de faciliteiten zijn verder prima!
Ik ben er pas een weekendje geweest (in een bungalow). En het was echt super!!! De kinderen (5 en 3 jaar) vonden het helemaal geweldig. We hebben een heerlijk weekend gehad daar en er is inderdaad genoeg te doen voor kinderen.
zitten in een caravan maar op zich vind ik het wel lekker hoor als het savonds lekker rustig is. de hele dag ben je al bezig savonds stilte en een fles wijn
als je daar van houdt is dat wel leuk ja.. wij waren met vrienden en kids en als we dan savonds nog een spelletje deden buiten durfden we echt niet te lpraten of te lachen want iedereen lag al te bed...
nou als je normaal geluid maakt denk ik dat niemand iets zal zeggen maar is mij wel bekend dat 10 uur het stil moet zijn op de camping(staat in regelement) op zich vind ik dat wel goed het zou ook lastig zijn als jouw kids wakker worden van de andere mede campeerders. maar gewoon praten en lachen moet kunnen denk ik
nou ik heb nog geen kids helaas het klopt dat het om 22.00uur stil moet zijn, maar het is nogal een verschil of je dan nog ergens lichtjes ziet of dat alles pikkedonker is...
whahahha ja das waar. wij lagen afgelopen vakantie in griekenland ook bijna elke avond om 10 uur in bed maar waren jullie op de camping met kennissen die wel kinderen hebben? volgens mij is t echt een kindercamping er is ook niet een avondvullend programma heb ik begrepen. geen disco(kids)bingo of dansavond