Hallo, Heb even een vraag. Een hele belangrijke, ik gebruik sinds 3 maanden Clomid. Oktober had ik een cyclus van 30 dagen. November een cyclus van 31 dagen. Ik weet niet van welke cyclus ik uit moet gaan. Vorige maand werd ik van de 30ste op de 31ste dag s'nachts ongesteld. Vandaag zit ik inmiddels op dag 31 maar er komt nog steeds geen ongesteldheid aan althans dat gevoel heb ik. Heb wel al een test gedaan maar die was negatief. Nou is mijn vraag: Ik moet op de 3e dag van de nieuwe cyclus weer met clomid beginnen, maar als ik nou nog steeds niet ongesteld ben en ik heb ook nog steeds niet positief getest wat moet ik dan doen? Ik word er zo onzeker van. Want ik weet niet meer wat ik moet of kan verwachten. Heeft u een antwoord? Alvast vriendelijk bedankt Astrid Haan-Wever
Hallo Astrid, als ik jou was zou ik maandag even met de gyn bellen. Naar wat ik ervan weet kun je gewoon met de Clomid verder gaan en heeft het voor een evt zwangerschap geen schadelijke gevolgen zo pril in een evt zwangerschap. Groetjes Brigitte