Meiden.. Ik heb momenteel echt even steun nodig..ik ben in grote shock.. Vandaag zouden we voor controle naar de dokter (verloskundige) gaan..zo gezegd zo gedaan..we zitten bij de dokter..ze kijkt naar mijn bloeddruk, gewicht etc. (zit nu op de 80 trouwens!! maar houd extreem vocht vast vandaar waarschijnlijk) Ze vroeg of ik nog klachten had en ik gaf aan dat ik verging van de pijn in mijn linkerbil en dat het doorstraalt naar mijn kuit..en dat ik soms echt niet kan lopen.. haar reactie: 'oh goedzo..dat is een goed teken'..maarrrr zeg ik ik kan soms echt niet lopen..nee datis een goed teken zegt ze.. Ik werd in mezelf al een beetje kwaad eigenlijk.. Daarna zei ze ga maar liggen even een echo maken.. Nou zegt ze..die is behoorlijk ingedaald...kijkt verder..kijkt verder..ze zegt nou jou bevalling is binnenkort.. Kom maar even op de stoel (zo'n gare stoel waarbij je je voeten omhoog doet vrselijkkk) dan ga ik even kijken.. Zij voelen van binnen... Zegt ze..nou het is daar flink geopend..je gaat bevallen meis...ik zei ' je maakt een grapje zeker?' nee hoor ik maak geen grapje.. Ik schrok me echt de pleures..ze wou me eigenlijk in het ziekenhuis houden..maar ze zei kom morgen ochtend maar rond 8 uur..als je eerder vreselijke weeen krijgt, pijn of je water verliest bel je maar en dan kom je. Ik mijn moeder smsen..die mij bellen..die overigens niet begrijpt waarom ze me naar huis sturen.. De bevalling van mijn moeder van mij was ook in rap tempo namelijk..ze had voordat ze er erg in had 10cm ontsluiting en geen weeen of pijn.. Ik voel me echt raar nu..ik had het echt niet verwacht en ben super onvoorbereid.. Wat denken jullie..zou het nog lang kunnen duren? ik bedoel 4cm betekent toch niet dat je binnen nu en vannacht gaat bevallen toch? Ik weet echt niet meer wat ik moet denken..ik voel me echt overvallen..
nou, ze zou wel eens gelijk kunnen hebben joh, wees maar heel alert en bel anders vanavond je verloskundge als een andere dienst heeft...misschien is de pijn in je zij wel je weeen...er zijn vrouwen die zelfs nooi weeen hebben gevoeld, sterkte!
Zij doet gewoon mijn bevalling..ik heb haar mobiele nr dus als er wat is..dan kan ik haar bellen en dan gaan we naar het ziekenhuis en dan komt zij ook.. Ik heb geen pijn in mijn zij maar in mijn linkerbil.. Maar ik moet nu toegeven dat i wel pijnen krijg in mijn buik..of het nu komt omdat ik er mee bezig ben of niet..dat weet ik niet.. Heb een soort zeurderige ongesteldheidspijn.. In mijn onderrug..en mijn buik..en soort spierpijn in mijn benen alsof ik fanatiek gesport heb vandaag ofzo of veel gelopen.. Mijn maar kindje beweegt ook kan dat? Shit man ik heb net op het laatste moment nog besloten dat ik andere kleertjes wil aantrekken en dat heb ik dus nu in de was gedaan hahahahaha
ik weet van horen zeggen dat er ook vrouwen zijn die zogeheten beenweeen hebben, zo klinkt het bij jou wel, ik zou er rekening mee houden dat je al aan het bevallen bent meid! Je hoort wel vaker dat de vrouw het eerst niet doorheeft.
ja dat zei de dokter dus ook al.. Het enige waar i aan kon denken was dat we nog kleertjes moesten kopen en een badje en emmer enzo voor de luiers.. We hebben wel nog snel wat kleertjes gekocht..maar aan de rest zijn we niet aan toe gekomen want het is niet echt verstandig om zo rond te lopen maar echt irritant is dat dat er nog dingen nodig zijn..
Nou zorg jij nou maar eerst dat je goed bevalten dan stuur je als je morgen op bed ligt je man met een lijstje erop uit!!! Maak je nou niet zo druk omd ie kleine dingen joh, t komt helemaal goed!!
Wow!!!!! Spannend zeg. Ik kan me voorstellen dat het je overvalt, maar nu heb je wel sneller je kindje straks in handen Succes bij de bevalling. Liefs, Mirre
Er komt nu een soort rare geur van mij vandaan volgens mij...het lijkt alsof het een plas geur is ofzo..alsof ik in mijn broek heb geplast maar dat is niet zo...en ik ben ook niet nat beneden.. of zou het toch ergens anders vandaan komen hehe
Heb nu toch wel het gevoel dat ik weeen heb hoor.. Het is een zeurderige pijn..wel uithoudbaar zeg maar.. Voel het in mijn rug en buik..beetje zoals een wat hevige ongesteldheidspijn.. maar heb niet het idee nog dat het komt en weggaat..ik weet niet.. Moet ik het bijhouden denken jullie?
als t zo blijft over een uur vind ik toch dat je naar het ziekenhuis moet hoor!!! ik ken je niet eens maar zit hier met eenbezorgd hoofd
Sorry ik kan je niet helpen of van advies voorzien maar wil je wel heel veel succes wensen!!!!! Succes meid
Je maakt me bang..is er iets om bezorgd over te zijn dan? Ik weet het ook niet mijn moeder vond het ook raar en mijn tante ook dat ik nu thuis zit..maar de dokter zei kom morgen ochtend maar rustig aan hierheen... Ik weet het ook niet hoor..misschien wachten tot water breekt ofzo.. Oh ik heb trouewns tijdens die krampen ook pijn in mijn bilgat (sorry hoor)
nou ik maak me zorgen dat je straks idd net als je moeder een supersnelle bevalling hebt en het ziekenhuis niet eens haalt, kvind dat je toch moet aandringen hoor, 4 cm.....en continu pijn...
hoe bedoel je in je bilgat? straks heb je al beginnende persweeeen gek, ga aub ff het ziekenhuis bellen dat je je absoluut niet fijn voelt thuis en dat je eraan komt, mocht het toch nogniet zo ver zijn, better safe than sorry zeggen ze he!
Ik heb nu een soort 'krampen' Het is niet echt super pijnlijk..maar goed het is nu toch een soort van komen en gaan zeg maar met die 'krampen'.. Ik ga die even bijhouden en dan kijken wat jullie erover zeggen..
ja houd maar ff bij en ook hoe lang die krampen aanhouden en maakt niet uit als ze niet superpijnlijk zijn, een wee is een wee
heb het even bijgehouden.. 19:23 19:27 19:30 19:36 19:39 19:41 19:44 19:47 19:49 het zijn geen super pijnlijke weeen dus ik durf het geen weeen te noemen maar mijn oma zei net ook dat het toch echt weeen zijn of ze veel pijn doen of niet..