Hoi allemaal ik moet ongesteld worden van de maand en er komt alleen maar bruinbloed herkent iemand dit ook wat kan het zijn?
Deze vraag kan je het beste stellen bij " eerste symptomen" Ik had in plaats van ongesteldheid alleen bruine afscheiding en een positieve zwangerschapstest.
Mijn nod dag was 2 april en tot vandaag nog gewoon bruinbloed een beetje maar ,ik heb een cycl.van 28 dagen vorige maand ben ik gewoon ongesteld geworden,maar ik vindt het bruinbloed wel vreemd heb hem al 3 dagen mijn borsten voelen wel gevoelig aan,maar jah ik kijk het aan maar blijf het vreemd vinden,als ik zie dat het zo door gaat ga ik naar de huisarts ,gorietje stacia
Ooh jah kaatje nog bedankt voor je reactie maar hoe lang had je bruinbloed inplaats van bloed dat wou ik ff weten groetjes stacia]
3 dagen voor mijn NOD begon heb bruinverlies ( niet echt bloed,maar meer buin slijm) dat heb ik gehad tot de 9de week van mijn zwangerschap
Ik heb bruin verlies na mijn nod dus jah ik weet het niet ga een testje wagen of jah de dokter je hoort het van me groetes stacia
ook ik had een beetje bruinig verlies... dacht ook dat het gewoon mijn maandstonden waren wist het anders toch niet. wat bleek: Zwanger! was super blij. ik zou toch eens een testje doen ben benieuwd!