Ik heb geen credit card maar mijn man wel. We gebruiken hem echt zelden tot nooit. Afgelopen week had ik hem wel nodig.Had via een Amerikaanse site een spel voor mijn 10 jarige zoon willen downloaden maar daar had je dus Visa voor nodig en laat die nou net toevallig bij mijn man is zijn portemonnee zitten en hij is zelf voorlopig weg ivm zijn werk in het buitenland en toen miste ik hem wel haha
Mijn man heeft een creditcard van zijn werkgever en daarmee tankt hij voor zijn werkauto en alle uitgaven in het buitenland zoals hotel,autohuur gebruikt hij deze.
Ik heb geen credit card, ik gebruik pay pal. In het buitenland kun je ook gewoon pinnen bij winkels ed, dus waarom een creditcard
Wij hadden er afgelopen februari 1 nodig met vakantie.. Je kon daar alleen maar met een credit card of gepast geld betalen. Meteen na de vakantie hebben we hem weer laten blokkeren.
Nee dat is niet waar helaas. In heel veel landen en winkels kan je niet pinnen met je (Nederlandse) bankpas.
Dit. En parkeergarages in Nederland, hoef je tenminste niet achteraf in de rij bij de betaalautomaat.
Door dit topic bedenk ik me ineens dat ik voor een creditcard moet gaan kijken omdat het de bedoeling is om in april 2015 voor 5 dagen naar New York te gaan en dan is een creditcard niet weg te denken. Dus wat voor creditcard is aan te raden? niks met rente enzo maar gewoon dat het later wordt afgeschreven.
Wij hebben ook een credicard, wij gebruiken hem idd voor de vakanties (tolwegen en noodgevallen), en tijdens een verbouwing komen we toch nog dingen tegen waar we niet op gerekend hadden of verkeerd berekend hadden en dan is zo'n ding wel handig. We storten dan wel weer maandelijks n bedrag zodat de card binnen 3/4 maanden afbetaald is.
Wij hebben ook een creditcard. wij gebruiken heb overal tanken vakanties grote uitgave boodschappen echt overal. Wij zetten wel het geld opzij wat we met de credit card binnen zodat wij aan het eind van de maand niet voor verassingen komen te staan. Wij hebben de credit card van de bijenkorf. Met deze creditcard krijg je punten, voor elke bestede euro met de creditcard, die je weer kunt besteden bij de bijenkorf. Wij betalen geen rente omdat wij optijd betalen en wij betalen ook geen kaart kosten omdat wij een diamondkaart hebben.
Yep, voor als ik in het buitenland ben voor mijn werk. Veel makkelijker dan met 20 verschillende valuta in mijn portomonnee te lopen
Ik heb er twee, een 3V kaart die ik zelf opwaardeer en onze goldcard van de bank die we gezamenlijk gebruiken. Voornamelijk abbo's en dingen uit amerika worden met de credit card gedaan.. Laatst ook een hotel overnachting
We hebben er een, maar we gebruiken hem alleen voor de vakantie. En dan alleen voor noodgevallen. We hebben namelijk een aantal jaren terug een ongeluk gehad in het buitenland en toen hadden we een creditcard nodig voor de vervangende auto. En die hadden we toen niet. Dus toen hebben vrienden ons opgehaald. Sindsdien hebben we dus een creditcard mee.
wat een opties! haha, Maar we hebben er elk 1 (gratis bij betaalpakket bij ABN en mijn man bij Rabo) Ik gebruik hem bijv. voor de website Aliexpress ik bestel daar af en toe telefoonhoesjes en zelf rijdende Thomas treintjes voor mijn zoon verder..... gebruik ik hem eigenlijk nooit?! maar heb hem altijd mee op vakantie, en doen hem dan in de kluis, als we dan beroofd worden ehbben we in ieder geval nog een creditcard achter de hand!