amfy@ klopt het was mij ook al opgevallen van de week. moet wel zeggen dat het vaak nieuwe forummers zijn of die heel weinig hier komen... ow en dan helpppppp! achter zon titel. grrrrrrrr:x
help! ik moet poepen help.. ik zit hier een zak haribo weg te kanen help ik heb geen zin in de afwas help mijn man wil weer klussen
nou en? als hij mij er maar niet mee lastig valt! of heb je het over sex? ik vind dat echt z'n stomme benaming hahaha
nee heb het niet over seks heb Ik het ooit over seks??? nee mn vent is echt klussen.... in ons nieuwe huis hahaha
jij???? Nooooooit! Ik snap niet dat mensen klussen en seks met elkaar in verband brengen als jij het zegt.
ja hij hed het zelf motte maken.... daarna is ie weer opgehoepeld en was om half 1 thuis. toen moest er inene toch weer een kleur op de muur komen in de huiskamer want het werd toch te wit nu de vloer erin ligt ( nieuwe huis) dus om half 2 zat ik nog tussen de flexa kleurenwaaiers afijn kleur uitgezocht.... ( zeikt nog minstens een week door of het toch wel de goede kleuren zijn) nu is ie ook weer pleitos..... de poepdoos aan het aansluiten zodat plurk dalijk lekker kan poepen... nu zit ik nog buiten verscholen achter de keukenmuur als ik moet ( plassen hoor) ps ik ben wel heel erg blij en gelukkig hoor met me vent! hij is lief
ja gelukkig wel! we gaan soms op een aparte manier met elkaar om maar we houden wel veel van mekaar haha sorry amfy@ we dwalen wel erg af... ontopic dan maar weer...
bij mij staat zp ook altijd aan ook als ik er niet ben .. tja dan kan ik ook niet reageren .. !! soms idd een beetje geduld hebben