Ik snap niet dat je je hier druk genoeg over kunt maken om er een topic over te openen... Lekker belangrijk, als iemand een topic opent en er na 10 minuten 'niemand?' wordt neergezet door de TS, dan heb jij daar toch geen last van?
meestal ben ik om deze tijd wel weg.... maar vanavond ben ik laat haha. anyway ik ga nu wel. heb een zere rug van het zitten
ik voel me best aangesproken want ik heb toevallig gister een topic geopend!! http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/251847-morgenochtend-20-weken-echo.html.. heb m na een paar kwartier al gevraagt te sluiten whahaha. nja anders had ik toch wel gelijk gehad.. gezien de tijd waneer me topic is gesloten..maar mij boeit t weinig als iemand geen geduld heb ik kan me er iig niet aan storen.. soms wil je gewoon meteen antwoord op een vraag en kan je alleen nog maar chagerijniger worden dan dat je al bent.. of wat dan ook want stel er is wat dit of dat of zus of zo. en op een gegeven moment is een antwoord ook niet meer nodig. tja niet iedereen is even geduldig!! denk dat iedereen weleens van die uitbarstingen heb.. alleen tja niet iedereen opent dan een topic. en volgens mij .. iig ik zijn we heel blij met zulke forums.. lekker anoniem enz. vooral als je ff niemand heb om erover te praten.. en gelijk instanties bellen...nou dat zou ik ook echt wel doen als t echt heeel heel dringend was ..dat had ik hier dan niet eens neergezet..dat is mijn zaak.. en dan houd ik t meestal prive.. maar ja als je ergens mee zit of wat.. bijv als je vraagt naar andermans ervaringen.. om je er een beetje mee te vergelijken dan is t niet zo dat je daar een instantie voor kan bellen . ja of je moet er dertig na mekaar bellen zodat je kan vergelijken.. en er zijn wel meer mensen met ONZINNIGE topics.. waar wel antwoord op word gegeven.. terwijl een topic die wel zinnig is geen antwoord op gegeven word.. maar hee dat is t forum niet iedereen boeit t zelfde
En er zijn veel mensen met een onduidelijke titel. HELP! Wat moet ik doen? Wat denken jullie? Daar reageer ik vaak bewust niet op. Dus ook een tip voor de mensen die snel een antwoord willen: Maak een duidelijke titel.
ik vind het vervelender als een ts niet meer reageert op een topic. als ze om advies of tips vragen, en niet meer reageren wat ze nou gedaan hebben en hoe het afgelopen is. dan zijn ze in de tussentijd dus wel al vaker online geweest, dus ze hadden wel de mogelijkheid om te posten. bv in het topic van debke met die nagels laten zetten, ze reageert daar niet wat ze nou gedaan heeft, terwijl de meesten daar op zitten te wachten.
ben ik wel mee eens. ben ze alleen nog niet tegengekomen met: gooi maar dicht krijg toch geen antwoord.
Ja, maar er gebeuren zoveel dingen die niet zijn toegestaan. Als alles zomaar oke was, waren er niet zoveel modjes nodig
Ow, aanvulling op de ongeduldige ts van het 20 weken echo, topic.. Als je een melding stuurt om het topic te sluiten, krijgt elke mod dit bericht. De kans dat je topic dus binnen no-time op slot zit, is dus groot
@ amfy: i agree. Soms staat er ook gewoon: er reageert helemaal niemand maar er lezen wel 30 mensen, dus sluit maar Als er in een titel niet duidelijk is waar het over gaat, dan open ik ook een topic om het te lezen om er dan achter te komen dat ik er niks zinnigs over kan zeggen. wil er dan gerust heenzetten: gelezen, maar niks zinnigs te melden. Maar als we dat dan alle 30 doen is het ook niet goed.
weet je wat ik pas irritant vind....topic's met de vraag "ik heb 6 dagen voor NOD getest...is er nog hoop" In elke bijsluiter staat dat testen het meest betrouwbaar zijn op dag dag dat je ongesteld zou moeten worden dat je ruim voor je NOD positief test is gewoon een uitzondering ( lucky me ) en elke muts snapt dan toch dat er zeker nog hoop is
mee eens! hoe vaak wordt er niet een topic geopend met een vraag die men het beste zelf aan de vk of gyn kan vragen omdat zij er meer verstand van hebben?, maarja dat kost blijkbaar meer moeite dan de hele dag zitten wachten tot je vraag hier op het forum beatwoord word