Zo apart gevoel.. kan het niet uileggen.. herkend iemand dit?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by minniii, Apr 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minniii

minniii Fanatiek lid

May 16, 2011
    1,011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Lieve zwangeren meiden even een klein vraagje...

Ik weet nu al dat ik het niet goed kan uitleggen maar ik heb een heel apart gevoel onder in me buik... (Schaamstreek) net erboven... ik denk de baarmoeder...

Een paar keer perdag voelt hij heel gek aan...er komt een soort van heel lichte druk op.... geeft een heel warm gevoel... doed geen zeer een heel apart, mooi, warm gevoel. Ik weer niet hoe ik het moet uitleggen maar ik kan het gewoon niet uitleggen.... ja een soort van kleine druk denk ik... Zo gekk!!!!

Zit op dag 20 van me cyclus... laatste cyclus was 28 dagen... zie banner.... De ei moet al geweest zijn! vorige week veel cervixslijm gehad nu zo goed als weg. Afgelopen vrijdag licht zeurend stekerig gevoel in me linker lies.. ( denk de ei ).
    Ik heb dit gevoel sinds gister avond voor het eerst gevoelt.... This niet te beschrijven dit gevoel daar.

Iemand ervaringen hiermee???????

Groetjes

2. Cloe25

Cloe25 Lid

Jan 29, 2012
    89
    1
    0
    Ik herken je gevoel niet. Ik denk dat ik het groeien van mijn baarmoeder gemerkt heb. Ik voelde namelijk ineens heel licht iets in mijn onderbuik zitten/ echt aanwezig zijn. Daar kreeg ik darmkrampen en veel afscheiding bij. 7 dagen na NOD positief getest!

Succes!!

3. Zolief

Zolief Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    1,413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Ik herken het wel, heb het nu ook ;)
    Heb het twee keer eerder gehad, toen ging het helaas mis.
    Dus ik hoop toch echt dat het nu goed gaat. Ik voel me echt al zwanger

4. Morgan

Morgan Actief lid

May 23, 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had steeds het gevoel alsof er een warm water ballonnetje in mijn buik zat. Dat begon al de dag na het 'klussen', heel apart. Zitten was ook niet fijn, want dan leek het alsof ik het dubbel zou duwen.

Share This Page