Om even jullie vragen te beantwoorden. Mijn zus heeft inbreng op deze manier: zij regelt haar trouw en alles wat mijn ma doet, daar weet zij niets van of ik moest het haar vertellen! Kan je al denken in wat voor een benarde positie ik zit. Rach: is oké hoor, schrok gewoon even Ondertussen hbe ik een mailtje naar mn zus gestuurd waarin ik haar vertel hoe ik mn ma heb toegebrukd dat ik de trouw beu ben. Mijn ma is vals genoeg om haar te zeggen dat ik jaloers ben en dat wil ik natuurlijk voorkomen. Mn zus snapt me wel. Morgen gaan we lekker gezellig tussen de comuniekledij zien om mn dochterjte te kleden. En mn ma... die blijft lekker thuis! Kitty
Oh ja en de vraag om mn ma te overtuigen iets anders aan te doen: geen beginnen aan hoor! Mijn zus is in capucino. Een chique jurk van linea rafaelli. En mn ma in rood-groen (een versierde kerstboom zowaar) Maar de vormen verschillen neit zoveel. Kitty
hihihihi, een versierde kerstboom op je bruiloft En ik denk in dit geval dat je je zus idd beter een beetje voor kunt bereiden wat je moeder van plan is. Normaal heet dat wel een beetje stoken, maar vind dit een beetje ver gaan. Ook dat iedereen in kostuum moet, bij ons liep iedereen er bij zo als hij/zij zich prettig voelt, en de een dus in 3delig pak en de ander in spijkerbroek (inclusief de bruidegom )