Stomme vraag!

Discussie in 'De lounge' gestart door muuske64, 1 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Contact met ex-vriend en beide relatie. Kan dat?

1. Ja

2. Nee

3. Soms

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Kun je met een ex-vriend spreken, schrijven of mailen als je beide een relatie hebt? ;)
    Wat vinden jullie?

Liefs Marjo

2. ilonaw

ilonaw Actief lid

6 jul 2007
    153
    0
    0
    winkelmedewerkster
    utrecht
    Ja waarom niet.Ik heb ook nog contact met sommige van mijn exen gewoon leuk en normaal.

En mijn vriend heeft er ook geen moeite mee

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ligt eraan hoe je uit elkaar gaat vind ik...
    Voor mijzelf hoeft het absoluut niet, ex is een ex(it)...

4. sim

sim Niet meer actief

ligt er inderdaad aan hoe je uitelkaar gaat, voor ons hier is het absoluut ook EXIT!

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb ook nog contact met 1 van me exen mijn vriend weet dit ook
    moet kunnen hoor

6. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Nou we hadden toendertijd niet echt wat, maar hij liep me 4 jaar na. Hij was smoor op mij! Maar ik was pas gescheiden en er nog niet echt aan toe. Toch mis ik die vriendschap soms wel!
    Nu is mijn vriend bang dat die verliefdheid bij hem terugkomt als hij weer contact met me heeft. Hij heeft echter nu ook een relatie dus....

Liefs Marjo

7. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ik vind dat voor ieder opzich is, maar bij mij is een ex verleden tijd en dat is die niet voor niets!

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik heb nog steeds contact met mijn ex en zijn vrouw iszelfs mijn beste vriendinnetje. Nu was ik wel jong hoor toen hij mijn ex was dat scheelt.

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik zou geen contact zoeken nu, maar is er goed contact zou ik dat houden

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Mijn ex en zijn vriendin zijn hele goede vrienden van ons. Ik kan me ook nog heel goed voorstellen wat ik in hem zag. Werd alleen verliefd op een vriend van hem met wie ik nog steeds samen ben.

Ondanks de vervelende situatie toen zijn we heel close en zullen we altijd een speciale band hebben.

11. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik heb geen contact meer met een ex maar dat komt omdat ik geen ex heb....mijn man heeft ook geen contact maar dat komt omdat ze geen vrienden zijn en eerlijk gezegd waarom nog contact als je eenmaal uit elkaar ben, een ex is een ex dat zegt toch al genoeg.....behalve wanneer er kinderen zijn.

12. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Mijn man heeft nog steeds goed contact met een van zijn exen. En dat is prima, we kunnen het goed met zijn drien (vieren, zij heeft ook een vriend) vinden. Ik vind het absoluut geen probleem.

13. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hmm. afhankelijk van de ex en hoe de relatie geeindigd is. Daarnaast vind ik het ook afhankelijk van je huidige relatie.

Mijn man trekt het echt van geen kant als er ook maar een ex in de buurt komt. Nu was er 1 ex met wie ik echt een heel leuk contact had, gewoon gezellig bellen, mailen etc. We hadden allebei een nieuwe relatie, maar mijn mannetje trok het echt van geen kant. Tja.. Ik ga mijn relatie echt niet op het spel zetten, dus dat was helaas over met het contact.

Met mijn echte ex (4 jaar relatie) hoef ik overigens echt geen contact meer. Dat loopt altijd verkeerd. (net zoals de relatie :-D )

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ben ik het niet echt mee eens. Mijn ex is mijn ex omdat we elkaar heel leuk en lief vonden, maar qua persoonlijkheden niet bij elkaar passen. Hij is alternatief - ik materialistisch. Hij wilde settelen - ik toen nog niet. En ga zo maar door.

Werd toen verliefd op een vriend van hem (klinkt heel erg als ik het zo lees, maar zijn nu al 9 jaar bij elkaar). Ondanks dat was ik heel verdrietig dat het niet was gelukt met mijn ex, want ik was echt heel erg gek op hem. Maar we deelde geen toekomst. Dat hou je even in verliefdheid vol, maar dat ging opbreken.

Maar ondanks persoonlijkheidsverschillen zijn we dus wel hele close vrienden.

15. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Als ik ze tegen kom dan groet ik of ff vragen over en weer hoe het is enzo maar verder geen contact

16. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ik heb met 2 exen via hyves af en toe nog contact!
    Maar echt veel contact is het absoluut niet!(en met de laatste ex(4,5 jaar relatie) heb ik helemaal geen contact meer!)

Ligt er idd aan hoe je uit elkaar bent gegaan.
    Mijn vriend heeft ook nog 2 jaar contact met zijn ex gehad terwijl hij met mij liep,en het ging op zich wel goed,totdat ze telkens dingen van vroeger(hun tijd samen)erbij ging halen.

toen heb ik aangegeven dat ik het niet echt leuk meer vond,en nu heeft ie bijna geen contact meer met dr!

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mijn ex is mijn zwager :-D
    Zie hem veel dus ;)

18. Dushi

Dushi Niet meer actief

Hoi Marjo,

Mijn wederhelft heeft een relatie gehad met mijn vriendin. Ik heb mijn wederhelft via die vriendin ontmoet toen ze na hun relatie vrienden bleven. :D
    Nu zijn we met zijn vieren goede vrienden.

Groetjes,
    Danielle

Deel Deze Pagina