heb gister me 20 wk echo gehad en krijg een meisje! jippie!!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door celia82, 31 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Ik zal jullie ook even 'geruststellen' haha! :)

Bij ons hebben ze tot 4 keer aan toe een meisje gezegd, tot het bij de 3d echo met 26.5 weken ineens een jongen was :)

Het kan dus wel degelijk, maar in de meeste gevallen hebben ze het wel goed.

Heb je er geen echo foto van? Dan kunnen we meekijken.. In mijn album staan in iedergeval echofoto's van het geslacht van onze dochter (en die van onze zoon, die eerst een dochter zou zijn ;))

2. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hoi,
    Nou een lekker verhaal dan.
    Ik heb al roze ingeslagen;)
    ik heb wel een echo foto maar geen scan kan hem er niet op zetten.ga proberen om hem ergens te scannen zet ik hem als nog erop.

nou wat een verhaal:(

groetjes

3. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Haha!

Maar zoals ik al zei...meestal hebben ze het wel goed.

Probeer de foto er maar op te krijgen, vaak weten veel mensen het hier ook (ten minste, weten.... maar er zijn veel met ervaring)

4. Noolaa

Noolaa Actief lid

6 mrt 2009
    186
    0
    0
    Den Haag
    @celia82: Ja, ben afgelopen zaterdag geweest. Helaas lag ze helemaal verstopt ergens bij mijn lies en had ze haar handjes de hele tijd voor haar gezicht. Alles geprobeerd om haar uit haar schulpje te laten kruipen, maar ze trok zich nergens wat van aan....
    Dus we hebben eigenlijk helemaal geen goede beelden kunnen maken. Gelukkig mogen we nog een keer terugkomen (over twee weken) en dan maar hopen dat ze dan minder verlegen is..haha...

Maarrrr...het is nog steeds een meisje! Ze lag er goed voor en we hebben ook twee schaamlipjes gezien (of een hamburgertje zoals de echoscopiste het noemde...:D) Ga er nu ook maar gewoon van uit dat het een meid is (en blijft).
    We hebben gister ook maar meteen de babykamer geverfd....Roze uiteraard...! Dus die kleine kan er niet meer onderuit..;)

5. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Haha wat een leuk topic! Mijn verloskundige zei dat ze het bij meisjes wel eens fout zagen, maar dat bij jongetjes het vaak toch wel duidelijk te zien is.

Zie 20 weken echofotootje in mijn album, er komt vast echt geen meisje uit denk ik haha

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Zeepbel: Dat zat ik me dus net af te vragen hihi. Je hoort wel eens dat het eerst een meisje lijkt te zijn en toch een jongen is, maar andersom heb ik t nog nooit gehoord!

Ik zelf ben er niet bang voor, het was met 16 weken overduidelijk te zien en met 20 weken ook echt overduidelijk:p

7. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    @noola,

Nou ben blij voor je dat het nog een meisje is hahaha..
    ik heb echo foto s gezien vn dames die een jongetje krijgen en je ziet duidelijk een verschil ik denk ookwel dat de mijne een meid blijft.
    zoniet dan maar toch alles in het roze hihi.
    Dr kamer is al roze de kleertjes heb laats roze puma s gehaald ik leg me er gewoon bij neer dat het een meisje is..

groetjes

Deel Deze Pagina