sorry hoor meiden maar ik moet het echt even kwijt jeetje wat een k*twijf is die gyn zeg alleen kan nie naar een ander is geen plaats word der gezegt ik zal het even wat toelichten ik ga elke 2 wk bij me huisarts voor me bloeddruk gewoon voor mezelf daar is die altijd keurig vanmorgen bij de gyn geweest was die weer veelste hoog is spanning alleen snappen hun zelf nog niet helemaal volgens mij dus nadat ik bij haar op gesprek was geweest en ik probeerde uitteleggen dat het door de spanning kwam dat die bij de huisarts altijd prima is en bij hun nooit moest ik daarna nog eens meten maarja ik was zo pist (en verdrietig) dat die natuurlijk weer hoger was nu heb ik pillen gekregen en moet ik volgende week donderdag terug komen eigenlijk smaandags maar ik heb dan een bruiloft van me schoonzusje(volgens hun moest ik dat maar afzeggen) dus heb ik het naar donderdag verplaatst ik weet gewoon echt nie meer wat ik nou moet denken of voelen ik voel me perfect kwa zwangerschap en de baby voel ik heel goed bewegen sorry voor dit geklaag maar moest het echt even kwijt hoor want ik geniet zo niet en dat wil ik wel ik weet gewoon even nie wat ik der nou meer moet bedankt voor het luisteren
Hoi meid Kl#te dat je bloeddruk zo omhoog gaat bij de gyn....ik ken het, had hetzelfde bij de ene vk, bij de andere niet. Ik zou gewoon je huisarts ffbellen en uitleggen. Blijf wel op jezelf letten (duizeligheid hoofdpijn) suc6 groetjes Nicole
hoi ja doe ik ook hoor opletten op mezelf maar voel me voor de rest prima ik heb me huisarts net gebeld en die zei dat als ik het zelf prettig vind dat ik dan gewoon kan blijven komen om de zoveel weken en dat ik die pillen gewoon moet proberen voor een week en dan kijken hoe die dan is maar zelf vond die der ook een beetje raar
en toch snap ik de gyn ook wel, zij moet de regels volgen en zij ziet steeds een te hoge bloeddruk, als ze er niks aan doet heeft zij het straks gedaan en kan ze haar baan kwijt raken, maar het idee hierboven is een goed idee, overleggen met de huisarts, misschien kan die haar overtuigen.