wat moet je vragen bij de VK

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marianm, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marianm

marianm Lid

29 jan 2009
    22
    0
    0
    hoi,

ik heb volgende week mijn eerste afspraak bij de verloskundige. En ben nu dus al vast begonnen met een lijstje te maken van wat ik wil weten.

maar hebben jullie nog tips voor mij, waarvan je zegt, dat moet je vragen?

want ik ben bang dat ik aan een heleboel dingen nog niet denk, omdat ik er nog niet goed weet wat je allemaal moet en kunt weten.

alvast bedankt.

groetjes marian

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Je vk gaat eerst veel vragen aan jou stellen. Ziektes in de familie, erfelijke zaken en de rest komt vanzelf. Dit is eerst ook een kennismaking en verzoek tot bloed prikken. etc.

Heb je vragen over eten...wat wel en wat niet dan je die makkelijk nu stellen...mischien heeft ze tips voor de misselijkheid die straks misschien komt opzetten.

suc6

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

zij gaat jou een heleboel vragen, daarom heet het ook een intake, zodat zij genoeg te weten komen over je ivm goede begeleiding. ik heb verder geen vragen gesteld, dat kwam bij mij de 2e keer pas omdat er tijdens de intake zoveel op je af komt.

ik zou zeggen laat het over je heen komen, stel de vragen die je hebt opgeschreven en vaak komen er nog wel meer vragen in je op tijdens het gesprek ;)

4. loodje

loodje Actief lid

1 feb 2007
    241
    0
    0
    net als hier boven staat, je krijgt de eesste keer bij de Vk veel vragen op je af, meestal zitten jouw vragen er ook wel bij.
    Succes

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zoals veel al zeggen, vragen komen naar jou vanuit de vk. Ik zelf had een vraag over hart problemen omdat broertje van mjn vriend pacemaker heeft. Verder als je geen vraag heb bij het eerste gesprek, en je komt thuis en je weet weer iets. Schrijf meteen op en je kan de vraag bij volgende gesprek stellen. Ook kan je altijd je vk bellen voor vragen.
    Als wij vraag hebben dan schrijven we die op en leggen vragen-lijstje bij de papieren die je van vk krijgt. Zo kan je het lijstje nooit vergeten want die papieren nemen we mee bij elk gesprek.

Deel Deze Pagina