Elba: je bent een week verder dan ik. Morgen gaan ze ook bij mij in het ZH checken of alles nog goed genoeg is voor de allerlaatste week! Laten we hopen dat we allebei vannacht gewoon lekker puur natuurlijk gaan bevallen! Succes!
Bij mijn VK praktijk doen ze niet aan strippen en ze sturen je inderdaad standaard naar het ziekenhuis voor echo en ctg en inwendig onderzoek als je 41 weken bent. Dus placenta, vruchtwater en harttonen baby check! Eigenlijk ben ik daar wel erg blij mee, kan ik met een gerust hart de laatste week in... Ik heb haar vandaag namelijk nauwelijks gevoeld, maar misschien (hopelijk) is dat wel stilte voor de storm?
Tioevallig dat je dat zegt... ik zei net tegen mn vriend dat ik onze kleine laatste 2 dagen bijna niet gevoeld heb....! en heb echt aan mn buik zitten schudden voor een reactie...! Dacht misschien ook aan stilte voor de storm.. (?) Mijn vk doet wel aan strippen... maar dan moet ze er wel bij kunnen... en tja dicht is dicht he?! Vrijdag zat iig nog alles helemaal dicht.... mag nu donderdag weer naar de vk... ben dan 41 weken... Tja of het moet zijn dat het niet meer nodig is.... dingen kunnen snel gaan...!