Binnenkort gaan wij een weekend naar centerparcs, kleine meid is dan 8 maanden. Ook zullen wij daar natuurlijk gaan zwemmen, maar wat kan ik het beste om haar doen tussen het zwemmen door zodat ze niet teveel afkoelt? De meeste wrappers of omslagdoeken zijn aan de kleine kant aan het worden..... Welke gebruiken jullie?
een badcape is ideaal. Bij IKEA heb je badcapes met drukknopjes aan de zijkant, als je deze sluit heeft je kindje een handige badjas aan. Dan de zwemluier uit en een luierbroekje aan, badcape aan, en lekker zitten.
Hier hadden ze dan een badponcho aan. Hup over het hoofd, capuchon op en heerlijk op schoot of bijv in zo'n box in het zwembad op een handdoek even spelen of wat eten/drinken en erna zo weer verder.
ik had mijn zoontje een badjasje aan toen wij met ong die leeftijd in centerparcs waren. natte zwemluier uit, droge luier om en badjasje
Badjas / badponcho, maar vooral een droge luier aandoen na het zwemmen, daar komt de meeste kou vanaf!
Ik heb mijn zoontje toen gewoon in een romper in de box gelegd. Bij centerparcs is het toch al gauw warm binnen. Hij was toen 3,5 maand.