lekkere hoestdrank? Welke?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Mamzie, 4 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hoi allemaal,

Sinds vanacht heeft Erikje een vervelende droge hoest ontwikkeld ( hij klinkt net als een zeehond ) En hij heeft veel pijn bij het hoesten! :(
    Nu gaf ik hem al een aantal dagen Tussikind van VSM maar denk niet dat het nog voldoende is.

Maar nu is Erik nogal kieskeurig met wat ie naar binnen krijgt.
    Tussikind vind ie heerlijk! Maar bijvoorbeeld Bisolvon ( aantal maanden geleden eens geprobeerd ) krijg ik echt niet bij hem naar binnen :(

Weten jullie een hoestdrankje dat net zo lekker is als Tussikind?

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Ik haal voor Teun altijd de hoestdrank van de apotheek en dan die zonder suiker, die drinkt hij goed op wil altijd meer :) en als hij hoest vraagt hij er zelf al naar..
    dacht dat hij tijmsiroop heten, kan het nu niet na kijken want hij is al naar me ouders en heeft de hoestdrank mee om voor zijn middagslaap wat te nemen:D

3. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    heb hier de kindersiroop van dampo net gekocht. eerst had ik ook altijd die van vsm en wilde hij altijd meer.
    Nu die van dampo moesten we 2 keer onder dwang naar binnen gieten maar nu vraagt hij er zelf om.
    het is een beetje drop achtig.

4. augustus

augustus Niet meer actief

Ik geef Rosalie bij een droge hoes balsoclase zetpillen. Die helpen het beste en geen gedoe met een drankje wat ze evt, niet lust. Het inbrengen is geen pretje voor dr, maar dat is zo voorbij.

5. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    Tijmsiroopje van Daro is ook lekker :)

6. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    wij hebben ook altijd Tijmsiroop eigen merk van de apotheek, kost ook nog eens geen drol (2 euro of zo) en je krijgt een mega grote fles. Dit na aanraden van de huisarts, die vond al die dure hoestdrankjes toch niet werken en je alleen betaald voor het merk. Tijmsiroop lost volgens hem niet echt de hoest op maar verzacht het.
    Inge vindt het lekker smaken dus het gaat er met een theelepeltje goed in. Ik zelf neem het ook wel eens als ik weer zo'n vervelend hoestje heb en inderdaad smaakt het niet vies.

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    bedankt voor de tips!
    Heb een tijmsiroop bij de apotheek gehaald.
    En gelukkig vind ie het lekker! :)

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    die heb ik ook altijd.

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis

bij de super de boer hebben ze echt hele lekkere:) die kan ik bijna zelf helemaal leeg drinken haha is een op natuurlijke basis..uit oma's tijd zeg maar

Deel Deze Pagina