Onze ouders weten het, onze kinderen weten het en manlief heeft het op fb gegooid dus word het ook tijd om snel mijn werkgever in te lichten! Nu werk ik dus in een supermarkt en de kans is dat ik daar ook gefeliciteerd word aangezien dit een klein dorpje is.. maar aan wie moet ik het eigenlijk vertellen..? ( bij mijn andere kinderen werkte ik niet.. ) Moet ik eerst naar onze filiaal baas of kan ik het ook eerst tegen mijn leiding gevende kassa zeggen? Kans is dat ik gefeliciteerd ga worden op het werk omdat ik daar iedereen tegenkom en tja als mijn leiding gevende kassa daar bij staat is ze ook niet doof en gek haha. dus wil ik het met spoed vandaag eigenlijk vertellen maar de kans dat mijn filiaal baas er nog is is erg klein.. ( zie ik voornamelijk op vrijdag en soms dan ook niet) Had het expres nog niet op mijn fb neer gegooid omdat ik daar ook collega's op heb maar wil het toch ook nu daar neer zetten eigenlijk.. Dus iemand een idee ?
Ik zou het aan jouw directe leidinggevende vertellen en met haar even overleggen hoe je de "grotere en hogere" baas inlicht.
Het is echt een beetje een familie onderneming ( kwa gevoel zeker ) En het is dus ook niet lastig om mijn 'hogere' baas in te lichten ( notebene heeft die laatst nog frietjes meegegeten haha geweldige man. ) maarja moet ik hem wel te pakken zien te krijgen.. maar dus gewoon aan mijn directe leidinggevende kan wel want die zie ik straks nog.. dat is dus niet perse raar ?
En hoe pak ik het aan loop ik naar haar toe en vraag dan gewoon om een 1op1 gesprekje voor even.. neem ik aan?
Tsja, je mag het van mij ook boven de uien vertellen. Maar ik vind het niet raar als je het aan je directe leidinggevende vertelt en idd even vraagt om een minuutje apart. Leg gewoon even uit, waarom je het in de openbaarheid gooit en besprek met haar/hem hoe je de rest zal inlichten.
Ik zou het ook aan je directe leidinggevende zeggen als de echte baas lastig te bereiken is. Heb ik ook gedaan en zij heeft het weer aan de baas doorgegeven omdat die gewoon nooit aanwezig is. Ik ben naar haar toe gegaan en gevraagd of ze even een paar minuten heeft en toen verteld. Vervolgens heb ik het aan mijn andere collega's verteld.
Oke dan ga ik het ook gewoon zo doen! Zenuwachtig aaach nee hoor Boven de uien haha Kan die dingen toevallig niet ruiken nu net als balsilicum plantjes gatver..
Aan je direct leidinggevende inderdaad, heb ik ook gedaan.. Met mijn echte ''baas'' heb ik geen contacten. Zij verteld het wel weer door aan de baas. Van je verloskundige krijg je nog een papiertje mee dat je zwanger bent, dit moet je wel inleveren bij je leidinggevende ivm verlof. succes! en ik zou het gewoon op FB knallen hoor
Ja maar die krijg ik pas over 3 weken omdat ze de uitgerekende datum nog niet helemaal nauwkeurig vast konden stellen, maar die kan ik later toch nog inleveren neem ik aan? haha het gaat echt nog wel vandaag op fb
Ja die kun je ook gewoon later in leveren. Ik moet hem nog inleveren om eerlijk te zijn. Ze weten het wel, maar het papiertje vergeet ik steeds en ik ben al in de 20 weken haha.. Deel je trots met iedereen zou ik zeggen! Groetjes
Vandaag gesprekje met mijn leidinggevende gehad ze was maandag vrij. Maar kreeg hele leuke reacties! En het viel me 100% mee.