Zijn hele bed door..

Discussion in 'Baby en dreumes' started by faith82, Mar 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. faith82

faith82 Actief lid

Jun 5, 2006
    367
    0
    0
    Hoi Hoi,

Sinds een weekje gaat onze kleine zijn hele bed door als ie moet slapen..
    Hij wurmt zich onder de dekens vandaan en ligt soms achterstevoren, half op zijn buik/rug te slapen met als gevolg dat ie dan eerder wakker word..
    Ik stop(te) hem altijd heel strak in, maar hij krijgt het echt voor elkaar..
    Gisteren lag hij onder de dekens met zijn hoofd aan het voeteneind.. Hebben jullie kleintjes hier ook "last"van?

ik was altijd bang als op zijn buik lag, bang dat ie zou stikken, maar kan hem moeilijk tegenhouden..

Liefs Faith

2. bobbelientje

bobbelientje Actief lid

Nov 2, 2006
    320
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja hoor, Chenoa doet dat ook. Nu ligt ze in een slaapzak, en rolt het hele bed door. In het begin draaide we haar weer op de rug als we zagen dat ze op haar buik lag, maar nu niet meer. Ze vindt het blijkbaar erg lekker om op haar buik te liggen..

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

met 11 maanden hoef je je geen zorgen meer te maken als je kindje op zijn/haar buik draait nu heeft hij/zij namelijk de kracht om zelf het hoofdje te draaien en dus niet dat hij/zij op zijn neusje gaat liggen wel zou ik ervoor zorgen dat je luchtdoorlaatbare dekentjes heb of een trappelzak/slaapzakje

groetjes nathalie ;)

4. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Mijn zoontje ging ook zijn hele bed door. Ik heb een lekkere warme slaapzak aangeschaft en de dekens verwijderd.

5. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

Jul 10, 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Doen jullie dan helemaal geen dekens over hen heen alleen een slaapzak?

6. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Ja, alleen een slaapzak. 's Winters een dikke met mouwen (met een pyama eronder), zomers gewoon een dunne. Dekens worden gewoon te gevaarlijk als ze zo gaan keten, omdat ze eronder terecht kunnen komen..

Maar een slaapzak is gerust voldoende hoor, ga jezelf maar na vroeger op schoolreisjes ;)

7. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ik heb ook een dekentje en een slaapzakje en 's nachts gaat het prima, want dan valt ze altijd zo in slaap en wordt ongeveer net zo wakker. Maar overdag, ze wurmt zich overal naartoe. Ze ligt vaak ik haar slaapzak op haar buik, op de dekens met haar hoofd bij het voeteneind :( .

8. Dushi

Dushi Niet meer actief

Onze kleine meid ligt nu ook al in een winterslaapzak.
    Wel hebben we van het dekentje van haar wiegje een soort instopstrook gemaakt. Zo kunnen we haar (nog) op haar ruggetje houden.

9. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    hier wel een dikke slaapzak en pyama, maar de mouwen weer uit de slaapzak gehaald, lars er in te zweten haha

10. illuminate

illuminate Actief lid

Apr 20, 2007
    416
    0
    0
    Ik wisselde dekentje met slaapzak af. De ene keer dekentje, de andere keer slaapzak. Sinds een paar dagen slaapt onze zoontje alleen maar in zijn slaapzak, omdat hij na een tijdje niet meer volledig onder zijn dekentje ligt. Hij 'kruipt' naar boven.
    Sindskort ligt hij ook alle kanten op in zijn slaapzak, en slaapt hij vaker op zijn zij, dan op zijn rug. Een grappig gezicht.

11. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    Mijn zoontje Xavièr doet dat dus ook!
    Dus nu draagt ie 'snachts een slaapzakkie. Dan word het voor hem al een stuk moeilijker om door zijn bed heen te schuiven.

12. geke

geke Fanatiek lid

May 10, 2006
    3,155
    0
    0
    hier al vanaf 2 maanden een slaapzakje. Jo ligt altijd al op zn buik en schoof dus ook toen ie heel klein was al onder zn dekentje uit in de wieg.
    Nu heeft ie een lekkere dikke winterslaapzak met lange mouwen (en pyjama aan) en gaat ie ook zn hele bed door. Hij ligt nu ook vaak op zn zij, op zn rug, en zelf met zn benen omhoog tegen de zijkant van zn bed :) echt grappig om te zien.

Share This Page