Heb het gevoel dat ik een miskraam krijg.(help!)

Discussie in 'Miskraam' gestart door Moniq, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moniq

Moniq Actief lid

18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoihoi,

Ook hier even een update.

Sinds ik maandag van mijn werk naar huis gestuurd ben (stond op instorten).
    Ben ik gelukkig iets rustiger geworden en is dit de 2de dag zonder bloedverlies.Heb wel wat last van mijn buik,maar heb meer het idee dat het mijn darmen zijn.(ga niet zo makkelijk naar het toilet).
    Ik begrijp er dus even niets meer van.Betekend dit dat ik wat meer mag gaan hopen dat het toch goed is?
    Ik probeer wel wat positiever te worden,maar hoe in mijn achterhoofd overal rekening mee.

Er zijn de afgelopen 1,5 maand(en de 8 jaar ervoor) zoveel gebeurt dat ik het gewoon eventjes niet meer zie zitten.Zomaar zonder enige normale reden is mijn man na 7 jaar op straat gezet door zijn werkgever.En dat 2 dagen voor zijn verjaardag!Zitten zonder geld,er komt een rechtzaak aan van tegen de ex-werkgever.(gelukkig heeft hij wel weer werk gevonden)
    En toen bleek ik ook nog eens zo snel zwanger te zijn.Ik liep al op mijn tenen en ik denk dat het bloedverlies gewoon de druppel was.
    Alleen gaat mijn werkgever er van uit dat ik maandag weer aan het werk ga alsof er niets gebeurt is.

Het liefst blijf ik thuis totdat ik volgende week donderdag bij de gyn geweest ben,maar ik moet aan het werk.

Sorry werderom voor het lange verhaal.

Groetjes,Monique

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Jeetje meis. Dan heb je ook een hoop voor je kiezen gehad. Misschien was het bloedverlies wel een voor jou een teken dat je een stapje terug moet doen. Ik weet het ook niet maar je kan het altijd het met je gyn erover hebben. Heel veel sterkte en ik duim voor je dat er betere tijden aankomen nu.

knuffel van Mimi

3. Moniq

Moniq Actief lid

18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Je bent een lieverd!

Kus Mo

4. Moniq

Moniq Actief lid

18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Nog 7 dgn en dan weet ik of het nog goed is of niet.Probeer in iedergeval weer wat positiever te zijn.
    Bloedingen zijn nu 3 dgn gestopt en hoop iig dat ze niet meer terug komen.Krijg weer een beetje hoop.

En Mimi,
    dank je wel voor je steun.

Monique

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Moet je ook hebben hoor meis hoop. Die heb ik zeker voor jou en over het steun. Die heb ik heb ik ook bij jou gevonden hoor. In iedergeval probeer deze 7 dagen (hoe moeilijk het ook is) je niet te druk te maken en gewoon alles van je af laten glijden. Dan zijn deze dagen snel voorbij en dan heb je eindelijk je mooie echo.

Mimi

6. Moniq

Moniq Actief lid

18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Dag 4 zonder bloedverlies.

Nu ik een weekje thuis ben,merk ik dat ik een stuk rustiger geworden ben.Heb er nu ook met mijn man over gesproken en over de angsten die ik heb.(hij weet wat een zenuwpees ik ben) Hij heeft er alle vertouwen in dat ik volgende week een kloppend hartje te zien krijg.Hij vind het wel vervelend dat ik alleen moet naar de gyn,want hij kan nog geen vrij krijgen bij zijn nieuwe werkgever(die weet niet dat ik zwanger ben en weet ook onze voorgeschiedenis niet).Jammer genoeg moet mijn zus ook werken.
    Maar goed,ik ben stoer( :) ) en ga alleen.

Gisteren belde mijn leidinggevende ook nog om te vragen hoe ik me voelde en ze zei dat als ik liever wilde wachten na de echo om te komen werken dan gaat ze daar mee akkoord.
    Ze was best positief en zij heeft er ook vertrouwen in dat het goed is.
    Bijna iedereen vertrouwd er op dat het goed zit.Nu ik nog!

Nog 6 dagen en dan weet ik eindelijk iets.

Liefs,
    Monique

Mimi,
    (Als je dit leest)
    Hoe gaat het nu met je?

7. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    He bah meis. In gedachten zal ik bij je zijn hoor.

Geloof iedereen nu maar. Je moet juist positief denken anders maakt het je helemaal gek enne. Uhm ik heb namenlijk ook een goed gevoel hierover hoor :)

8. billy

billy Lid

2 jan 2007
    73
    0
    0
    Hallo Monique,

Ik heb precies hetzelfde gehad als jou.. t was een verschrikkelijke tijd.. en ik durfde op een gegeven moment gewoon niet meer naar de wc toe omdat ik bang was dat ik bloed zou zien.. ik heb een bloeding met 8 , 15 en 19 weken gehad dus t was echt waardeloos MAAR.. ik heb wel een gezonde zoon! dus kop op! niet teveel stressen ik had ook buikpijn en steken en last van onderrugpijn.. dus probeer je niet te druk te maken !

Groetjes Willy

9. Moniq

Moniq Actief lid

18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Willy,

Dank je wel voor je reactie.

Nog 2dgn en dan krijg ik een echo.Het bloedverlies is gelukkig weg gebleven.Iedereen om mij heen is heel positief.Dus probeer zelf wat positiever te zijn.Begin nu toch wel wat zenuwachtig te worden en hoop dat die last van mijn buik bandenpijn is.(is niet continu aanwezig zeg maar).
    Ik hoop zooooo dat ik donderdag goed bericht krijg.

Iedereen duimen dus :D

Groetjes,
    Monique

10. Suus1981

Suus1981 Lid

6 apr 2008
    74
    0
    0
    Brabant
    Hoi Moniq en mimi

Heb jullie verhalen gelezen en wil even laten weten dat ik het allemaal erg vervelend voor jullie vind.

Ik zie dat Monique morgen naar de vk gaat en ik ben dan ook héél erg benieuwd hoe dat verloopt. Ik duim in ieder geval voor je!

en mimi, weet je nu al zeker dat je een mk hebt gehad? Ik lees wel over bloedverlies, maar niet dat de mk ook is bevestigd.

Heel veel succes en sterkte!

Groetjes Susan

11. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    ik ben samen met moniq ook nog op een ander topic geweest waar we ook gepraat hebben. Mijn mk is op dinsdag 8 april zelf opgang gekomen de zelfde dag dat gezegt werd dat het voorlopig niet uit zichzelf zou komen. Ik heb het vruchtzakje en alles gezien. Nog niet alles is weg en ik vloei nu nog lichtelijk. Het is van rood naar bruin gegaan en af en toe weer rood. Mijn curetage is geanuleerd en wachten tot de rest zelf komt. Zo niet dan word er volgende week 23 april een nieuwe afspraak gemaakt voor een curetage. Omdat ik af en toe nog wel last van mijn buik heb weet ik niet zeker of het al weg is.

@Moniq, Heel veel succes morgen he. Laat het even weten hoe het was? In gedachten ben ik bij je dan ben je toch niet helemaal alleen.
    Een hele dikke kus en knuffel van Mimi

12. Suus1981

Suus1981 Lid

6 apr 2008
    74
    0
    0
    Brabant
    KL**e man!

Heel vervelend allemaal.

13. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik zit opeens te bedenken ik ken je geloof ik nog van de november mama's.

Hoe voel jij je eigenlijk ik zie dat je over 2 weken een echo heb. spannend hoor. dat vind ik altijd zulke mooie dingen dan zie je kleine hummeltje voor het eerst :)

14. Suus1981

Suus1981 Lid

6 apr 2008
    74
    0
    0
    Brabant
    zit nog niet bijde novembermama's.
    weet niet precies hoe lang ik zwanger ben. Teste 1 april positief, maar geen idee wanneer ik ei heb gehad en heb hele rare cyclussen gehad. Dus zit tussen de 7 en de 11 weken ergens denk ik zo.
    Over 2 weken duidelijkheid. En dan kan ik ook bij de november of decembermama's

Maakt de echo extra spannend he?

15. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ja dat zeker. Ik begon al te twijfelen toen ik het gestuurd had. :oops:
    Zou wel mooi zijn he. Een mooie echo hebben en dan even rekenen hoor dan zou je dus eventueel als je dan 10 weken ben zelfs als 4 weken verder kunnen zijn. Jee zou zeker mooi zijn hoor :)

16. Suus1981

Suus1981 Lid

6 apr 2008
    74
    0
    0
    Brabant
    zou idd een leuke verrassing zijn!

17. Moniq

Moniq Actief lid

18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Vanmorgen heb ik een mooi kloppend hartje gezien.Ben zoo opgelucht en blij.

Dames..zou hier alsjeblieft een slotje op mogen?
    Dank je wel

Deel Deze Pagina