Hoi meiden, Heb uitgevonden hoe te plassen etc voor moeders voor moeders Allemaal zonder extra misslijkhied, overgeven door de lucht... Heb zo'n neusknijper gebruikt. Zo eentje die ze gebruiken met zwemmen ha ha. Had nog een oude in de la liggen. Dus geen last van die nare luchtjes. Ben er zelf wel trots op
O, daar had ik helemaal geen last van. Ik rook het luchtje wel, maar hield gewoon even mijn adem in. Wel een handige oplossing voor als je er wel veel last van hebt...
Hebben jullie er dan geen maatbeker bij gekregen? Toen ik meedeed met mijn eerste en tweede kreeg ik er een maatbeker bij... Wendy
Ja, die had ik. Daar deed je het in en dan goot je het daarna over in zo'n bus waar dat vieze luchtje in zit. Vandaar dat ik al zei dat ik gewoon even mijn adem inhield. Het ging toch maar om een paar tellen. Ik had er verder geen last van.
Ben niet zo goe dmet adem inhouden of misschien doe ik het wel te langzaam. Prbeerde net weer zonder, ging zowat van me stokkie. Toch nog maar even met mijn neusklepje op ha ha. Wordt vast wel weer beter.