heb het helemaal gehad (vig in de thuiszorg)

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Joanne1986, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland

welk probleem???? enuh kantoor is niet open weekenden en savonds

2. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Goed dat je je hebt ziek gemeld hoor Joanne!!
    Het houd toch nooit op, je kan "bedelen"wat je wilt bij de leidinggevende of planner maar ze doen toch niets!
    Ik heb zojuis mijn rooster van april gehad, daar staan gewoon weer doodleuk veel avond en nachtdiensten op. Zelfs de laatste dagen van april heb ik nachtdienst en dan ben ik 24 weken zwanger....dat is toch niet normaal:( Gisteren ben ik bij de gyn geweest, en het is gebeurt hoor...mijn bloeddruk is gestegen en ik moet rustig aan gaan doen anders moet ik medicijnen gaan slikken. En als het echt niet verandert op m'n werk dan moet ik op advies van de gyn de ziektewet in ( dat is toch treurig, in al die jaren heb ik me 1 x ziek gemeld omdat ik longonsteking had, verder nooit ziek geweest )
    Ik hoop dat het wat beter gaat met je Joanne, en laat je niet zo gek maken als dat ze mij hebben gemaakt want dat is het niet waard.

3. Joanne1986

21 jan 2013
    50
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nou vanmiddag naar de vk geweest. Mijn bloeddruk was een eind gestegen. Op advies van de vk gedeeltelijk in de ziektewet, Moet volgende week al terug komen dus ze houden mij wel in de gaten.

4. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ooh wat erg zeg, straks zitten wij aan de medicijnen dankzij dat gedoe op ons werk.....hoera voor de zorgsector!
    Ik ga maandag een gesprek aanvragen, kreeg vanmiddag weer een hatelijke mail van de planner. Had er een paar dagen terug ook al één gehad, ik print ze uit en neem ze mee. Mijn leidinggevende moet een oplossing gaan zoeken want anders maak ik er echt werk van! Ik word echt letterlijk en figuurlijk doodziek van ze!
    Ben blij dat jij gedeeltelijk in de ziektewet zit, als ze nu geen rekening met je houden dan is het niet anders dan je voor 100% ziek te melden, ze hebben het echt aan zich zelf te danken. Jij en je kindje gaan voor alles:)

Deel Deze Pagina