Ik heb het de laatste tijd erg koud, maar voel gewoon warm aan zegt me vriend. Me hoofd lijkt wel te gloeien, maar heb helemaal geen koorts. Weet iemand wat dit betekend? Of heeft nog iemand hier last van? Want het is best wel irritant Groetjess
Volgens mij betekent het helemaal niets. Ik heb het ook erg snel koud. Je hele lichaam is aan het werken, en iedereen reageert er weer anders op.
hoi hoi misschien een griepje onder de leden? mijn zoon van 4 heeft het namelijk ook al de hele week. hij zegt ik heb het koud maar zijn hoofd gloeit erover en hij klacht over hoofdpijn. groetjes sandra
Een paar weken geleden heb ik het zelfde gehad waren de voorttekenen van een zware griep bleek later. Tenminste bij mij dan.
heb het ook vaak hoor. bij aidan had ik het ook, schijnt een zwangerschaps sympthoom te zijn las ik ergens. Je lichaamstemp is warmer, dus voelt de "buiten temp" kouder aan oid. Heeft geloof ik iets met je veranderende / toenemende bloedsomloop te maken. Ben hier net een wissel bad. vaak koud, dus extra trui of t -shirt aan en dan een uur later opeens heel warm... zucht.
ik had het in het begin erg koud en nu super snel erg warm ... denk ook wel dat mijn lichaam nu erg hard aan het werk is en dat het daar door komt ... komt in ieder geval omdat je extra bloed hebt ! maar heb sinds vandaag de pech om snot verkouden te zijn ..... en nu dus weer koud
of wat denk je van opvliegers? o nee, dan voel je je ook warm Maar ik heb het ook veel koud terwijl de temperatuur niet zo drastisch koud is.
hier ook nu eerder warm hoor! komt omdat je lichaamstemperatuur hoger is en ja gloeiwangen horen er ook bij