Hi allemaal, Eventjes een vraagje: Mag je wel of niet onder de zonnebank als je zwanger bent? Toen een vrienin van me zwanger was, hadden we een sauna arrangement met zonnebank erbij en zij heeft de zonnebank toen laen schieten vanwege haar zwangerschap. ( Ze was toen al veel verder da ik nu ben oor groetjes muis
Het mag zover ik weet wel maar je hebt wel kans op een zwangerschaps masker Ik zou het persoonlijk niet doen.
mag wel, maar wel met mate, net als sauna. Ik persoonlijk zou het niet doen, maar ja ik heb dan ook totaal niks met een zonnebank dus dat scheelt
Ontstaat zo'n zwangerschapsmasker gelijk als je in de zon ligt/ of onder de zonnebank ligt of gebeurt dat pas na een tijdje? Groetjes MUIS
gaat langzaam aan denk ik maar vergeet niet dat de vlekken niet altijd meer verdwijnen na de bevalling!
ik deed het net en was zo wit als een melkfles maar ja de een zegt is goed de ander weer is slecht. ik ga naar een erkent zonne studio hun advies was om het niet te doen. je hebt kans op een zwangerschapsmasker en als je verder bent moet je je buik afdekken met een zwarte handdoek omdat het kind last heeft van licht stralen. ook moet je opletten dat je tempratuur niet te ver stijgt dus vandaag dat ik zoiets had van dan maar niet kan er zeker niets gebeuren
Ik zou het idd ook niet doen... je bent maar 9 maand zwanger! Kan wel even wachten toch zo een zonnebank Overigens kan je in een keer een zwangerschapsmasker oplopen... en je hebt idd kans dat die niet meer wegtrekken... Ook is het voor het kindje niet prettig als het te warm wordt daarbinnen... Wacht nog even zou ik zeggen
ik zou het ook niet doen. Je huid krijgt nog genoeg te verduren. Die stralen zijn al zo schadelijk, je weet nooit wat ze over 5 jaar nog ontdekken qua effecten...
Mij werd afgeraden de 1e 3 maanden onder de zonnebank te gaan ! Maar verder kan je idd. zoals iedereen zegt pigmentvlekken krijgen, en voor alle zekerheid je buik afdekken kan ook geen kwaad ! -xxx-
Bedankt voor alle antwoorden en reacties. Ik ga niet zo heel vaak onder de zonnebank, maar omdat het zo koud was, moest ik er ineens aan denken. Ik ga maar niet Het is ok niet noodzakelijk he. Ik vergeet soms bijna dat ik zwanger ben. Ik was vandaag kerstcadeautjes aan het kopen en zag zo'n leuke grijze riem. Ik zoek al een tijdje een grijze riem. Ik had maat 75 om en tond al bijna bij de kassa...... Beter dat ik hem niet gekocht had. Hopelijk kan ik ik die riem over een maand of 2 niet meer aan. fijne avond. Groetjes muis