Hallo, even een vraagje.. Ik zit vandaag op dag 25 en op dag 19 had ik een posi test.. Dag 17 en 18 geklust en nu maar afwachten natuurlijk. Maar nu heb ik sinds dinsdag onwijs veel pukkel, zelfs in mijn nek, wat ik nooit heb.. EN ik heb het sinds dinsdag steeds zo heet, ook echte rode wangen?! Is dit een zwnagerschapsteken.. Ik heb ook steeds krampjes in mijn onderbuik, maar kan pas over een week testen.. Hebben meer mensen dit gehad? Zelfs een collega vroeg aan mij of ik zwanger was, die kent me al heel lang, maar weet van niks.. gr naatje
Tja, het zou natuurlijk kunnen. Maar ik vind wel dat je test wel vroeg posi bleek! Ik had ook een licht zeurderige pijn in mijn onderbuik, had ineens last van slapeloosheid en had het een stuk warmer dan normaal. Heb zelfs destijds midden in de nacht op dit forum een topic geplaatst daarover! En het was idd. raak! Ik zal voor je duimen Succes!
hoi naatje, bij mijn eerste zwangerschap was ik ook de trotse eigenaresse van een lichaam vol pukkels dus wie weet brengt dit jammerlijke feit een heuglijk feit met zich mee krampjes in je buik een week voor je NOG... heb ik nu ook gehad en had ik bij mijn eerste zwangerschap ook... ik heb het nu alleen ijskoud ipv warm maar ik weet dan ook niet of ik zwanger ben, daar mag ik zaterdag weer voor testen.... ik duim voor je! Groetjes, Antoinet